Tällaista ketjua ei vissiin vielä ole? En ainakaan löytänyt.
Kysymyksiä:
En ole kausikorttia hommannut moneen vuoteen. Nyt olen sen luvannut hommata. Kun en kuitenkaan jokaiseen peliin ehdi paikalle, niin onko mahdollista jakaa kausikorttia sitä tarvitseville? Onko kausari nykyään irtolippuja vai muoviläpyskä? Miten homma toimii?
Ja kausikortin hommaan C-päätyyn. Onko toiveita minne päin C-päätyä en hommaa kausaria?
Voit ottaa irtolippuina, tai sitten ihan korttina. Ja on jopa suositeltavaa, että jos et itse pääse paikalle, niin joku siinä istuisi eli voi lainata vapaasti kaverille.
En ole koskaan niitä kokeillut, mutta mulla kun on käyttäjätili Ticketmasterilla niin kausarin ostaessa liput näkyvät myös tililläni netissä ja ilmeisesti olisivat tarpeen mukaan tulostettavissa. Ja kausari mulla siis on ihan korttimuodossa.
Pitää sitten selvitellä tätä asiaa lisää. Kausikortin ostan kyllä, mutta haluaisin sitä jakaa ilmaiseksi eteenpäin sitä kaipaaville silloin, kun en itse pääse paikalle. Jos mennään paperi lipuilla/muovilla, niin sitten luotan nuo jonkun palstalaisen vastuulle.
E. @Raato käytän osittain Smartum Saldoa ja loput pankkikortilla. Miten onnistuu tällainen?
Vaikka et minulta kysynyt niin kyllähän tuon luulisi onnistuvan, itse maksan koko roskan Edenredin kortilla. Tosin seuraavalla kaudella voi olla edessä, että joutuu itsekin maksamaan osan pankkikortilla. Riippuu koska voi ladata tuota korttia seuraavan kerran.
Ja viime vuonna ainakin oli niin, että virike-edulla maksettavat kausikortit piti lunastaa toukokuun loppuun mennessä, en tiedä miten tällä kertaa.
Jep samoin mulla ne näkyy Ticketmaster sovelluksessa. En ole kokeillut saako sieltä tulostettua.
Mulla on kausari irtolippuina, mielestäni kätevin. Saat ne kaikki ennen kauden alkua joten niitä on helppo jakaa muille jos ei pääse peliin.
Katsotaan nuo hinnat, kun Tappara ne esittelee. Hommaan varmasti yhden kausikortin jota voin itse käyttää välillä. Mutta samalla mietin sellaista, että lahjoittaisin yhden kortin hyvään. Esim. nuorille tai jotain. Katsotaan.
Itellä irtolippuina ollut jokusen vuoden koska olen reissuhommissa niin olen noita sitten antanut pois tilanteen mukaan. Postissa tulee kerralla nippu samanlaisia lippuja kuin ostaisit esim hallilta.
Suurinpiirtein näin on ollut aiemmin:
Virike setelit ja Smartumit yms maksuvälineenä edellyttää toimistolla käyntiä.
En muista mitkä kaikki liikunta ja kulttuurietuvälineet käy Tapparan tapauksessa, se ilmennee kun pääsee kausareita lunastamaan. Mutta sähköisissä liikunta ja kulttuurieduissa voi tulla ongelmaa, ihan joka kioskilla ei ole valmiuksia ottaa vastaan.
Kausari on kestotilaus.
Sirukortillisesta ei minun mielestä saa tulostettua irtolippua Ticketmasterista.
Tykkään periaatteesta että poissaollessa paikka annetaan jollekin. Silleen yritän toimia itsekin… tosin kummasti sitä vaan järjestelee asioita niin että pääsee hallille
Sinänsä 70 euron kolikonheittoa, kun CHL-kausarin hinta on tuon verran, pelattiin sitten pelkästään alkusarjassa tai vaikka finaaleissa. Worst case -skenaariossa, jossa jäädään alkusarjaan, yksittäisen CHL-pelin lipun hinnaksi lävähtää yli 23 euroa. Tapolan hartioilla on SaiPa-flopin haamu.
Satavarmasti käyn CHL-kotipelit katsomassa – saattaa olla, että sitten irtolipuilla. Etuna on, että voi ottaa kaverille kanssa ja vapaavalintaiselta paikalta.
Jää itseltäkin chl kausari ostamatta. Ja luulen että yhdessäkään chl pelissä en ole paikan päällä muutenkaan. 70€ on kauhee hinta sellaisesta läpsyttelystä. Samalla laskuopilla normi kausari maksais 700.
Viime kaudesta opin etten osta yhtään CHL-lippua etukäteen. Odotan ensin tiedon jaetaanko niitä ympäri kaupunkia ilmaiseksi. Ettei taas käy niin että ostat 70€ jotain mitä muut saa ilmaiseksi.