Kausikortit 2024-25

Koskahan ensi kauden kausarit tulee myyntiin?

Viime vuonna taisi tulla 10.5 myyntiin uudet kausikortit. Olettaisin siis, että viimeistään ensiviikon aikana.

1 tykkäys

Onneksi ei kausarilla oo kiirusta. Eikös ne niitä vanhoja paikkoja tarjoa ja sit on koko kesä aikaa pähkäillä ottaako vai eikö.
Höpö höpö. Tottakai paikat uusitaan

Eiköhän kausarit tule myyntiin aika pian joukkueen julkistamisen jälkeen. Toiveissa ensi viikko.

Aika myöhään tulee myyntiin :joy:

11 tykkäystä

Voiko paikkaansa testata tuohon 13.10 asti ja sitten tehdä päätöksen ostamisesta?

5 tykkäystä

Ei tarvi hintaa nostaa. Shrinkflaatio vain tiputtaa pelejä pois viitisen kappaletta.

6 tykkäystä

Tuossa uutisoidaan että kausarit tulevat myyntiin maanantaina 13.10. eli taitaa mennä ihan ensi vuoden puolelle, koska tänä vuonna 13.10. on sunnuntai…

1 tykkäys
4 tykkäystä

Ilmeisesti on kausikorttiin tulossa Särkänniemen yhdenpäivän ranneke mikäli maksaa tiettyyn päivään menessä. Lähteenä Kirvescast

Uskoisin, että huomenna tulee joukkueenrunko kerrottua ja sen jälkeen kausikortit myyntiin, jos kausikortit tulee ennen joukkuetta niin hämmästelen.

1 tykkäys

Kertokaas tyhmälle, että jos on kausikortti ollut nyt kuluneella kaudella runkosarjassa ja pleijareissa, niin tarvitseeko tuo uusi kausikortti “ostaa” vai tuleeko joku lasku vaan suoraan ensi kauden kausikortista? Kiitos.

Kyseessä on “jatkuva tilaus” eli lasku tulee ellei katkaise tilausta eli peru kausikorttia

1 tykkäys

Tulee laput kotio missä kerrotaan maksuvaihtoehdot. Samalla voit perua tai vaihtaa paikkaa. Mikäli et reagoi niin laskulla menee ja kausikortti uusiutuu.

Kiitos molemmille, näin muistelinkin. Tuo kausikortti on kyllä ilmainen suhteessa siihen, paljonko on painanut euroja kauden aikana areenan oheispalveluihin. Ostin itse kuluneelle kaudelle kausikortin ensimmäistä kertaa, kun vihdoin löytyi riittävästi aikaa käydä peleissä paikanpäällä. Ajattelin, että yksinään saa käydä katsomassa pelejä, mutta mitä vielä. Sain muutamat muutkin kaverit innostumaan aiheesta ja heillä taitaa olla myös kausikortti hankintalistalla, kun irtolippuja meni vino pino tällä kaudella. Tappara on hinnoitellut lipputuotteensa mielestäni fiksusti.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Uutisesta:

Särkänniemi tarjoaa kaikille kausikorttin 9.6.2024 mennessä hankkineille Särkänniemen Huvilaiterannekkeen (1 huvilaiteranneke/kausikorttipaikka).

Tappara toimittaa kaikille kausikortin 9.6.2024 mennessä hankkineille asiakkaille lunastuskoodin Huvilaiterannekkeen hankkimista varten. Lunastuskoodi toimitetaan 12.6. mennessä sähköpostitse.​​​​​​​

Kausikorttilinkistä seuraava tieto.

1 tykkäys

Kausikortteihin tulee pientä hinnan korotusta nyt inflaation myötä.

  • Seisomakausikortti 199 > 219€
  • Kannattajapääty 499 > 539€

Särkänniemen ranneke ja fan clubin jäsenyys (uudet kausikortit) kaupanpäälle pehmentävät korotusta.

4 tykkäystä

Käsitinkö oikein että jos oon vanha kausikorttilainen siinä tapauksessa mun pitää ostaa ite fan clubin jäsenyys mutta Särkänniemen ranneke kuuluu mulle kanssa kun oon vanha