Tappara-sovellus ja älykiekkodata

Ainakin alkuun.
Jännästi tuli tuohon kolmanteen maaliin tuli n. minuutin pidempi viive pushappiin. Mistäköhän käyttäjien palautetta haetaan?

Täältä selkeesti.

1 tykkäys

Hoplaa.

1 tykkäys

Höh, Revon maalista ei mulle ole vieläkään tullut ilmoitusta.

Se maaliviesti tulee suoraan Liigan tilasto-ohjelmasta. Kestoaika riippuu pelkästään siitä kuinka se toimitsija kuuluttajan vieressä saa lyötyä sen infon koneeseen ja julkaistua sen.

5 tykkäystä

Ok. Pari ekaa maalia paukahti pushappina nopeammin kuin Ruutu palvelusta ja mielestäni se ei ole hyvä juttu se. Noin 1-1,5 minuutin viive pushappiin olisi hyvä.

Vähän liikaa tollanen viive. Sen ilmoituksen voi ottaa pois jos seuraa peliä ruudusta, eihän sitä silloin tarvitse.

1 tykkäys

Mitä hyötyä on kenellekään, jos pushapp maalista pamahtaa näytölle samaa tahtia kuin hallissa? Tai mitä haittaa kenellekään on siitä, että pushapp pamahtaa näytölle 1:00-1:30 minuutin viivellä verrattuna halliin?

1 tykkäys

Yks tilanne esim. voi olla semmoinen ettei kerkee/pysty/jaksa koko peliä katella. Sitte napsahtaa viesti, että ajassa 58.30 Tappara tasoittaa. Sillon tekeeki mieli laittaa Ruutu tulille ja katella loppu. Ikävää, jos jatkoaika on puolessa välissä ja peli ratkennu sillon ku toi viesti napsahtaa. Semmonen Ruudun streamin viiveen mittainen viive olis ok, mutta toista minuuttia sen ei tarvi olla. Siis olettaen, että Appi toimii hallin ulkopuolellakin.

1 tykkäys

Mutta noin minuuttiahan tuo Ruudun viive on. Eli sovitaanko sitten minuutin viive verrattuna halliin?

Ja minun kommentit tosiaan hallin ulkopuolelta tänään.

Ai se on niin iso, sitte ymmärrän ton toiveen.

1 tykkäys

Joku täräyttänyt tänään älykiekon 144.82 km/h.

1 tykkäys

Älykiekon data on kyllä mielenkiintoista. Tällä hetkellä se on kuitenkin liian suurpiirteistä: erän kovin laukaus ei kerro oikein mitään vaan mukaan pitäisi saada laukoja, aika jne.
Kun Rauhala polkee läpi, niin appi voisi ilmoittaa että Otto polki tuhatta ja sataa, jahdannut puolustaja vain sataa.

Olen aika varma, että tähän reaaliaikaisuuden suuntaan pyritään myös kehittymään. Lupaava alku kuitenkin.

17 tykkäystä

Jännä nähdä ottaako esimerkiksi Telia kopin tästä. Olisi huikeaa nähdä televisiossakin mm. vetojen nopeuksia tai luisteludataa lähetyksessä.

Eiköhän appikin toivottavasti kehity tulevissa päivityksissä. Jostain on lähdettävä liikkeelle ja yksinkertainen, mutta toimiva on usein hyvä alku.

8 tykkäystä

Toivottavasti tarkan markan miehenä tunnettu Mikki on lyönyt Tapparankin rahoja likoon saadakseen rahoille korkoa KUN sovellusta ruvetaan myymään ympäri maailmaa.
Veikkaan vahvasti että tulee Bitwisen ja Tapparan yhteistyön hedelmästä maailmanlaajuinen juttu.

1 tykkäys

Hyvän oloinen appi kyllä tämä. Mielenkiintoista kattella vähän dataa erätauoilla, ja varmasti jatkossa saadaan vielä enemmän dataa näkyville. Toi siipikellarista tuotteiden ostaminen on kanssa hyvä lisä, vielä kun sais kaikista hallin pubeista yms ostettua tuotteita niin olis vielä parempi. Ja ottelutapahtumaan on hyvä lisä myös ne tulevat visat yms erätauoille. Hienoa että Tappara on tässäkin asiassa edelläkävijä. :thumbsup:

1 tykkäys

Hautamäki tuossa YouTuben esittelyvideossa ainakin mainitsi Veikkauksen ja “mahdolliset tv-jutut” sidosryhmistä puhuttaessa. Telialla on satavarmasti kiinnostusta selvitellä mahdollisuuksia tämän datan käyttämiseen. Toki edellytyksenä lienee se, että tuo tahto järjestelmän leviämisestä myös muihin halleihin toteutuu.

Itse sovelluksesta: positiivinen yllätys. Selkeä ja nopea. Tuota tarjottavaa infoa varmasti (toivottavasti) säädellään palautteen ja ideoiden myötä läpi kauden. Ainakin Bitwisen heebo kovasti vakuutteli että tämä on vasta alkua. Hyvä Bitwise ja hyvä Tappara! :thumbsup:

15 tykkäystä

Mun mielestä on parempi että ilmoitukset maaleista tulee mahdollisimman pian, jos on vaikka jossain missä ei peliä pysty seuraan niin haluaa tiedon mahdollisimman pian. Tosin paras tilanne olisi että voisi itse määritellä viiveen vaikkapa muutamasta vaihtoehdosta, tyyliin ei viivettä, 30 sekuntia, minuutti, 1,5 minuuttia. En tiedä kuinka se teknisesti olisi mahdollista mutta luulisi että olisi.

1 tykkäys

Jos et itse pysty seuraamaan, niin mitä väliä on jos pushapp tulee minuutin viiveellä verrattuna halliin?

Eihän sillä periaatteessa. Jos ajattelee että mitä sen väliä tuleeko tekstitv:lle vaikka ManU:n maali puoliajalla vai heti ku on tehty. Onhan se seuraaminen mielekkäämpää. Tiedän kyllä mitä ajat takaa. Sama menee toisinpäin, jos seuraat jo peliä seurannassa tai Ruutua tms, niin tarviiko sitä ilmoitusta pitää päällä? Sillä ajattelin että tuollainen itse valittu viive olisi hyvä, se palvelisi kaikkia ja saisi sen määrittää niinkuin itse haluaa seurata.