Koska Vilho on hyvä maalivahti? Kenties toisen suosikki? Eikai sen kummallisempaa. Mahtavaa että saa pelata.
Eilen pelattiin kolmannessa erässä ylivoimaa pakkiparilla ja nimenomaan yllämainitut veijarit olivat pakkeina.
Sitähän minä kirjoittajalta kysyinkin, kun haluan ymmärtää.
Missään nimessä Heljankoa parempi maalivahti Vilho ei ole. Ja tämä ei ole mielipidekysymys.
No onko joku niin väittänyt? Eikö se vain ole hyvä että meillä on Huippu maalivahti + Loistava kakkonen jonka voi heittää kentälle koska vaan?
Siinä oli vain vaihto kesken, eivät pelaa suunnitellusti.
No onko joku niin väittänyt? Eikö se vain ole hyvä että meillä on Huippu maalivahti + Loistava kakkonen jonka voi heittää kentälle koska vaan?
Hieman sellaisen kuvan täällä saa usein. Ainakin Heljankoa aliarvioidaan suhteessa Vilhoon. Samaa nähtiin myös Piiroisen kohdalla.
Mutta toivottavasti onnistuu ja Tappara voittaa. Siitähän ammattilaisurheilussa on kyse. Ei sympatiasta tai sosiaalipeluutuksesta.
Luulen että Vilho vain yllätti hyvin monet kuinka tasokas on kun kaverista ei tiedetty etukäteen juuri mitään, ei tässä mielestäni ole mitenkään Heljankoon suhteessa ylistetty vaan oltu ylipäänsä iloisia että on tasokas kakkosveskari.
Samaa nähtiin myös Piiroisen kohdalla.
Joo no itsellä on ollut kyllä rauhallinen olo kun Vilho on maalissa. Piiroisen ollessa ei niinkään
Mutta toivottavasti joukkue pelaa myös edessä tänään ilman ohipeliä.
Luulen että Vilho vain yllätti hyvin monet kuinka tasokas on kun kaverista ei tiedetty etukäteen juuri mitään, ei tässä mielestäni ole mitenkään Heljankoon suhteessa ylistetty vaan oltu ylipäänsä iloisia että on tasokas kakkosveskari.
On ollut ihan ok. Parempi kuin esim. Piiroinen (jolle myös vaadittiin peliaikaa).
Heljanko kuitenkin jostain syystä jaksoi ja voitti mestaruuden. CHL:ssäkin Tappara meni finaaliin. Eli pelejä tuli runsaasti.
Mutta itse pelistä. Viimeksi Tappara vei Pelicansia vastaan. viimeistä kahta erää melko selkeästi, mutta oli tehoton varsinkin ylivoimalla.
Melkein väitän, että jos Tappara pystyy lähelle samanlaista peliotetta mikä eilen oli, niin pisteet jää Tampereelle. Niin hyvä Tappara eilen oli. Tosin tänään pelistä tullee erilainen, kun vastustaja muuttuu.
En usko mihinkään dramaattiseen pelilliseen ja henkiseen ulospuhallukseen. Joukkue varmasti tiedostaa asian ja valmistautuu parhaalla mahdollisella tavalla.
Samoilla linjoilla kyllä viime Pelicans-matsista, mielestäni Tappara oli niskan päällä kaksi viimeistä erää vaikka kiri ei riittänytkään mutta yleinen mielipide tuntui olevan että kaikki kolme erää menivät aivan penkin alle.
Kyllä kolme pistettä tänään napsitaan jos ei ole liikaa piimää pohkeissa eilisen jäljiltä ja eilisen tapaan helpot virheet ja lahjamaalit jäävät pois.
mutta yleinen mielipide tuntui olevan että kaikki kolme erää menivät aivan penkin alle.
Tulos ohjaa ajattelua.
Tapparahan kaiken lisäksi lahjoitti Pelsujen voittomaalin alivoimalla. Itse tuhri pitkän 5-3 ylivoiman mm. Sellainen viimeinen terävyys puuttui maalinteossa.
Miksköhän Nieminen ei nyt oikeen tahdo saada peliaikaa. Ei siinä, että esim. Rönni olis eilen ollu huono. Mutta mun mielestä Nieminen on käytännössä aina ollu hyvä, kun on pelaan päässy. Tai ainaki tuonu jotain ekstraa joukkueeseen.
Mukava nähdä Velho maalissa, toivottavasti saa tänään onnistumisen.
Kova on vaade tänäänkin, mutta ainakin viimeksi taisi käydä niin, että CHL-pelin jälkeinen matsi hoidettiin samoilla kierroksilla ja vastustaja jäi jalkoihin? Toivottavasti saadaan pelsut nippuun 2 ekassa erässä, ettei tarvitsisi vetää koko matsia ihan äärirajoilla. Loukkeja on jo tarpeeksi.
Harmi ku Enlund on loukkaantuneena ollu koko kauden. Olis ollu kiva nähdä mikä on taso nykyään liigassa
Ei ole hirveästi odotuksia. Eilen kova voitto joten pelin taso todennäköisesti laskee tänään.
Toivottavasti @bastardo osuisi oikeaan ja vielä tänään pelattaisiin samaisella tasolla kuin eilen. Ei siinä Pelsuilla hirveästi sanottavaa silloin jäsiis
Näkemykseni mukaan ohipelin riski on…
- Iso riski on, mennään siellä 90-99 % tuntumassa.
- Tää on se Nykäsen fifty-sixty -juttu.
- Mitään ohipeliä tule, karavaani kulkee ja laittaa pelikaanin turbiiniin.
0 äänestäjää
Vilho maalissa hyvä ratkaisu, joka saattaa vähentää ohipelin mahdollisuutta. Joukkue toivottavasti tsemppaa kakkosveskarin puolesta.
Eurokiekkoa edeltäviin matseihin laittaisin aina Vilhon maaliin edellä mainitun syyn takia.
Kyllä näitä pelejä pitää voittaakin, vaikka olisi edellis iltana ollut Amerikanserkku vastassa.
Miksköhän Nieminen ei nyt oikeen tahdo saada peliaikaa. Ei siinä, että esim. Rönni olis eilen ollu huono.
Kaippa Rönnilläkin sitten on tietyn määrän liigapelejä takaava sopimus, toisin kuin Niemisellä. Sellaiset on sopparit kuulemma kärkipään junnuilla nykyisin.