Tappara Youth U20 - Tappara U20 kannattajaryhmä

MIKÄ, MITÄ, MISSÄ, MILLOIN HÄH?

Tällä kaudella on alkanut itää ajatus omasta kannattajaporukasta Tapparan U20 joukkueelle ja nyt on aika laittaa hommaa tulille. Tässä avausviestissä tulee toivottavasti kaikki olennainen tietoon :slight_smile:

Idea olisi, että toiminta pyöräytetään käyntiin heti ensi kaudella. Itse olen lähtökohtaisesti hommaa vetämässä mutta mielellään jos joku haluaa tulla hommaa kanssani pyörittämään niin otan apua vastaan mielelläni! Laitetaan tuohon alapuolelle infopaketti, että mitä on luvassa:

• Nimi: Kirvesklaani on nyt se, millä lähdetään liikkeelle mutta jos tulee mieleen ehdotuksia muista nimistä niin niitä keretään ottamaan vastaan.
  • Homma on täysin vapaaehtoista. Mitään maksuja ei lähtökohtaisesti tule (koska Hakametsään pääsee ilmaiseksi eikä tähän tarvitse mitään jäseyyttä) mutta jos joitain vierasreissuja tulee niin sinne saattaa tulla maksuja. Kaikki rekvisiitta (rummut, liput) pyritään hankkimaan ennen kauden alkua.
  • Tiedossa on, että tästä ei tule isoa kannattajaryhmää mutta haluamme olla kannustamassa aina kotipeleissä, oli meitä kuinka paljon tahansa. Kaudessa pelataan 22 kotiottelua. Myös Ilveksen isännöimissä paikalliskamppailuissa olemme paikalla. Kutsu siis tuttavasi ihmeessä mukaan kannustamaan!
  • Kannattajaryhmälle tullaan perustamaan oma Instagram tili, jossa aina infotaan kaikki olennainen tieto
  • Chäntit tulevat olemaan varmasti pääosin meille monelle tuttuja, samoja mitä SiniOranssit käyttävät. Joitain omia chänttejä on myös tavoite kehitellä

Tuossa nyt kaikki olennainen. Jos homma kiinnostaa, niin olen itse lauantaina Hakametsässä U20 vuotiaiden playoff-ottelussa Tappara-Kärpät C1 katsomossa. Tulkaa rohkeasti kysymään jos kiinnostaa tietää lisää :slight_smile: Myös täällä foorumilla minulle voi laittaa yksityisviestejä asiasta!

Tähän loppuun vielä liitän kyselyn (tai kysymys :sweat_smile:) , johon toivon että käytte vastaamassa. Sillä pystytään hieman kartoittamaan, kuinka innokkaita te olisitte pyörimään mukana. Kyselyyn vastaaminen kestää keskimäärin 25 sekuntia. KYSELY ON TÄYSIN ANONYYMI! Olisin myös kiitollinen, jos jakaisitte sitä linkkiä myös tuttavillenne, jos heitä Tapparan kannustushommat kiinnostelee :slight_smile:

Tervetuloa lämpimästi mukaan!

41 tykkäystä

Tänään siis allekirjoittanut toimii rummussa päivän pelissä niin jos jotain kysymyksiä tulee mieleen ensi kaudesta tai haluatte muuten vain tulla jututtamaan tulevasta toiminnasta niin tervetuloa! Jatketaan me omalla äänellämme Tapparan kautta :flexed_biceps:

Kausi jatkuu ja joukkue tarvitsee entistä enemmän tukeamme!

Torstaina 20.3.2025 kello 18:30 Hakametsässä pelataan 2. puolivälierä kamppailu Tappara-Lukko. Tule mukaamme C1 katsomoon kannustamaan Tappara voittoon!

8 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/DHWHI7Hi1FA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Kannattajaryhmälle on nyt luotu oma Instagram tili. Siellä pääsee ilmoittautumaan toimintaan mukaan ja kaikki info tulee kyseiselle tilille. Laittakaahan jakoon :slight_smile:

3 tykkäystä

Oheessa linkki huomisen kamppailun julkaisuun. Jakakaahan omiin stooreihinne ja tulkaa paikan päälle kannustamaan :fire:

https://www.instagram.com/p/DHfnhqkCtAN/?utm_source=ig_web_copy_link

2 tykkäystä