Äskön Ruudun lounaslivessä FB:ssä puhuivat tuosta älykiekosta hetken. Sillä on kuulemma pelattu kaikki pelit tällä kaudella jokaisessa hallissa, mutta sitä ei vain ole tiennyt kukaan muu kuin kiekon kehittelijät. Näin ainakin vältettiin ettei pelaajat pääse sanomaan sitten kun uusi kiekko on käytössä, että toimii hullusti lavassa.
Sitä vain mietin, että miten siitä kiekosta tuli yhtäkkiä virallisen käyttöönoton jälkeen niin arvokas, ettei sitä saa enää pitää, kun se lentää katsomoon. Vai vaihdettiinko ennen tätä julkaisua katsomoon lentäneet kiekot shopin logokiekkoon?
Haluan nähdä tämän - varsinkin, jos kiekko päätyy jollekin pienokaiselle. Siinä vaaditaan jopa kovempaa ammattietiikkaa käydä pikkulapselta viemässä maailman hienoin asia käsistä. Jos katsomosta käydään keräämässä kiekot pois niin silloin on ehkä perusteltua miettiä, miten katsojalle kompensoidaan tuo menetys. Ehkäpä kannattaa pitää pari mailaa ja kiekkoa nimmarilla varustettuna lähellä.
Mites kun joku tekee ensimmäisen liigamaalinsa älykiekolla ja se pitäisi saada muistoksi kirjahyllyyn, tyrkytetäänkö silloinkin jotain nimmarikiekkoa tilalle?
Tänään sai älykiekolla ainakin jo Tapparan tuotepaketin shopista nimmarikiekon sijaan. Tai voihan siinä tuotepaketissakin tietysti nimmarikiekko olla. Enkä itse saanut siis kiekkoa kiinni, kuulutuksista vaan näin kuuntelin.
Sovelluksen “joukkue” -osiossa näkyy edelleen Jarno Kärki. Sen voisi sieltä korjata, mikäli tätä kautta tavoittaa. Näkyykö muuten muilla, vai onko itellä vaan sovellus päivittämättä tms.?
Osaako @Bitwise vastata kysymykseen tai antaa arvion koska näitä tietoja yksilöidään yleisölle? Yksilöidäänkö niitä nyt pelien aikana Hakametsän yleisön ihmeteltäväksi?
Mittavirhettä meidänkin porukka hallissa epäili. Ihan maailmanluokan veto jos totta. Tällähetkellä pakko luottaa dataan. Jos tää on virhe niin mitä muita virheitä siellä on
Olemme alkuvuoden aikana tuomassa sovellukseen ensitöiksi päivityksen, jonka jälkeen laukausissa näkyy myös aikaleimat. Suunnitteilla on myös laukojan tunnistaminen joka näillä näkymin valmistuu loppukaudesta.
Keskiviikon ottelun tykki tuli 1. erässä pelikellon näyttäessa 16:42. Kyseisen laukauksen lämäsi Sebastian Repo suoraan Kristian Kuuselan syötöstä.