Tappara-sovellus ja älykiekkodata

Äskön Ruudun lounaslivessä FB:ssä puhuivat tuosta älykiekosta hetken. Sillä on kuulemma pelattu kaikki pelit tällä kaudella jokaisessa hallissa, mutta sitä ei vain ole tiennyt kukaan muu kuin kiekon kehittelijät. Näin ainakin vältettiin ettei pelaajat pääse sanomaan sitten kun uusi kiekko on käytössä, että toimii hullusti lavassa.

Sitä vain mietin, että miten siitä kiekosta tuli yhtäkkiä virallisen käyttöönoton jälkeen niin arvokas, ettei sitä saa enää pitää, kun se lentää katsomoon. Vai vaihdettiinko ennen tätä julkaisua katsomoon lentäneet kiekot shopin logokiekkoon?

4 tykkäystä

Enemmän noita kiekkoja menee katsomoon kuin pelaajille. Tuleeko jatkossa järkkä hakemaan rambon kanssa kiekon katsojalta?

Haluan nähdä tämän - varsinkin, jos kiekko päätyy jollekin pienokaiselle. Siinä vaaditaan jopa kovempaa ammattietiikkaa käydä pikkulapselta viemässä maailman hienoin asia käsistä. Jos katsomosta käydään keräämässä kiekot pois niin silloin on ehkä perusteltua miettiä, miten katsojalle kompensoidaan tuo menetys. Ehkäpä kannattaa pitää pari mailaa ja kiekkoa nimmarilla varustettuna lähellä.

Vähän ylempää poimittu. Eli kyllä siellä on nimmarilla varustetut kiekot valmiina.

7 tykkäystä

Mites kun joku tekee ensimmäisen liigamaalinsa älykiekolla ja se pitäisi saada muistoksi kirjahyllyyn, tyrkytetäänkö silloinkin jotain nimmarikiekkoa tilalle?

Tänään ainakin älykiekko löysi kodin, kun Heljanko sellaisen sai nollapelistään koska se oli ensimmäinen hänen liigaurallaan.

Tänään sai älykiekolla ainakin jo Tapparan tuotepaketin shopista nimmarikiekon sijaan. Tai voihan siinä tuotepaketissakin tietysti nimmarikiekko olla. Enkä itse saanut siis kiekkoa kiinni, kuulutuksista vaan näin kuuntelin. :smiley:

Sama oli jo edellisessä kotipelissä.

Eikös siinä saipa-pelissä vielä tarjottu nimmarikiekkoa vaihtarina?

Sovelluksen “joukkue” -osiossa näkyy edelleen Jarno Kärki. Sen voisi sieltä korjata, mikäli tätä kautta tavoittaa. Näkyykö muuten muilla, vai onko itellä vaan sovellus päivittämättä tms.?

Edit. Redenbach löytyy myös.

Huomaa, että sille on sinne ilmestynyt patakuvio ja numerosta lähtenyt nolla pois. Eli ilmeisesti joukkueessa pelanneet pysyvät listassa.

2 tykkäystä

Osaako kukaan sanoo kuka lämmäs sen hirmukudin mitä toi älykiekko kertoo 171,42kmh

Käsittäkseni se se kiekko ei tunnista kaveria, joka on mailan päässä.

Hirvee tykki. Epäilen jopa mittausvirhettä.

1 tykkäys

Ekassa erässä tullu. Vaikee sanoo, mutta Otso ainaki mäsäytti sen kauheen vedon siniviivalta vastakiekkoon hyvistä vauhdeista. Mene ja tiedä.

Joona ainakin oli niin vakuuttunut Otson kudista, että sohi riparin ihan mihin sattuu

Osaako @Bitwise vastata kysymykseen tai antaa arvion koska näitä tietoja yksilöidään yleisölle? Yksilöidäänkö niitä nyt pelien aikana Hakametsän yleisön ihmeteltäväksi?

1 tykkäys

Mittavirhettä meidänkin porukka hallissa epäili. Ihan maailmanluokan veto jos totta. Tällähetkellä pakko luottaa dataan. Jos tää on virhe niin mitä muita virheitä siellä on

Onkohan ikinä esim. Shea Weberin lämäriä vastakiekkoon tutkattu? Sehän lähtee aika paljon kovempaa kuin paikallaan oleva kiekko.

Moro @Sekera,

Olemme alkuvuoden aikana tuomassa sovellukseen ensitöiksi päivityksen, jonka jälkeen laukausissa näkyy myös aikaleimat. Suunnitteilla on myös laukojan tunnistaminen joka näillä näkymin valmistuu loppukaudesta.

Keskiviikon ottelun tykki tuli 1. erässä pelikellon näyttäessa 16:42. Kyseisen laukauksen lämäsi Sebastian Repo suoraan Kristian Kuuselan syötöstä. :slight_smile:

  • Bitwisen poppoo
38 tykkäystä

Hei @Kallunpirva (:grin:),

Kyllä tällaisen historiallisen tapahtuman kohdalla älykiekko pääsee pelaajan mukaan muistoksi. :slight_smile:

  • Bitwisen poppoo
4 tykkäystä

Moi @Juissi27,

Olemme tuomassa seuraavassa päivityksessä tilastonäkymään muutoksen, jonka jälkeen Tapparan tilastoissa näkyy vain Tapparan nykyiset pelaajat.

  • Bitwise poppoo
3 tykkäystä