Kausikortit 2019-20

Kevään 2019 playoffeissa etukäteen maksetut mutta pelaamatta jääneet kotiottelut hyvitetään runkosarjan 2019-20 hinnoissa. Maksimiottelumäärä playoffeissa oli 12 (4 x neljännesfinaali, 4 x semifinaali, 4 x finaali), ja kotiotteluita pelattiin kuusi (2 x neljännesfinaali, 3 x välierä, 1 x pronssiottelu, joka oli neljännesfinaalien hintainen). Kauden 2019-20 runkosarjan kausikorttihinnastasi siis vähennetään alla olevan taulukon mukainen hyvitys.

Nettimaksajat osallistuvat arvontaan, jossa useita huikeita palkintoja (mm. 10 hengen aitio peliin ja Kristian Kuuselan aito pelipaita).

Ja jos omistit pelkän playoff kausarin ja haluat jatkaa runkosarjaan:

https://www.tappara.fi/liiga/kausikortit/#hyvitys
Alla olevasta linkistä uusien korttien hinnat
https://www.tappara.fi/liiga/kausikortit/#hinnat

6 tykkäystä

Halvalla pääsee etten sanois.

1 tykkäys

Kytkykauppa se on, joka kannattaa :smiley: On kiusallista tämän kauden jälkeen päättää kausikorttitilausta. 150 € ja taas mennään :smiley:

3 tykkäystä

Tulee melkein huono omatunto kun noin edukkaasti irtoaa ensi kauden kausari. Sitähän vois vaikka uuteen fanipaitaan sijottaa tms.

5 tykkäystä

Näin tulee varmaan tehtyä!

Mitäs tuo kannattajakausari muuten meinas? On erikseen seisomakausari ja kannattajaseisomakausari. Ja mihis toi pelkkä kannattajakausari oli?

Kannattajakausariin taidetaan vaatia Fan Clubin jäsenyys, että sen voi hankkia. Muita kausareita saa ilmankin.

1 tykkäys

Pystyykö tuon maksamaan koko roskan virikekortilla? Ilmeisesti. 370e näyttää olevan Edenredissä meikäläisellä katetta atm, joten…:sunglasses:

Ja kannattajakausari oli C3?

Pallottelen nyt sen kannatajaseisomakausarin välillä.

Saa varmaan sinnekin, mutta myös A ja B katsomoihin riveille 1-6. Itsellänikin on kannattajakausari A2:ssa.

1 tykkäys

Mulla C2 rivillä 13. Joten halvalla pääsee hyvälle paikalle.

Kannattajakausari on kaiketi koko C-päätyyn.

*Vaatii fan clubin jäsenyyden.

3 tykkäystä

Omaa kausikorttia olen ainakin ePassilla kokonaisuudessaan maksellut. Playoff-kausarista noilla virikekorteilla ei voi maksaa kuin jonkun osan.

1 tykkäys

Jokos kausarin uusimista koskevia kirjeitä on postiteltu?

Toukokuun alkupuoli Kausikorttikirjeet, uudet kortit myyntiin

https://www.tappara.fi/liiga/kausikortit/#1495611996687-896f4677-688d

Käteisellä, pankki- tai luottokortilla, kulttuuri- ja virikeseteleillä (Smartum, Tyky, ePassi ym.) maksaminen Tapparan toimistolla ennen toimiston kesälomasulkua (20.6.2019) mennessä!

Itse en omista kausikorttia, mutta eiköhän kirjeet ole tulossa. Kannattaa käydä toimistolla jos ei ala näkyyn.

1 tykkäys

Maanantaina kävin kausarin maksamassa ja sanoivat että lähiaikoina menevät ne kausarikirjeet postitukseen.

8 tykkäystä

Juuri kun olin maksamassa kausikorttia niin koko sivu veti ittensä hirteen. Nyt jumissa koko sivu :smiley:

3 tykkäystä

Samoja ongelmia oli illalla, joten jotain pitkäkestoisempaa. Tai sitten stressitestaavat sivustoa, koska ovat tiputtamassa hankintapommin.

7 tykkäystä

Haha varmaan, olis vaan kiva saada maksettua heti alta pois nää :joy:

E: Kaikki toimii sinne asti hyvin kunnes mun pitää lomakkeeseen syöttää kausikortin tiedot yms. Sen jälkeen tilttaa huolella.

1 tykkäys

Nyt saan syötettyä tiedot, mutta tulee viesti ettei voida lähettää sähköpostiin vahvistusta… @axe ping.