Voinko jo nostaa omaa kissanhäntääni, että Honkanen vie sen pelipaikan ennen Heikkilää ja Peltosta?
Heikkilällä ei ainakaan ole mitään palaa Liiga-jengin kokoonpanoon.
En mahduttaisi edes KalPaan, jolla on tod näk Liigan heikoin neljosketju.
Itse odottelin juuri Heikkilältä sitä isointa tason nostoa tälle kaudelle. Miika on tässä nyt 1,5 kautta pyörinyt ja tuli tänne jonkinasteisena maalintekijänä. Tuntuu ettei ole mennyt eteenpäin oikein yhtään. Toivottavasti jonkun maalin paukuttaa kokoonpanoon päästessään.
Samaa mietin itse. Honkanen näyttää olevan paljon paremmassa vireessä menemään eteenpäin. Toki nyt on syyskuu ja kausi edes vielä alkanut, mutta onhan tuo aika huono viesti, että ei ole mahdollisuuttakaa enää saanut harkkapelejen jälkeen.
Juu. Eihän Heikkilä päässyt edes pre seasonilla juuri pelaamaan, vaikka teki heti malinkin
Tää saattaa olla se kausi, ku joskus muistellaan: “Miettikää mikä pakkikalusto sillon 16-17 kaudella oli.”
No tänään se Heikkilä iskenyt 1+2 -tehot voittopelissä TUTOa vastaan. Kyllä se siitä.
Tuo rosteri toimi ihan hyvin. Aihioita oli. Jotenkin vain tuli mieleen, vaikka kauden aloitus olikin - niin Ilomäki tappaa vellun ja peltolan pelin. Saadaanko tason nostoa, jos ilomäki on siinä sentterinä? Toimisiko jos, vellun laittaisi jmj ja nurmen kanssa? tai sitten jmj ja ilomäki vaihtais paikkaansa?
Sentterin ja sniperin hankkinalla saatais kovat kentät, jos ja kun ilomäen vauhti ei riitä ja norjan roy ei vakuuta.
Toistan tätä samaa mantraa, mutta pidän varmana Tapparan hankkivan tuonne ainakin yhden kärkihyökkääjän vielä.
Syvyyskartta on sen näköinen, että varmasti tulee vielä hyökkääjä tai hyökkääjiä. Jos ei kärkeä, niin vähintään leveyttä.
Verorajan tuntumassa markkinoille tulevat kaverit joilta NHL-juna on karannut, mutta AHL-bussi ei kiinnosta.
No joo ja uskon Tapparalla olevan aika isostikin pelaajabudjetissa varaa hankintaan/hankintoihin. Tappara on aika hyvässä tilassa juuri nyt. Siis kun miettii että joukkue on jo nyt vahva ja yhdellä kahdella hankinnalla ihan perkeleen vahva. Varsinkin jos hankinta/hankinnat osuu nappiin.
Tällä hetkellä, kuka kärkiäijistä olIsi vaaravyöhykkeellä, jos tuohon kärkiäijä tulisi?
Karjalainen voisi siirtyä napsun alaspäin. Ketjureaktiona tarkoittaisi, että honkanen tippuisi ulos.
Ilomäeltä kyllä odottaisin tason nostoa. Jotain siitä uupuu, vaikka palikkoja on.
Täh? Siis tää kaverihan on aivan loistava löytämään maalipaikat. CHL:ssä ja nyt ekassa liigamatsissa on kyl vedellyt aika rattoisasti vielä ohi, mutta jos kaveri löytää tuolla tavalla paikat niin voi aivan hyvin olla aika timanttinen maalimies vielä kauden mittaa. Antakaas Jerelle vähän aikaa. Aihio on itse asiassa todella hyvä, osaa pelata itsensä sellaisiin paikkoihin, mistä maalin voi tehdä. Maila on vielä puristanut ratkaisevilla hetkillä, mutta Jere on ehdottomasti ykkösketjun kamaa.
Mä näkisin, että siinä ykkösessä olisi parempi olla kiekollisempi kaveri Lajusen ja Henkan kanssa. Tottakai aikaa pitää antaa ja Karjalaisesta pidän kyllä, mutta lähinnä ehkä haaveiluketjun puolelle menisi. Ja tottapuhuen, en mä osaa erotella Tapparasta mikä ensimmäisestä kolmesta kentästä oikeastaan on edes se ykköskenttä. Aika tasaisia nippuja ja kaikki pystyy ratkaisemaan.
Tämä on aika iso kysymys
Tulevat pelit antaa vastauksia.
Tykkään itsekin Karjalaisesta, mutta en tiedä, onko kyseessä sentään ykkösketjun pelaaja. No, kausi näyttää.
Arttu oli tänään valitettavan pehmeä. Odotan häneltä kyllä huomattavasti enemmän. Vielä on toki liian aikaista vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä. Odotellaan…
Siihen tulee sellanen ukko, että mahtuu monenkin paikalle, ja yyveellä paukkuu ![]()
Puhuttu on kuitenkin laiturista, ei senttereistä. No eihän sitä tiedä, miksi tuo vielä muuttuu, vai muuttuuko ollenkaan, tai poistuuko asia vallan, kun joukkue jättää kaikki junan alle. Kysymykseeni ei tullut 12 tunnissa montaa vastausta, mikä kuvaa juuri sitä, mitä ajattelinkin. En minä ainakaan osaa sanoa, kuka kärkiketjujen äijistä joutuisi tai siireettäisiin alaketjuihin. Tasainen on tiimi, onko liian tasainen, ei mielestäni, kaikille riittää omat hommansa, esimerkkinä on alivoimapeli.
Niin jos tulee hankinta niin se kyllä pitää olla hyökkäykseen. Ja jos hyökkäykseen tulee hankinta niin se pitää olla kärkiäijä. En oikeen koe järkeväksi hakea ulkoa lisää leveyttä kun meillä on nuortakin porukkaa siihen.
Niin onko @Vilttitossu sinulla tieto että kärkiäijä tulee eli paperit olis Mikin lukollisessa laatikossa? Kirjoituksestasi päätellen olis C/W merkinnällä ja entisestään vaikeutuu arvuuttelu, tossahan tulee siirto ketjusta lisäksi vielä jopa pelipaikkamuutos.
Nyt en vaan pysty edes spekuloimaan ja nostan kädet pystyyn luovuttamisen merkiksi.