Jos Saravo ei jatka niin lopettaa, ei muuta mahdollisuutta ole. Tai sit ne loput kerrotaan keväällä
Olen kyllä tosi tyytyväinen näihinkin jatkoihin, vaikka vielä muutamaa nimeä olisin odottanut. Mutta myöhemmin nähtäneen lisää.
Bonsa…
Tuossa teille yhteenvetoa:
Mielenkiinnosta kysyn. Ketä jäit odottamaan? Itse ehkä Elorinne ainoa sellainen.
Mikin kommentit lyhyesti 1-2 pelaajaa voi tulla tai mennä. Ja tarvitaan vahvistuksia tän kauden joukkueeseen.
Kaikki jatkot hyvin odotettuja, Jmj tärkein noista. Bonsa ja Peksi herättää kysymyksen.
Tyylikkäät sopimukset, perustellut, kokonaisuutta kehittävät. Olen tyytyväinen. Huhut on meillä kaikilla muistissa ja ne konkretisoituu joskus, osa niistä.
Niin, onhan tässä vielä ens kauden alkuun asti aikaa hieroa jatkosopimuksia.
Käykää ny joku sanomassa Ilvesfoorumille, että Järvisen Kilun pojalle tuli muuta menoa
Odotin ilmoitusta Elorinteen option käytöstä ja mahdollisesti Saravolle/Bonsalle vielä jatkoa. Savinaiseen tai Lajuseen en oikein uskonut, vaikka pieni toive Vellunkin jatkosta elää.
En tykkää sanoa tätä ääneen, mutta onko vuoden päästä jo nyt melko hitaalle Peksille tonttia meidän takalinjoilta?
No tottakai on. Mutta silti.
Eli vähän samoilla linjoilla.
Elorinne jatkaa tai siirtyy ulkomaille. Bonsaksen on hyvä, mutta saman roolin vetäjiä varmasti löytyy.
Saravo jatkaa jos itse ja myös seura niin kokee.
Lajunen ja Savinainen varmaan lähtee ulkomaita kohti.
Taitaa Peksi päättää uran jatkosta myöhemmin ja Elorinteellä tietty päivämäärä mihin asti saa kuulostella KHL/NHL markkinoita. Hyvät oli jatkosopimukset! Nyt kovaa pohdintaa kuka tulee Domin tandemiksi.
Kannattaa muistaa, että tämän päivän liigassa korostuu erittäin paljon, mikä jengi pystyy kehittämään nuoria pelaajia parrasvaloihin ja eteenpäin, kun ne edelliset onnistujat tähyävät isompiin liigoihin. Meillä on tähän hommaan valtakunnan paras mies ruorissa ensi kaudella.
Raja tulee Peksillä vastaan lähivuosina, vielä ainakin pärjää jalalla joten kuten.
Heljanko.
Tämän kauden menestyskin saattaa pitkälti määritellä, jatkaako Saravo vielä uraansa…
Näiden jatkosopimusten myötä hyökkäyksen runko alkaa olla kasassa ja monen nuoren kirvesrinnan Tappara-polku jatkuu. Erityisen tyytyväinen olen Luodon ja Järvisen kolmen vuoden sopimuksista.
Nurmi 2018
Haapala 2019
Karjalainen 2018
Järvinen 2020
Peltola 2019
Jasu 2019
Repo 2019
Siinä hyökkäyksen runko, jonka varaan on hyvä lähteä rakentamaan. Löytyy Liigan ykköstähti, kakkossentteri ja Johtaja. Löytyy maalintekopotentiaalia ja aloitusten erikoismies. Ykkössentteri on hankintalistan ykkösprioriteetti, mikäli Lajunen lähtee muille maille.
Tähän päälle nuoret Rauhala, Levtchi, Luoto jne.
Savinainen ja Lajunen saattavat lähteä, kenties Haapalakin, mutta vetoa Tapparaan on. Muun muassa Jarno Kärjellä lienee jo sopimus Tapparaan. Eiköhän Rautakorven imussa saada vielä pari muutakin kovaa vahvistusta lähtijöiden tilalle. Ja omista nousee niitä uusia tähtiä taas, näin uskon. Potentiaalia on!
Pakistosta: voisin kuvitella, että Elorinne halajaa ulkomaan reissulle, ja voi sinne päästä. En pitäisi kuitenkaan mahdottomana, mikäli sopimus saataisiin sorvattua keväämmällä. Saravo päättänee uransa jatkosta niin ikään myöhemmin. Vaikkei mm. näiden herrojen jatkosopimuksia nyt julkaistu, on heidän jatkaminen Tapparassa kuitenkin mahdollista. Ei nyt ihan kaikkea kerralla!
Pakistossa sopimukset on nyt
Rouhiainen 2018
Salonen 2018
Kemiläinen 2018
Rantakari 2018
Hyvä runko on kasassa siis pakistossakin. Domi puolestaan on nousemassa ykkösveskaksi, ja silläkin puolella on Tapparassa tehty hyvää työtä viime kausina. Varaa reagoida kuitenkin varmasti on tarvittaessa.
Hyvältä näyttää!
Peksi maalille, nii jalka riittää. vitsi vitsi ![]()