Baptistella ja Camperilla on kyllä jotenkin jalka painanut viime aikoina. Sitä myötä vähän kiekollinenkin peli mennyt tukkoon ja sohimiseksi.
Ei suoraan sinulle mutta KooKoo maalissa minun syyttävä sormeni osoittaa Liedestä joka yritti jotain liian hienoa sen sijaan että olisi purkanut kiekon viivan ylitse. Kiekko KooKoolle, syöttö ja maali.
Tässä taisi kyllä Rauhalallakin olla aivan turhaa intoa ylöspäin ja oli myöhässä, jota yritti sitten heittäytymällä paikata.
Kai se paikanpäällä 10 rivillä näyttää erilaiselta, kun ylempää tai tv:stä. Mielestä peli oli hyvää taistelua, virheitä tuli, av huonoa. Mutta olen huonompiakin pelejä nähnyt
Ehkäpä toi aika paljon kulmarallia sisältänyt peli laittoi tunteet pintaan. Laidasta laitaan ja sitten menetetään kiekko, fiboja viimekausilta. Mutta hyvä sieltä tuli vaikka sai jännittää, olipahan kiva ilta, kiitos kaikille jotka olitte Areenalla minun lisäksi, rontti 9400 yleisöä.
Pressissä jäähyt vähän kismitti Ollia. Molemmat kehuivat peliä.
Tuokin on tietysti tapa seurata lajia, nähdä se virheen tekijä ja nostaa syntipukki framille.
Itse olen aina ollut se, joka ymmärtää että virheet kuluvat lajiin, ja ilman virheitä ei ole eikä tule yrittämistä ja sitten se lopullinen nautinto tulee niistä hiwäenoista ja vaikeista peleistä, kun “kaikki” tai joku kuvio onnistuu.
Mutta kannattaa jokaisen vähän miettiä, että haluaako olla se virheentekijän ristiin naulitsija tai jotain positiivisempaa.
Eihän tuo ihan priimaa ollut, mutta kyllä jäällä kaksi joukkuetta väänsi ihan tosissaan ja saatiin tiukka maalin peli.. Aina kun näen KooKoon peliä, jään ihmettelemään miksi ovat niin alhaalla sarjataulukossa.
Haastavaan viikonloppuun 5/6 pinnaa, joten jos tämä on Tapparan huono jakso, niin kestän sen.
Kaikkien mukaan Tappara kerää pisteitä liian hyvin peliesityksiin nähden. Varmaan näin. Kohta alkaa joko tappioita kertyyn tai sitten peliesitykset alkaa vastaan 2,5 pistettä/peli kertyvää pistesaldoa.
Sieltä se ainakin pressissä tuli, että Tapparan suorat hyökkäykset oli noteerattu ja ainakin valmentajalla oli suunnitelmat miten ne puolustetaan. Tuloksen perusteella tässä onnistuttiin myös käytännössä.
Tämä oli huonoin kotipeli tällä kaudella ja rehellisesti voi sanoa, että KK olisi voiton ansainnut. Toki Kookoon pelaajat hölmöilivät jäähyt lopussa, mutta tolpat pelastivat tänäänkin Tapparan tappiolta. Malikin tasoiselle veskalle on vaikea maalia tehdä, jos tyydytään hiihtelemään laidoilla kuten tänään. Melkein tuli tyhjä arpa taas koululaispeliin, mutta nyt lähti monta iloista junnua hallista kun voitto tuli.
Ylivoimasta en ymmärtänyt miksi pakit vaihdettiin tälle viikolle päikseen, mutta onneksi palattiin tänään lopussa vanhaan, eli Kemiläinen pelaa Camperin kanssa. Toimii paremmin näin.
Sehän oli hienosti summattu
Katseltiin selkeästi samaa peliä ja mukava huomata etten ole ainoa joka omaa absoluuttisen pelisilmän näissä hommissa.
Joo ehkä se Levtchin puolustus näytti oudolta siinä KooKoon maalissa, mutta voi jumalauta. Hommaskohan 4 jäähyä KooKoolle? Syötti tasoitusmaalin ja ratkaisi rankuilla.
Tuossahan Levtchin kentällä oli muutenkin pitkä vaihto alla. Jos ei muisti tee tepposia
Oli pitkä vaihto.
Pitkä oli vaihto ja taidettiin siellä hieman selät suorina puolustaa jo ennen kuin kiekko vihdoin saatiin hetkeksi.
Ratkaisevaa mielestäni oli se, että Liedes ei saanut kiekkoa keskialueelle, vaikka oli jo melkein sinisellä yrittämässä. Eikä hänkään mitään hölmöillyt, yritti ihan oikeaa asiaa, mutta ei vain onnistunut.
Oli ylivoimasesti pelin paras pelaaja.