Julkaisuja tulee yks, mutta eikö yksi julkaisu voi sisältää useamman sopimuksen?
Aku Ankkakin on yksi julkaisu, mutta sisältää monta tarinaa.
Pelin jälkeen Tappara julkaisee muutamia jatkosopimuksia. Näin lukee nyt otteluennakossa.
Onko pelin jälkeen paras mahdollinen paikka? Jos tulee vaikka jatkoaikatappio, niin 2/3 hallista on ehtinyt jo poistua ennen kuin mitään videota saadaan edes pyörimään.
On se siinä mielessä ainakin hyvä kokeilu, että yritetään saada ihmiset pysymään edes kerran paikallaan ottelun loppuun asti, saati sitten vielä vähän sen jälkeenkin. On mielestäni aika ärsyttävä tapa osalla lähteä jo 2-3 min ennen loppua “kotio”. Fani kulttuurin kehittymistä odotellen…
Ehkä tämäntapainen olisi jatkossakin paikallaan.
Vaikka olisi 90% fakta että Crosbyn, Laineen ja vaikka Subbanin sopimus tulisi pelin jälkeen julki, se tietty porukka lähtisi hallista ulos välittömästi ulos kun summeri soi, tai jopa ennen. Näin kävi sentään ratkaisevassa finaalissakin, vaikka peli ei todellakaan ollut hyvissä ajoin paketoitu.
En tiedä pitäisikö heille olla tarjolla ottelun jälkeen jäällä strippaava Anita Hirvonen.
Mutta kun aina on myöhässä paikalle tultu, ja ajoissa pois lähdetty , niin toimitaan samoin jatkossakin.
Lähtikö oikeasti Tapparan kannattajia juuri ennen 6. finaalin loppumista ulos hallista?!
Kuulostaa erikoiselta, jos ei ole tosi tärkeä meno!. Mitä varten siellä hallissa tällaiset kannattajat käyvät.
Jos hallissa olis strippaava hirvonen niin en tulis peliin ![]()
Eiköhän ne ollut muutama Ilveskannattaja jotka kävivät toteemassa, että voi paska nehän tulee tasoihin ja lähti meneen.
Eniten vois auttaa toimivat pysäköintialueet, oikeestaan niiltä poistuminen.
Poikkeuksellisesti olin ratkaisevan pelin ns. Paremmalla paikalla, eli pitkällä sivulla. Ja hyvin alkoi oleen tilaa kun HIFK tilannetta tarkasteltiin, puhumattakaan siinä vaiheessa kun Jugi " pojan" sai. Ja sen tiedän että jäälle nämä henkilöt ei havitelleet. Se on sitä katsomokulttuuria!!! Onneksi sain itse mahdollisuuden olla siellä ja pitkään. Moni tuttava olisi varmasti tehnyt samoin, jos halliin olisi mahtunut.
Mutta tähän varsinaiseen keskusteluun: ei ole oikein oikeaa tai väärää aikaa julkistaa sopimuksia kun tavat ihmisillä Tampereella/Suomessa ovat mitkä ovat.
Tampereella toimisi ehkä parhaiten ekan erän eka mainoskatko. Silloin penkeillä ehkä suurin kate, kun myöhäiset just tullut penkkiin ja hosujat lähtee tauolle vasta tokalla mainoskatkolla ![]()
Kävin Kissanmaan pääkallopaikalla juuri. Hyvä hulina oli päällä ja kassan mukaan joulumyynti mennyt kivasti. Ei näkynyt pelaajia, jotka olisivat jatkosoppareita ollut rustaamassa.
Mutta Nummisen Tepon näin aiemmin Lielahdessa. Tekiskö comebackin? ![]()
Eiköhän ne ole jo rustattu. Minä näin salilla tänään kaverin, joka veti 50 leukaa.
Kolme on savolaisen muutama, sanotaan. Katsotaan olisko juuri tuo määrä. Yhden olisi hyvä olla Saravo-luokan taisteluristeilijä, muut voivat sitten olla hieman kevyempiä rouhiaisluokan miinanraivaajia
Mun suosikki jatkaa, ni se riittää, ja jatkaahan hän ![]()
No joo… eiköhän sieltä tuu kaikille muillekin mieluisia soppareita.
Mä veikkaan, että Tappara julkistaa neljän pelaajan jatkosopimuksen ja yksi niistä tekee tänään maalin. ![]()
Saravo siis avaa tänään maalitilinsä? ![]()
Vilttitossun suosikki jatkaa ja se riittää minullekkin. ![]()
Repesin ![]()
On muuten hyvä, että tiedotetaan pelin jälkeen, tai näin pelin yhteydessä. Saadaan tällasiin arkisiin perusjuttuihin vähän juhlantuntua.
Painakaa nyt joku infoa näistä. Nelonen ei kertonut mitään.
Neloselta heikkoa pelisilmää, mutta toisaalta kyseessähän oli Tapparan markkinointitempaus, jonka tarkoituksena nimenomaan oli saada väkeä halliin.