Varsinkin kun sieltä tulee taas joku norjalainen joukkue alkulohkon kolmanteen, mahdollisesti merkityksettömään kotipeliin lokakuun tiistaina. Lippuja myydään joku 500 kpl sisältäen kausarit, niin näitä tullaan jakamaan ilmaiseksi ympäri kaupunkia.
Käsittääkseni jos on Liiga + CHL kausari niin CHL pelaamattomista peleistä saa hyvityksen seuraavan vuoden kausarin hinnassa “CHL-pelit sisältävästä kortista hyvitetään pelaamatta jääneet CHL:n playoffs-ottelut seuraavan kauden kausikortissa.” https://www.tappara.fi/fi-fi/kausikortit/kausikortit/154/
Kannattajakausikortin hinta nousi 309€ > 329€ eli parikymppiä. CHL-kausari tietysti sitten lisäksi. Vanhat kausikorttilaiset toki jatkavat vanhan kestotilauksen hinnalla.
Varmasti kirpaisee monia, mutta toisaalta tämä tilannekin kirpaisee seuraa pahasti, joten pidän noita korotuksia kyllä sinänsä ihan perusteltuina ja varmaan välttämättöminäkin…
Mielestäni seuralta ihan validi tapa yrittää sitä talouttaa pikkuisen paikkailla. Näillähän pääsee jo hyvään alkuun. Mieluummin minä sen 70 € maksan peleistä kuin tästä, mistä nyt olen maksanut 200 €+. Luulisi, että urheilua arvostetaan tämän kesän jälkeen, kun voi olla kohtalaisen vähissä tää urheilu henkilökohtaisuutta lukuun ottamatta.
Eikös tuo CHL kortti mene niin että se on 3 alkusarjan peliä ja 4 mahdollista playoff peliä. Eli mikäli on normaalivuosi niin alkusarja+yks playoff peli joten hyvitystä jää 30e seuraavalle vuodelle.
Lienee ollut ‘pakko’ laittaa oma hinta CHL-kausarille; talous tasapainoon tämän kevään jäljiltä/areenaa ajatellen ja niin kauan kun CHL-pelit on kausarin ‘kaupanpäällisinä’ tulevia höntsä/harkkapelejä, niin niin kauan niihin sellaisina myös suhtaudutaan. Ymmärrettävä ja fiksu ratkaisu.
Tästä huolimatta joudun kyllä tosissani pohtimaan otanko CHL-kausaria. Kauden alussa on aina kiinnostanut paljonkin, mutta playoff-vaiheessa on tähän asti joka kausi oma kiinnostus lopahtanut. Sama on näyttänyt vaivaavan joukkuetta. Lisäksi sellainen pieni pelko, että lopulta CHL-peleihin jaellaan puoli-ilmaisia tai ilmaisia lippuja Tappara-burgerin syöville, Silmäasemalla poikkeaville jne. Saattaa olla että yritän pärjätä CHL-pelit irtolipuilla. Hinta on sinänsä hyvinkin kohtuullinen, mutta jotenkin en vaan vieläkään ole varma onko CHL sellainen tuote joka meikäläistä kiinnostaa.
Ei tuo chl pelien laitto omalle kausarille ainakaan lisää paikalla olevia katsojia. Varmasti iso osa jää odotetaan noita sponsorien jakamia lippuja. Jos niitä ei tule niin osa ostaa irtolipun peliin mutta väitän että monet jää kotiin. Sitten Hakametsä ja varsinkin uusi areena ammottaa tyhjyyttään. Ei tyhjät katsomot ainakaan pelin tasoa nosta.
Mä kyllä ajattelin ottaa koko paketin. Ei ole CHL-pelejä montaa tullut nähtyä erinäisten menojen takia mutta eipä tuossa hintaa paljoa jää muutenkaan maksettavaksi playoff-kortin hyvityksen jälkeen. Olkoon se sitten vaikka tukea Tapparalle, kun seuran tulopuoli jää selvästi pienemmäksi kuin edellisvuosina. Vähemmän tuosta kausikortista jää kuitenkin maksettavaa kuin viime vuonna.
Onko kuulunut mitään huhua koska vanhat kausikorttilaiset saa uusia tilauksen? Olis kyllä mukavaa seurata hostain laskurista paljon on kausareita myyty, tai edea kauden alkaessa kerrottaisiin paljon niitä on mennyt.
Koskahan tulee infoa vanhoille kausarilaisille noista jatkoista…? Ainakaan nettisivuilla ei vielä ole tullut muuta tietoa, kuin se kuukauden jo ollut:
" Jatkuvien kausikorttien maksuista, hyvityksistä, mahdollisista paikanvaihdoista yms. infotaan lisää lähitulevaisuudessa."
Tietääkö kukaan onko nyt tai ensikaudella mahdollista jakaa kausarinsa yksittäistä pelilippua sähköisesti?
Esim. Hifk on tainut mahdollistaa tuon kausarinsa jakamisen apin kautta.
Ajattelin että voisi tuon kausarin hankkia itselleni, mutta en kuitenkaan itse ehtisi kuin muutamaan matsiin kauden aikana…
Soittelin toimistolle pari viikkoa sitten ja kysyin, koska onnistuu toimistolla maksu jatkuvasta kausarista. Sanoivat silloin, että järjestelmä ei ole vielä kunnossa ja epäili, että menee toukokuun alkuun. Sanoi, että tieto tulee kaikkiin somekanaviin heti.
Kausarin jakamisen mobiilisti luulisi onnistuvan. Aron mukaan ensi kaudelle olisi tulossa mobiilikausikortti.
Uusissa kausareissa on muovikortti tai mobiilikortti vaihtoehtoina. Ilmeisesti paperisia ei enää ole.
Tänks.
Sitten heitetään vielä uusi kyssäri ilmoille (kerta vauhtiin pääsin):
Miten onnistuu tuon fanikausarin osto eazybreakillä?
Lippu.fi hyväksyy tuon eazybreakin mutta miten saan samalla tuon fan club alennuksen?
Muistaakseni pitää käydä maksamassa toimistolla, jos tahtoo käyttää kulttuuriseteleitä/saldoa.
Ok, onko siinä kassalla sitten näytettävä sitä jäsenyys korttia samalla?
Mä oon ymmärtänyt, että ne tarkistetaan jotenkin jälkikäteen, kun ei ole vielä tullut fan clubin uutta jäsentarraa ym. (jos edes laskuakaan) seuraavalle kaudelle siinä vaiheessa, kun ollaan yleensä ostamassa kausaria.
Ahaa, no sittenhän tässä on lähtävä käymään ostoksilla…
Edit. Kiitos neuvoista…
Kyllä, ainoa mahdollisuus on toimistolle maksaminen.
Koska olin tänään aamulla asioimassa Kissanmaalla päin. Päätin että on sopiva hetki käydä maksamassa kortti toimistolla kun en maksua voi muutenkaan tehdä.
Niin mitävielä, ei kausikortit olekaan vielä myynnissä kiitos tuon järjestelmänvaihdon. Joskus toukokuussa tulee myyntiin.
Harmittaa kun ei ole mahdollista (kiitos verottajan) maksaa muulla tavalla kuin konttorilla käyden ja manuaalisesti kuitin allekirjoittaen. Sittenkun olist tvalmis maksamaan niin sepäs ei olekaan myyjän toimesta mahdollista.