Tapparan virtuaalinen aamiaistilaisuus tänään.
Ei huano. Pakiston kokoaminen näyttää odottavan tulevaisuutta eli mielenkiinnolla venailen, mitäs tuohon saadaan aikaan. Tämä taisi valitettavasti alleviivata sen, että Heljanko lähtee tämän kauden jälkeen - ja juuri kun se homma alkoi näyttämään siltä kuin pitää. Vai oonko väärässä?
Eiköhän joku muukin jatka, vaikkei juuri nyt enempää jatkoja olisi. Luulisin.
Oisko mutuilua tai haaveilua, kun ei Tappara ole virallisesti ilmoittanut vielä mitään?
Nämä olis kuulemma tulevat jatkosopimukset suht. varmalta lähteeltä.
Hyvät sopimukset, mutta toivottavasti junnujen sopimukset tulee vielä toisessa ryppäässä.
Todella hyvät jatkot! Etenkin Rauhalan jatko lämmittää sydäntä isosti!
Hyvät sopimukset. Hyvä jengi koossa jo nyt siirryttäessä Urokselle.
Ja myöskin Heljankon.
Ihan hyvä. Kyllä niitä jatkoja voi ihan hyvin toisen erän ilmoittaa myöhemmin, että Heljankokin saadaan mukaan.
Hieno juttu toi Virran jatko! Kaks muutaki ihan ok, mutta Virta mua noista eniten lämmittää.
Meneepä jännäksi Simontaipaleen suhteen. Blegifani Ilvesfoorumilla kertoili, että Simontaipaleella ollut parisen viikkoa sitten vaihtoehtoina Tappara tai Ilves. Hyvä osumaprosentti ollut tämän kirjoittelijan jutuissa.
Mulla on kova luotto Tapparaan, että Simontaival jää meille👍
Hohhoijjaa, pari vuotta vielä pitäs sitten tota Virran surffailua kattella…
Huhhuh. Sulle kelpais varmaan Patrik Laine ja Barkov ja kaikki muut ovat turhia surfailijoita.
Tappara kiinnitti juuri parhaassa iässä olevan, eteenpäin menevän, joukkueen varakapteenin pariksi vuodeksi ja sun reaktio on toi.
Kyllä minun reaktio on tämä, en itse koe että on tapparalle semmoinen 1-2 sentteri että mestaruus voitetaan. Hyökkäykset päättyy liian usein siihen että Virta menettää kiekon, jäähyjä ottaa aika paljon, pisteitä ei oikeen taho syntyä vaikka ois ketä vierellä… Tämä on mielipiteeni, en sen enempää taustoista tiedä, ja se on tietenkin hyvä asia että arvostus joukkueessa on kova kun on varakapteeni… Toivottavasti nostaa tasoansa.
Virta. Mähän sanoin.
Keskikaistalle todella hyviä rakennuspalikoita vielä tulevillekin kausille lisäksi Moilasen jatko myös hieno uutinen, itselle ainakin melko tuntemattomana pelaajana Tapparaan, mutta raivannut hyvin itselleen paikkaa kokoonpanoon💪🏻
En yllättyisi, jos Otto vielä tulevaisuudessa perii C kirjaimen Peltolalta ja Virta niinkuin todettu parhaassa iässä ja kehitysaskeleita otettavissa edelleen ihan Liigan eliittiin
Tiivistetysti oikein mukava joululahja toimistolta👍
Nimet ei yllätä jatkajien osalta, lukumäärä hieman yllätti että vain kolme, odotin ainaki toista kolmea lisää jo heti tälle kerralle.