Ujossa voittoletkussa on kiva aloittaa kausi kotona, vaikka vaihtelevaa on ollut ja toisinaan on tanssittu siimalla.
Tappara on vihjaillut tai sanonut suoraankin, että Heljanko palaa/pelaa. Kumpi tahansa olisi hyvä juttu, vaikka Metsola on ollut mies paikallaan.
KalPa siis hakee nopeaa revanssia viime lauantailta. Tässä välissä KalPa otti voiton K-Espoosta. Parhaat pistemiehet on neljällä pisteellä Rissanen ja Borchardt, joista jälkimmäinen on kultakuuppa, jos kultakuupat on käytössä.
Tapparan ykköspistemies on Simontaival tehoin 1+3.
Tapparan pelit jatkuu taas tiistaina, jolloin Ratametsään saapuu TPS. Viikonloppuna olisi kauden ensimmäiset perättäisten päivien ottelut (Jyp, Kärpät).
Sattuisiko kenelläkään olemaan varma tietoa kuinka monta settiä noita tänään käytettäviä juhlapaitoja on tehty?
Tappara uutisoi että koko kotiavaus pelataan juhlapaidoilla.
Itse veikkailisin historiaan peilaten että olisi kolme paitasettiä jolloin voisi olla joka erään oma paita.
Myös 60vee juhlapaitoja oli kolme settiä joista yksi huutokaupattiin, yksi meni pelaajille ja yksi yhteistyökumppaneille.
Varmaan kova peli tulossa. KalPa hakee revanssia viime lauantain pelistä.
Tapparalla kotiavaus ja kaikenlaista juttua sen ympärillä.
Pelinopeus pitää saada keskiviikosta korkeammaksi ja syöttöjen laatuun parannusta. Oikeastaan kaikkeen tekemiseen terävyyttä. No, alivoima toimi.
Ykkösylivoimalta kaipaan parannusta. Kyllä se siitä lähtee, mutta saisi lähteä jo tänään. Taisi ne Lappeenrannassa yhden maalin tehdä toki suorahyökkäyksestä.
Kyllähän tässä jo peliä odottaa. Kotiavaus on kotiavaus.
Sieltä tulee varmasti sisuuntunut KalPa ja juhlahuumassa Tappara. Ei varmasti helppo peli ja pelkään että pisteet lähtee tänään Kuopioon. Mutta toivottavasti olen väärässä.
Ite en kyllä usko että tämä “juhlahuuma” vaikuttaa Tapparan joukkueeseen yhtään mitään. Se on aivan eri asia kokea vaikka joku Mestaruus-viirin nosto, joka aiheuttaa sisäisiä tunteita esim uran merkkipaaluna ja siten sotkee peliin latautumisen, kuten Kuopiossa saattoi käydä viime viikonloppuna.
Tämä on sinänsä joukkueelle latautumisen suhteen ihan peruspeli, vaikka organisaatiolle ja faneille siinä saattaa olla ylimääräistä juhlahumua ilmassa. Enemmänkin luulen että pelaajat voivat olla extra-innostuneita siitä että pääsevät taas pelaamaan suuren kotiyleisön edessä.