Toiveeseenne on vastattu jo ennen kuin sen ehdit esittämään. Sentteri-Tuulola haastateltu tänään aamujäiden jälkeen ja se on kuultavissa Kiakkoradion pelipäivä-lähetyksessä joka alkaa klo 15.
Tuulola pelasi hyvin hyökkääjänä tässä taannoin kun sillä(kin) tontilla stunttasi. En muista mikä peli, mutta taisi hyökätä, puolustaa ja pelata sekä yv:tä että av:tä. Jostain syystä haluaisin joskus myös nähdä Matushkinin hyökkääjänä.
Hommasin lipunkin tähän peliin etukäteen, mutten kyllä viitsi jälkitaudissa lähteä areenaan hillumaan.
Otetaan iisisti kotona ja katsotaan mitä joukkue saa itsestään irti pikkujoulujen jäljiltä…
Tuo on mua ihmetyttänyt jo pidemmän aikaa, että miksi Matuskin ja Kemiläinen on pakkiparina. Kumpikaan ei ole varsinaisesti profiloitunut puolustavana puolustajana ja jotenkin mun mielestä sen toisen pitäisi pakkiparissa olla puolustava ja toisen hyökkäävä.
He kyllä ovat pelanneet yhdessä hyvin omasta mielestä.
Tän kauden otannalla siihen ei kauheasti vaadita
Jos ei nyt ole aloitettu reenikuuria niin milloin? Nihkeä matsi luvassa.
Tämmönen pulsuviesti tähän väliin, että jos satutte kuuleen, että jollain olisi ylimääräsiä lippuja tänne, niin vinkatkaa mulle. Lupasin viedä mimmikaveriin matsiin ja maksaa piletit, mutta mulla on pientä taloudellista ahdinkoo päällänsä ja budjetti loppukuulle on todella tiukka.
Ehkä ei mielikuvissa oo puolustuspään erikoismiehiä kumpikaan. Mutta tällä(kin) kaudella molemmat on hoitanu oman pään hienosti, ellei jopa erinomaisesti. Kemiläinen mm. niin hyvin, että Heljankokin kohta jää työttömäksi.
Veikkauksen kautta saa peliin kaksi lippua yhden hinnalla.
Tässä suora osoite, @Maukka ja muutkin, jos rahat sen verran riittää:
https://www.lippu.fi/event/otteluliput-tappara-runkosarja-2022-2023-nokia-arena-15952410/?affiliate=FIQ
Tälläiseen pelin olisi hyvä laittaa kympillä lippuja pelicans päätyyn. Aika tyhjältä näyttää se pääty
Joo tässähän säästi jo oikein hyvin. Kiitokset!
Tapparan huonot pelit ovat tällä kaudella poikkeuksellisen heikosti korreloineet alkukautta lukuun ottamatta fanien aikaisempien kokemuksien kanssa. Olen silti kanssasi samaa mieltä, että peliin liittyy kotijoukkueen näkökulmasta tiettyjä riskejä:
- viimeinen peli ennen viikon taukoa, tuloksellisesti tilanne on hyvä kahdessa sarjassa.
- vastustaja ei ole kiinnostavuudeltaan paras mahdollinen, sillä Pelicans ei yleensä herätä voimakkaita tunteita mihinkään suuntaan, vaikka joukkue suorittaisikin korkealla tasolla. Pelicans on pieni seura, joka singahtelee sarjataulukossa, mihin sattuu.
- poikkeuksellinen pelipäivä myös yleisölle.
Näillä riskikertoimilla on yleensä tullut jotain muuta kuin parasta mahdollista Tapparaa, mutta tilanne voi sillä tavoin olla nyt erilainen, että tässä on ennen joulua muutama päivä joka tapauksessa joukkueen itsenäiselle suorittamiselle. Tappara pelasi kuitenkin perjantaina ihan hyvän pelin Kärppiä vastaan, joten enpä nyt usko, että tässä on samat äijät onnistuttu aivan takajumiin taikomaan käytännössä lauantain aikana.
Lisätään riskilistaan vielä joukkueen pikkujoulut viime perjantain pelin jälkeen. Tappara on kuitenkin yllättänyt tällä kaudella monta kertaa positiivisesti. Josko vielä tähän yhteen peliin saataisiin lataus kohdalleen ennen kinkkutaukoa. Lähden paikalle katsomaan ja jännittämään.
Vinkki: Älä sitten sano sille tyttökaverillesi, että se sun lippu on saatu sitten Veikkaukselta ilmaiseksi…
Voitto ois kyllä kiva kun on hyvin mennyt viime aikoina.
Huomenna kun alkaa joulutauko?
Ei ole ehtinyt, kuin korkeintaan sunnuntaina, jos Tapola vetää kovaa linjaa. Perjantaina oli pikkujoulut.
Mutta nihkeä matsi tulee. Vetolappuni Pelicans+1.5 kertoo kaiken oleellisen tiivistetysti.
Ristillä ja Pelicäänsillä (Vuoksenmaan äänellä) oli niin houkuttelevat kertoimet, että niillä mennään.
Uskon, että pikkujouludarra on totta kun reenijumiin ei voi enää uskoa.
E: Kelleherin kiintiömaali ja 2 maalia lapulle kans.