Tappara roster 2016-17

Ei mitään tietoa, en ole hallilla treenien aikaan pyöriny, ja en yleensä kertoile noista muutenkaan mielelläni, vaikka tietäisin.

2 tykkäystä

Pakko vielä sanoo vieläkin että onneks malinen meni hifk:iin ei mitää tuo lisää tapparaan. Mies ei pysty/halua aloittaa tasuria…tästä jäätävä muisto pari vuoden takaa…ja ei muutenkaa mikää kummonen rauhala/honkanen ajaa paremmin asian :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Rauhala nyt ainakin ajaa.

Mitä hemmetin shaissee tää on? Yritätkö itteesi koijata vai muita. Malinen toisi aika paljonkin tähän jengiin. Toki voidaan sitten laittaa Honkanen tilalle.

2 tykkäystä

Lajunen, Järvinen, Rauhala sekä Jasu.

Melko vaikeaa keksiä paikkaa Maliselle, ainakaan minun.

6 tykkäystä

Järvinen tai Rauhala laidalle. Malinen rökittää kummakkin sentterinä ja oikeastaan Jasunkin.

3 tykkäystä

Ja Luoto pois kokoonpanosta? Kyllä minä edelleen ottaisin tähän väliin sen laiturin, koska tarvittaessa Savinainen ja Peltola stunttaa myös keskellä.

Mutta tämä ei ole tämän ketjun asia ja mielipiteitä maailmaan mahtuu.

Jos laituri tulee niin eikös siinäkin kohtaa Luoto lähde rotaatioon?

Noh Malinen meni Hifkiin eikä hajua yrittikö Tappara sitä ees joten aika mennä eteenpäin niillä ukoilla mitä Mikki meille tarjoo.

2 tykkäystä

Kyllä ja minun mielestäni nimenomaan Luoto on tällä hetkellä kuitenki se “heikoin lenkki” minkä tilalle odotan vahvistusta.

1 tykkäys

Se olisi optimaalinen tilanne. Ja itse kyllä mielellään antaisin jokusen pleijaripelin Luodolle. Mieluummin nälkäinen junnu jolla lahjoja on pelaa kuin joku Heikkilä josta tiedetään, että suoriutuu vaan pelistä ja sitten takas vilttiin.

2 tykkäystä

Paras tilanne olisi se, että kaikki on terveenä ja Luoto on reservissä eli silloin tarvitaan vahvistus. Tässä tapauksessa myöskään Heikkilä ei ole ensimmäisenä paikkaamassa, vaan Luoto.

Viisi kentällistä HIFK:n malliin ns. valmiita liigapelaajia saattaa myös heikentää yhtenäisyyttä ja sitoutumista.

2 tykkäystä

Jos Heikkilä pelaa huomenna, se on hänen viimeinen Tappara-pelinsä tälle kaudelle ja luultavasti ylipäätään. Tämä ei ole faktaa, vaan vahvaa päättelyä. Siirtotakarajan jälkeen Heikkilää ei voi nostaa Tapparaan esimerkiksi LeKistä, sillä hän on liian vanha. Voitte siis unohtaa Heikkilän tykkänään.

Jos säännöt eivät ole muuttuneet, tänä vuonna Mestiksen ja Liigan välillä saa liikkua vuonna 1996 syntyneet ja nuoremmat pelaajat. Seura nimeää ennalta viisi pelaajaa, joihin käytäntöä sovelletaan, mutta tämän vuoden listaa en Googlella löytänyt. Oletettavasti listalla on ainakin Honkanen, Luoto, Bodak ja Heljanko. Viides pelaaja lienee joku A-junnu tai vaihtoehtoisesti Sebastian Repo, joka ikänsä puolesta voidaan listalle myös asettaa.

Jos Tapparaan ei tule ketään, Heikkilää ei laiteta Lekiin, vaan hän istuu poppareilla. Näin luulen

Veikkaisin että se viides pelaaja olisi Rouhiainen.

Kai sekin on mahdollista. Tapparalla on tällä hetkellä 16 15 hyökkääjää, joista Heikkilän lisäksi Levtchi on samalla tapaa yli-ikäinen siirtymään Liigan ja Mestiksen väliä. Levtchi voi kuitenkin mennä A-junnuihin, joten suuntaa sinne loppukaudeksi, veikkaan. Sieltä voi nostaa edustukseen tarvittaessa. Tämän myötä olisi ketjullinen reservihyökkääjiä kaksi reservihyökkääjää ilman Heikkilääkin.

Joo, totta. Lista kasassa melko suurella varmuudella.

Edit. Tomi Peltonen lipsahti laskuihin mukaan. Hän on LeKin miehiä tiettävästi loppukauden, joten kapea on materiaali. Heikkilä kai sitten pidettäneen Tapparassa, jos ei ketään tule. Vaan in :mikki: we trust.

Niin tai siis 2 reservihyökkääjää ilman Heikkilää? Honkanen ja Levtchi, Luoto pelaavissa neljässä ketjussa.

Edit. Ehditkin jo korjaamaan laskutoimitusta.

1 tykkäys

Olin näkevinäni Kemiläisen ja Järvisen joukkueen reeneissä tänään, ihan railakkaasti vetivät. Uus pakki pysy ainakin reenivauhdissa mukana (mun silmään teemana oli vauhdilla ylös)… Sammalkangas veti yksikseen punasella paidalla kaikilla varusteilla luistelua toisessa hallissa. Nii ja maajoukkuepelaajat ei ollu reeneissä.
Siinä oli mun lounas kun Mario’sin silakat ei napannu… :slight_smile:

Edit: ny on sitte avain kauhea nälkä…kai sitä jotain porkkanoita yms rehuja tarvii ettiä

18 tykkäystä

Hienoa että Miksa ja Kemmu ovat ainakin lähellä come backiä.
Saa nähdä annetaanko muuten maajoukkue viisikon huilia vai ovatko huomenna kehissä…saisi kyllä olla kun kuitenkin aika tärkeä peli huomenna(kin).

Norskit oli reeneissä mukana.

6 tykkäystä

Juu ja Norjalla oli laaja rosteri mukana turnauksessa, ainakin Mara huilasi yhden pelin. Oli muuten A rinnassa.

2 tykkäystä