Viive!
(Mutta tosiaan, ei olisi mikään ihme, sen verran hyvällä meiningillä kaveri on vetänyt jo tovin.)
Viive!
(Mutta tosiaan, ei olisi mikään ihme, sen verran hyvällä meiningillä kaveri on vetänyt jo tovin.)
Onko Thomasilla joku loukki vai miksi puuttuu kokoonpanosta?
Pelikiellossa vielä tämän pelin. Taklasi Nikua.
Nytkö se Velho vilustu siellä ulkojäillä.
Noup, pelaa Ketterän paidassa tänään Mestistä Vorssassa.
Moneltas ne hallin ovet aukee ku ei taas muista
2h ennen pelin alkua yleensä. Tänään siis 17.30 (?)
Tänään 18:30 tuplapelipäivän vuoksi.
Muutoin aina 1,5h ennen ottelun alkua ja paikallisotteluissa 2h ennen ottelua.
Sarjakärki Lukolla on itse asiassa 29 ottelua pelattuna.
Satun tietämään, kun tuli sarjataulukkoa hieman tarkemmin tiirailtua tuossa hiljattain sattuneista, Liigan nettisivujen toimiivuuteen liittyvistä, syistä.
Olen ihan tyytyväine tuohon lipputilanteeseen. Seisomakatsomo loppuunmyyty, ylhäältä avatut lohkot todella hyvin myyty ja pitkiltä sivuilta hyvin myyty. Ilta-aika varmasti karsii lapsia pois paljon ja pikkujoulukausi aikuisia. Ei siltikään näytä huonolta. Veikkaan semmosta ~5500 ihmistä
Tässä sanottiin että klo 18:
Mutta hyvä kun tuli tämä tieto nyt korjattua
Hienot seremoniat oli järjestetty TBK-historiaa kunnioittaen. Ehdottomasti parasta antia tuo entisen TBK-pelaajan haastattelu ja tarina siitä, miten kaikki oikeasti meni. TBK-paidat pelissä olivat myös tyylikkäät.
Eihän tuo urheilullisesti ollut missään nimessä laadukas peli. Ihmeellistä sohimista todella paljon molemmin puolin. Ehkä molemmilla vain bensa loppui tuplapelin jälkimmäisessä osassa.
Onhan tämä myös raskasta, kun tuntuu, että joka toisessa pelissä täytyy vastustajan lisäksi voittaa tuomarit. Noin vähäinen määrä ylivoimaa kaukalon tapahtumat nähden maistuu aika todella paskalta.
Jupe: Rauhala tulee olemaan tosi pitkään poissa, saa nähdä pelaako enää tällä kaudella.
En tiedä, mutta mielestäni Areenan jää näytti laittavan peliin haasteita. Välillä lähti todella erikoisesti kiekko ilmaan, vaikka syöttö lähti jäätä pitkin. Erätauolla jäätä myös jollain liinasysteemillä ikäänkuin lakaistiin sen jälkeen, kun koneet olivat jo poistuneet kentältä. Tuollaista liinaa en ole aiemmin nähnyt käytettävän ja nyt ne puhu siis niistä lastoista joilla vettä vedetään kaukalosta pois.
E. Erityiskiitos naiselle selkäni takana, joka kannustaa Tapparaa huutamalla vi××× apina ammu nyt. Hereille nyt apina, ■■■■■■ Jne.
Mä luulen, että näitä kahden liigapelin päiviä pelataan siksi, että testataan kaiken toimivuutta kisatapahtumia varten.
Varmasti noin. Mutta väitän, että se tuotti kiekkolliseen peliin eilen haasteita.
Esimerkiksi yksi Kemiläisen avaus lähti vallan mainiosti poikki kentän kunnes se puolivälissä lähtikin ilmaan. Ja tuon näin ihan suoraan syöttösuuntaan Kemiläisen selän takaa katsoen.