Racinen roolia mietittäessä on noussut esiin @Oijennus kommentti siitä ketkä ovat olleet taistelemassa viimeisiä minuutteja, enemmän ja vähemmän tuloksellisesti. Onko joku seurannut tätä tarkemmin?
Polasek - Blood - VMV ovat selviö, mutta miten vastuu on jakautunut tämän kolmikon takana?
Kysymys on kiinnostava myös hyökkääjien osalta, sillä Morley tuli suoraan vempasta syömään viimeisiä kiekkoja - joskus aloittajana, mutta on nähty myös Jasun laidalla, vaikka nykyään aloittajaa ei vaihdeta.