Tappara roster 2016-17

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Sebastian Repo

Onko kellään tietoa miksei Ilomäki oo kokoonpanossa tai Sammalkangas?

Ilomäestä ei tietoa, mutta Sammalkangas oli viikko sitten reeneissä ottanut jotain osumaa. Jätti harjoitukset silloin kesken, eikä ole rosteriin sen jälkeen palannut.

Ilomäki oli viime pelissä 13. hyökkääjä. Taitaa olla kyseessä ihan rehellinen villa.

Eikä voi ainakaan valmennusta syyttää, jos näin on, koska jonkin verran ansaitusti tuo kai tulee. Ilomäki on ollut löysä paluunsa jälkeen ja jos meinaa Tapparassa operoida kakkos- tai kolmassentterinä niin silloin pitää yksinkertaisesti pystyä paljon nähtyä parempaan. Ilomäki hakee kyllä hienoja kuvioita ja joidenkin statistiikkojen mukaan hän on itse asiassa Tapparan paras sentteri eli silloin, kun Ilomäki pelaa, pelin virtaus on Tapparalle edullinen.

Anyway yrittää aivan liian usein todella vaikeita ratkaisuja, josta seuraa kiekonmenetys, ei voita yhtään kaksinkamppailua kulmassa ja ei ole mikään raketti luistimilla saati erityisen hyvä aloittamaan. Kyllä sentterillä joku näistä ominaisuuksista pitäisi olla, joskaan ei kaikkia tarvitse olla.

1 tykkäys

En usko Ilomäen olevan viltissä, flunssaa?

Uskoisin että ilmoitettaisiin jos kyseessä olisi flunssaa. Itse veikkaan että Ilomäki vaihtaa joukkuetta vielä tämän kauden aikana

Ilomäen viltitys ei olisi vääryys. Ollut todella löysä, eikä tehojakaan ei ole tullut samalla tavalla kuin aiemmin. Äijämäisyyttä ja räjähtävyyttä tarvitaan tuon läpsyttelyn tilalle. Kauden ensimmäinen taklaus antaa edelleen odottaa itseään.

Hajottakaa ny äkkiä tuo Røymark-Jasu-Nurmi kenttä. On meinaa paskin kenttä taas hetkeen. Martin hyörii ja pyörii mutta mitään mies ei saa aikaan, mielestäni voisi laittaa takas ruottiin eipä tästä mitään hyötyäkään oo, nurmi on taas TODELLA raskaalla jalalla liikenteessä.

1 tykkäys

Tiiviillä rosterilla vedetään

2 tykkäystä

Niin samaa mieltä…ei pääse kukaan oikeuksiinsa…

Näin on. Tappara vetää melko kapealla materiaalilla lukumäärän osalta. Lisäksi hyökkäysosastolla on muutama vähän täytemieheksi jäänyt. Jos Ilomäki olisi lähdössä, se tarkoittaa varmasti uuden miehen tuloa. Ite oon muuten sitä mieltä, että Heikkilän ura meillä alkaa olla myös taputeltu. Vaikea nähdä hänellä roolia muuten kuin loukkaantuneita paikkaamassa. Itse olen myös odotellut Tomi Peltoselle vähän näyttöpaikkaa. Pelannut ilmeisesti Lekissä kuitenkin isommassa roolissa kuin Heikkilä, Honkanen tai Luoto. No, hän taitaa kamppailla lähinnä nelosketjun paikasta ja esim. Rauhala on ollut siinä hyvä.

Oonko minä ainut, jonka mielestä kyseisen taulukon numerot ei oikein täsmää kaikkien joukkueiden kohdalla?
Pelicans: 22+16+5=43 ei kun 37???:slight_frown:

Eppä taia olla HIFK 21+11+3=34, vai paljonko se oli?
HPK 16+15+5=33, vai oliko se? jne

HIFK:lla taitaa Saku Salmela olla pelannut sekä puolustajana että hyökkääjänä. Liekö muilla joukkueilla samaa?

Pelicansin Pöyhönen myös.

Ai ,että liiga ottaisi tuon huomioon? Voisihan se ollakkiin niin, mutta ei yhdestä pelaajasta kahta kyllä millään saa. Miten määritellään se, mitä paikka kukin pelaa? Eilenkin Salonen tai joku nousi päätyyn ja Jere pelasi koko vaihdon pakkina. Tuskin liiga niin hyvä on, että se pystyy ottamaan tuollaiset huomioon pelin sisällä tai paperilla ilmoitetut kokoonpanot. Liiga ei yllätä koskaan.

Tuo liigadata ei vissiin Liigan millään tavalla ylläpitämä.

Liigan touhuja viime vuosina huvittuneena katselleena, voi hyvinkin kuvitella sen olevan Liigan ylläpitämä…:wink:

Nurmen liike kyllä näytti eilen todella kankealta. Toivottavasti oli vaan sitä kuuluisaa reenijumia.

Ko. twiitin kommenteissa mainitaan että Pelsuilla 6 pelaajaa ollut sekä hyökkääjänä että puolustajana