Tappara - TPS 25.11.2023 (La)

Meneekö saman lailla tunteisiin Savinaisen tapa tulla kärhämiin pää alhalla ja leuka rinnassa, josta kypärä lähtee kätevästi, jos pakki laittaa painiksi?

Menisi. Ero on siinä että Savinainen tekee siten ettei proaktiivisesti aloita sitä kypäränsä riisuuntumiseen johtavaa fyysistä vääntöä. Ja se kypärä on vähän tiukemmin päässä kuin Nurmella.

3 tykkäystä

Ite kans tykkään Nurmesta, mutta kun joku jossakin ihmetteli, että miksi hän saa niin erikoiskohtelua pakeiltakin, niin alla olevassa videossa aika selkeä vastaus. Kaveri tulee tilanteisiin todella myöhässä kädet korkealla hämmentämään, antaa itse ensin ja kun saa takaisin, niin sitten ollaan pöllönsilmillä että mitä minä nyt muka tein, miksi minua lyödään. Hän ansaitsee ja haluaa sen kohtelun tuolla kaukalossa, niin hyvä että sitä myös annetaan.

https://streamable.com/sqhqw6

Tuo somen tenavien ja muiden vielä kehittymättömän järjen omaavien tyyppien touhu sitten on ihan toinen asia.

8 tykkäystä

Mulla meni hallissa vähä ohi, että miksi tossa Leskinen vs Nurmi kahinan jälkimainingeissa ei jatkettu Tapparan ylivoimalla? Leskinen 2+2 ja Nurmi & Jasu kakkoset miähee.

1 tykkäys

Mä en ihan ymmärtänyt myöskään tuota hommaa? Jos Jasun jäähy olisi ollut henk.koht jäähy niin eikö Tepsin olisi pitänyt pelata sitten ylivoimaa 2 minuuttia? Vai mitä helvettiä :smiley:

Tuössa muuten on myös tuo Lehtosen poika hämmentämässä meidän kiekollista pakkia. Ei siis riittänyt Savinaisen telominen. Pistäisin itse seuraavassa pelissä tähtäimen tiukasti tuohon kaveriin Nurmen sijasta tai ainakin lisäksi. :wink:

Mukava ottelu oli lauauntaina. Tunnetta kaukaloon on pyydetty ja sitä saatiin roppakaupalla. Varmaan toki tulos tuo fiiliksen positiivisen puolelle. Jos olisi ollut tappio, voisi olla toisenlaisia ajatuksia.

Tuolla somen puolella on kovasti ollut mähinää tuon Hifkin fanien käytöksestä ja onhan se
tuollainen käsittämätöntä, vaikka kuinka ottaisi pattiin, niin ei tulisi pieneen mieleen sanoa
kenellekkään, että “tapa ittes”. Ei edes skidinä olisi tuollaista voinut sanoa…

Mitä nyt Markus Nurmesta on ollut depattia, niin hänhän on hyvä pelaaja, mutta minusta sellainen
on pahinta rottamaisuutta, että kun tehdään jotain pientä kolttosta maalin edessä, vaikka lyödään
molaria käsille, niin sitten käännetään selkä ja lähdetään karkuun, kun joku Vittasmäki tulee paikalle. Tällaisia temppuja on tämä Iso Poika aika monesti viljellyt.
Jos vertaa vaikkapa Sebastian Repoon tai Niko Huuhtaseen, jotka ovat vähän saman tyylisiä hiukan
rajoilla pelaavia kavereita, niin ne sentään vastaa teoistaan, eikä luiki karkuun.
Omakohtaisesti tämä seikka Nurmen tyylissä ärsyttää…

8 tykkäystä

Molemmille joukkueille sama määrä samankokoisia jäähyjä => kaikki muuttuvat henkilökohtaisiksi.

Jasu olisi pitäneet heittää ulos koko pelistä, et sä vaan voi osallistua peliin vaihtoaitiosta. Tuokin meni tuomareilta ihan vihkoon.

3 tykkäystä

Perustuuko tämä väite johonkin sääntöpykälään?

Ei nykyisiin kuulemma. Kiakkoradiossa Linkku vaati samaa tilanteessa, mutta myöhemmin kertoi saaneensa säännöistä valistusta, että siitä ei enää tuomita ulosajoa.

4 tykkäystä

Jaahas. Aikamoinen arvonta. Lese ja Nurmi vääntää keskenään ja Jasu painaa oikeeta suoraa penkiltä ulkopuolisena. Onko tämä joku uusikin sääntömuutos?

3 tykkäystä

Ihan pientä värikynää havaittavissa. :slight_smile: Aika pientä nyhjäämistä. Eniten yllätti Nurmen jäähy, kun ei ainakaan television kuvassa tehnyt oikein mitään. Leskisellä keitti yli ja oikeutettu jäähy.

1 tykkäys

Molemmat sai 4 min jäähyä niin tietysti jatketaan tasaviisikoin. Meinaatko että ensin olisi pitänyt pelata 2 min Tapparan yv ja sen jälkeen 2 min TPS yv? Jos näin on joskus pelattu niin siitä on sit vuosikymmeniä aikaa. Oliko tuo 4 min hyvä tuomio niin se on sit eri asia

Ei Nurmi varmaan väkivaltaisuuden suhteen tehnytkään, mutta se edeltävä kuusisekuntinen taisi olla ihan toinen juttu. Kun ynnää pelitapahtumat, pelaajaprofiilit ja pelaajien normaalin käyttäytymisen jäällä, niin eiköhän siihen Leskisen kuumenemiseen ollut ihan syy. Vaikea uskoa, että se oli Leskinen joka halusi estää Nurmea pääsemästä tilanteesta irti ja jatkamaan peliä koko sen matkan sieltä kulmasta Tepsin vaihtoaitiolle.

3 tykkäystä

Tuota voisi näyttää junnuille palaverissa, kuinka maalille ajetaan. Markus Nurmi on poikkeuksellinen suomipelaaja.

Varmasti oli syy, mutta kannattaako kyseistä herraa päästää ihon alle? Sitähän Nurmi yrittää.

Tappara 4 v 3 yv. Lese istuu sen 4 minuuttia ja kukkopojat 2 minuuttia mieheen. Mun mielestä toi on ihan selviö.

1 tykkäys

Nurmi on hyvä voimapelaaja, jolla on efektiivistä kokoa, vaistoja ja taitoa. Jäänyt pelaajana polkemaan paikalleen eikä taida kuitenkaan mentaalisesti päästä eteenpäin, huipulle. Väärää itsekkyyttä mukana ja henkisesti keskinkertainen; lisäksi palasi samaan ympäristöön, mistä lähti, mikä tuskin tässä vie miestä yhtään eteenpäin.

kukkopojat, Nurmi Jasu niinkö? ja 2min päästä Tps 5 v4 yv puolestaan? Sitäkö tarkoitat?

2 tykkäystä