Tappara - Sport 20.10.2018 (La)

Näkikö kukaan hallilla yhtään Sportin kannattajaa. Mä en ainakaan nähnyt. Yhdet “vääräuskoiset” näin kun lapsia kuvattiin Ilveksen nurkkauksessa…

Kuulemma kaksi Sportin kannattajaa oli.Näin kuulin busissa jolla tulin hallista.Itse en myöskään nähnyt kyseisiä kannattajia.

Mun vieressä oli yksi soluttautunut. Tuttu kaveri kylläkin :wink:

Pari kappaletta kuulemma oli kovasti tulossa, mutta eivät päässeet sisään :stuck_out_tongue:

Näin! C3:n nakkisämpylänuekkauksessa seisoskeli ainakin yksi kaveri punainen huivi kaulassa.

1 tykkäys

Oli siellä pari kotkahuiveihin sonnustautunutta kannattajaa. Vaasasta on kuitenkin luotisuora tie niin sikäli vähän pettymys ettei viikonloppupelissä tuon vertaa ollut edustusta. Mutta nuo muutamat saivat varmasti hienon palan jääkiekkohistoriaa Vaasaan vietäväksi.

Ja itseasiassa kyllä vanhemmalla polvella näyttää some olevan hallussa, todella paljon iäkkäämmän polven Tappara-kannattajia oli saapunut paikalla.

1 tykkäys

Oltiin samassa bussissa, kun myös kuulin sivukorvalla saman keskustelun. Itse olin E3:ssa katsomassa peliä ja sielä oli ainakin kaksi Sportin väreissä olevaa ihmistä. Tämän lisäksi näin D-päädyn käytävällä pari Sportin pelipaitaa.

En nähnyt tätä peliä mitenkään ehdottomana kotijoukkueen hallintana. Sport pelasi kurinalaisesti ja hyvin, ja taululle ei meinattu päästä millään. Vierailla oli omat vaaralliset tilanteensa läpi ottelun aina avausmaalia edeltänyttä ylivoimaansa ja loppupuolen painetta myöten. Parhaan sektorin laukauksetkin menivät itse asiassa Sportille. Heljanko ansaitsi nollapelinsä, ja toisaalta hyvää taistelua ja vähän onneakin voi kiitellä, ettei avausmaalia tehnytkin vastustaja ja koko pelin tarina ollut sen myötä toisenlainen.

Monesti nämä seremoniapelit eivät ole joukkue(i)lle helpoimpia, hyvä työnteko ja yritys toivat kuitenkin lopulta ansaitun voiton.

Vieraskannattajia näkyi yksittäisiä, enemmänkin olisi toki sopinut osallistumaan tapahtumaan.

1 tykkäys