Tappara julkistaa pelaajia Ideaparkin Funparkissa torstaina 12.05.2016

Omalla kohdalla päivän odotetuin ja toivotuin julkistus olisi Salosen jatko. Mieluiten monivuotinen.

E. Niinkuin cace alla sanookin, huhuja on liikkunut mutta vahvistusta huhulle odottelen! :slight_smile:

1 tykkäys

Olen antanut itseni ymmärtää, että Salonen jatkaisi Tapparassa. Odotellaan vielä vahvistusta.

eiköhän Salonen ja Jasu jatka. niin ja pekkapekkapekaa

Jaa niin, tiedotustilaisuuteni lentokentältä on peruttu. Messi, älä vedä piuhoja. Anteeksi kaikille :slight_smile:

Mitä miksi? Kitutunti oli jo menossa…

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tulevaisuuden tähtiä Tapparan juniorimyllystä

Minulla ja mediatiimilläni ei ollut likviditeettiä ostaa menopeliin bensaa, eikun siis järjestelmässä oli jotain häikkää ja bensa-automaatti ei toiminut. Selvittelen asiaa.

11 tykkäystä

Eiköhän toi #30 ole sammalkangas.sanokaa mun kuiskanneen.

Kovasti lähteeni väittää että Lucenius tulee, mutta en jaksa uskoo Lucen tuloon yhtään :smiley:

“rantakari, nurmi, palola (khl-optio), sammalkangas,luce, heljanko ja kemiläinen”

Niin, mutta olisihan Lucen voinut napata jo viime kaudella, jos on vielä menohaluja. Miksi nyt? :smiley:

Eikös Lucenius nyt kumminki oo kynämies? Viime kausi nyt oli mitä oli, että varmaan aikamoine reenikuuri pitäs ottaa, mutta en mä pahakseni laittas äkkiseltää ajateltuna :thumbsup: Ja kallis ei voi olla

Kallis ei varmaan, mutta en kyllä löydä yhtään hyvää syytä Luceniuksen tulolle…

2 tykkäystä

En tiiä, jos tulee niin toivottavasti tulee niin halvalla että kärsii pistellä Lekiin :smiley: Ei meinaan tuu korvaamaan Kuuselaa,Lainetta tai Dixonia millään osa-alueella. Mikäli Luce pelais parasta peliään ja 100% asenteella niin sitten tervetuloa, mutta mää vähän muuta luulen sen asenteesta.

Jos Palola tulee, niin onko joukoissa mukana kun liiga alkaa? Epäilen.

Amigo-tyyliset viikset pleijareissa lie plussaa? :smile: :mikki:

Luce ja treenikuuri? No ei ole ainakaan JR enää huutamassa.

Tuliko tämä tilaisuus jonkun palvelun kautta suorana? Ei ole osunut silmiin.

Lucenius kuulostaa niin epäuskottavalta, että ihme on jos Tapolalle kelpaa. Jos tulisi niin try-out on pomminvarma.

1 tykkäys

Tuskin tulee, mutta Tappara.co:n agentteja lienee paikalla riittävästi :wink:

Kiitos tiedosta. Onneksi tämä päivittyy itsestään ja f5 säästyy.

Eikös Axe tai joku luvannut livestriimin? Periscopeen?

1 tykkäys