Hyvällä valmistautumisella tämän pelin pitäisi tuoda helpot 3 pistettä, mutta alisuorittaminen jämäjengejä vastaan ei ole ennenkuulumatonta Tapparalta. Kunhan ottelu i nyt vaan päättyisi 2-3 seitsemän hukatun ylivoimamahdollisuuden siivittämänä…
Aina ei edes lyhyessä poissa olossa ole korvaavaa kapteenia, vaan mennään pelkillä vara-kapteeneilla.
Noi välttämättä Joo. En muista miten menee pöytäkirja sääntö. Paitaan ei välttämättä vaihdeta yhteen peliin.
Toivottavasti joukkue ei lähde otteluun ainakaan ottamaan helppoa voittoa selvällä erolla. Ja toivottavasti ylivoimaa saadaan tasapuolisesti, niin päästään sitä jotenkin pelaamaan.
Taaskin täytyy pelaavien nousta esiin, kun on uusia poissaoloja vanhojen lisäksi. Ketkä ottavat vastuuta kapteenin puolesta, vai kaikki porukalla?
Mielenkiintoista nähdä miten ylivoimaa aletaan pelaamaan ilman Kuuselaa
Nyt on monella mahdollisuus osoittaa, että kuuluu kokoonpanoon kevättä kohti kun sairastupa tyhjenee. Uusille asioille ja niiden esiintulolle on tilaa tällä viikolla.
Nolo esitys! Viime viikko antoi jotain odottaa. Kaukana ollaan tällä esityksellä pitkästä keväästä.
Onneks tällä pelillä ja keväällä ei oo mitään yhteistä. Eteenpäin, vaikka päähän ottaakin.
Jos pisteitä jonnekin on ihan pakko hukata, niin mieluiten jollekin, joka ei kamppaile samoista sijoituksista.
Pitää korjata ku viime vko oli täydellinen ni otetaan tällä vkolla kolme peliä tukkaan.
Jotenkin semmonen fiilis kuitenkin, että se asenne tekee paluun seuraavaan peliin. Kyllä valmennusta varmasti käy läpi tämän pelin jälkeen. Sinänsä menetys pisteissä ei juurikaan harmita, kun oikea jengi voitti ja tuolla esityksellä ei kuulukaan saada mitään.
Kyllä se sikäli harmittaa että jos Ilves hoitaa rästinsä, niin se pääsee taas etäisyydelle josta voi tulla pelkällä vahingolla ja sattumallakin ohi.
Rahat takaisin! Hyi helvetti.
Kyllähän se olisi pitänyt jo arvata: Alla erinomainen viikko täydellä pistesaaliilla ja hienot voitot sekä sarjaa johtavasta Kärpistä että myös kovasta HIFK:sta. Vastassa yksi sarjan heittopusseista, joita naapuri on juuri kylvettänyt 8-2 (?). Olisi pitänyt vähintään 200e lyödä Pelicansille pitkävetoa, mutta kun ei sitä omaa seuraa vastaan kehtaa…Mikä perkele siinä vaan on, että kun vastus ei ole liigan keskikastin yläpuolella, niin valmistautuminen ja asenne peliin on monesti se 30% normaalista ?
Se tässä Tapparan kannattamisessa näinäkin hyvinä vuosina on raskasta, että näitä täydellisiä mahalaskuja tulee aina silloin tällöin. Kyllä näytti joukkue kuin orvolta pikkupojalta ilman Kuuselaa ja Morleytä. Kauden paskin esitys ja jälleen kotona heikolle vastukselle. Pelicans toki puolusti uhrautuvasti ja pelasi heidän mittapuullaan hyvän pelin, mutta jos Taavi Vartiainen näyttää meidän miehiin verrattuna joltain Sidney Crosbyltä, niin jotain saattaa olla asenteessa tai valmistautumisessa pielessä.
Miksi ihmeessä Niko Ojamäki pääsee edes kentälle enää ? Ei noin huonosti pelaa edes Lehtonen, Rauhala tai Moilanen, vaikkei heistäkään kukaan koskaan osu maaliin. Iacobellis on osoittautunut valitettavasti myös täysin tyhjäksi arvaksi, niin kyllä meidän hehkutettu hyökkäys tulee olemaan vielä isoissa ongelmissa keväällä. Miten teet Tapparan hyökkäyksen vaarattomaksi ?? Taklaat Kuuselan pihalle, ja voitto tulee varmasti. Karjalainen, jolta tänään odotin mielenkiinnolla tason nostoa ja joukkueen kannattelua kapteenin poissaollessa osoittautui taas tavalliseksi kuolevaiseksi, jonka varaan ei ilman Kuuselaa voi laskea oikein yhtään mitään. Ei pysty haastamaan ketään, ei pääse ohi kenestäkään ja vedoistakin hävisi 30% tehoja pois.
Ketä noista vätyksistä ihka oikeasti nostaa tasoaan pleijareissa, jossa joutuu kamppailemaan tilasta ja ajasta, kun ei niitä pääasiassa näytä kiinnostavan edes runkosarjassa. Runkkarissa on kuitenkin muutama tärkeä etu, kuten runsaampi ylivoima sekä 80% vähemmän roikkumista ja taklaamista kuin pudotuspeleissä. Karjalainen pärjää ehkä jotenkin Kuuselan vierellä, mutta kukas muu sitten ? Rauhala/Malinen/Jasu ovat hyviä senttereitä omaan päähän, mutta keneltäkään heistä ei voi odottaa pelinrakentelua tai pisteitä. Levtchi/Ojamäki/Iacobellis/Moilanen/Lehtonen ovat tällä hetkellä myös tuossa 0+0- junassa. Täytyy vaan toivoa, että se ykkösketju tekee tarvittavat maalit ja pisteet, että voitetaan pelejä.
Noh, onneksi eletään vasta tammikuuta. Muutenhan tässä voisi jo olla huolissaan.
Josko Jukurit saa asenteen palaamaan vielä? Kotihäpeä on kyllä sitä tasoa, että lauantaina voisi jo lohjeta, jos joukkueen moraali eli Krisse palaa.
Vaikuttiko Ytterellin poissaolo näin paljon.
Ei kyllä saatu kiekkoa kunnolla omista pois…
Ei, asenne sieltä puuttu joka jätkältä tänään.
Ei ne antanukkaa pisteitä ihan vaan sarjataulukkoa kattomalla. Oltiin nopeempia mutta ei vaan pelattu.
Fakta on että paketista Utusen paikka on katsomossa. Muutenki kiekollisia pakkeja vähän niin laitettiin niistä yksi katsomoon.