Itseäni ilahduttaa se, ettei edellisessä pelissä maalin tehnyttä Rönniä ole pudotettu kokoonpanosta. Olen ihmetellyt minkälaisen signaalin se antaa joukkueelle, kun takavuosina onnistuneita pelaajia on siirretty sivuun kokoonpanosta sen takia, että hierarkia on tärkeämpi kuin pelillinen onnistuminen valmentajalle.
Tapparan tärkein markkinointikoneisto, joukkue jäällä on alkanut tekemään sitä myyntityötä jota siltä on odotettukin.
Tämä on kyllä lähtökohtaisesti aika kova ketju.
Tänään on muuten ensimmäinen peli, johon pääsee ilmaiseksi julkisilla, kun on ottelulippu. Älkää siis suotta käyttäkö matkakorttia lisäksi tai ostako erillistä matkalippua
Ensimmäisen kerran yhdistetty ottelu- ja Nysse-lippu on käytössä Hakametsässä Tappara–TPS-pelissä 19.11.
Ottelulipun matkustusoikeus on voimassa Nysse-liikenteen busseissa ja ratikoissa kotiottelupäivänä: kolme tuntia ennen pelin alkua ja kaksi tuntia pelin jälkeen.
Olikos Bertrandilla jotain loukkia vai onko koirankopissa/poppareilla/lähtemässä? En ole viime pelejä nähnyt niin vähän pihalla tämän hetken tilanteesta.
Nämähän ovat lopulta AINA arvo-, valinta-, ja järjestelykysymyksiä. Sitoutumisen taso huolettaa.
No juu, toki näinkin. Mutta mukavaa kun pääsee näkeen kavereita ihan livenä pitkästä aikaa. Ja pitäs olla hyvät tarjoilut. Ehkä siinä sivussa kännyllä TeliaTV auki…
Tämä on toki hyvä kysymys. Itse oletin heti kärkeen, että todennäköisesti pelikunto olisi poissaolon syy. On kuitenkin hyvin mahdollista, että Bertrand jää tällä kertaa kokoonpanoon nousevan Moilasen sekä CHL-pelissä tuloksekkaasti esiintyneiden Henrikssonin ja Rönnin varjoon. Minusta Bertrand on viime peleissä ollut edelleen virkeä ja yritteliäs, mutta tehottomuus on vaivana.
Nuo varmaan tällä hetkellä taistelevat samoista pelipaikoista ja kaikki vähän eri syistä. Puhakankin tuohon koriin saattaa joku tiputtaa, mutta en minä.
Ai että mikä peli tiedossa. Toki C-päädyn elämäntapapessimistien kunniajäsenenä haluan muistuttaa Tapparan heikosta rekordista viikonloppupelien runsaan kotiyleisön edessä. Tämä toki ihan kerholaisten omana mutuiluna, ei perustu kovaan dataan.
Lienee aika varmaa, että Bertrand ja Salonen ovat terveenä katsomossa. Rönni saa maalin jälkeen pitää pelipaikan, ei sen kummempaa.
Tästä olen vahvasti eri mieltä. En tiedä mistään tarkemmin, mutta semminkin kun joukkuuessa on kiertänyt vatsatautia taikka emme tiedä muita syitä (henkilökohtaiset tai esim. muut terveydelliset) on johtopäätöksesi mahdollinen, mutta aika suoraviivainen.
Rönnille kannattaa antaa näyttöpaikkoja ja mielenkiintoista nähdä miten kestää kotiyleisön kovienkin odotusten paineet. Vuoden tai kahden sisällä läpimurtopelaaja. Keväällä voipi olla tarpeen etsiä jotakin uutta vaihtoehtoa loukkaantumisten ja peliesitysten vuoksi.
Jotenkin hyvä fiilis tästä. Toivottavasti on vielä senkin jälkeen kun kiekko on tippunut jäähän.
Kaveri raportoi juuri, että vilauttamalla kausikorttia lukijassa matka jatkui Nyssellä ilman suurempia kommervenkkejä.
Mä näytin kausaria kuskille ja kysäsin, että onkos tää voimassa ja kuski puhui ettei olisi. Olin täysin varma, että on voimassa mutta en jaksanut alkaa tappelemaan asiasta ja maksoin 2€.
Mut meen ens kerralla piippauksella sisään!
No, Bertrand ollu kaksi vuotta lähdössä, kai se taas on…
Ai että. Tampereelle ollaan ajamassa tällä hetkellä täältä pääkaupunkiseudulta. Innostus on päällä kun 2018 viimeksi ollu katsomassa livenä Tapparaa. Toivottavasti otetaan tänään voitto kotiin
Tänään olisi mahtava paikka aloittaa viimeinen voittoputki Hakametsässä. Toivotaan että maalien tekoa on tauon aikana saatu harjoiteltua niin että homma toimii.
Tänks to this ketju, tajusin kans kokeilla. Hyvin toimi, “tapahtumalippu” vilahti ruudussa. Pitää käyttää alatason qr-lukijaa eikä sorkkia siihen tavalliseen sirulukijaan!
Bertrand pelasi kyllä tosi hyvän pelin Ruotsissa, joten luulen tämän vuorostaan päästelevän perhosia pönttöön.
Tai sitten, kerrankin, käytettäisiin koko leveyttä kun Tapparalla on kolme peliä PE-TI. Luulisi vain että Sport olisi junnujen peli.