Kummaa itkemistä taas kokoonpanoista. Molemmat pelaajat Vanhatalo ja Simontaival on pelanneet 6 peliä tähän mennessä. Nyt Vanhatalolle 7 peli ja valmennusjohto on muka viemässä Simotaipaleen Mm-kisapaikkaa. Höpö höpö. Tasaisesti on nuoria peluutettu. Ja heistä Tanus on pystynyt murtautumaan pelaavaan vakio kokoonpanoon ansaitusti. Simontaival ja Vanhatalo saavat varmasti myös jatkossa tasaisesti näyttöpaikkoja. Heidän pitää vain näyttää kentällä että kuuluvat vakio kokoonpanoon. Tuota näyttöä ei vielä kumpikaan ole tehnyt.
Edit. Tämänkin voi siirtää tuonne rosteri ketjuun kun näkyy sinne siirtyneen viestit johon tällä viittasin. Itse en osaa tai pysty siirtämään.
20 tykkäystä