Olikos se niin että pari käyttäjää on aivan varmoja isoista kaloista, jotka julkaistaan tänään? Jos näin ei käy, niin alkaa melkoinen poru
Poru alkaa joka tapauksessa, kaikkia ei voi miellyttää nääs.
Poru on vakio, mutta eiköhän siitäkin löydetä jokin infernaalinen taso
Juho Lammikko voisi olla varteenotettava kotimainen, jos jalokaloista Manninen ei ui haaviin. Ei niin näkyvä pistepörssissä, niin voisi olla jopa saatavissa. Mistään en mitään tiedä, kunhan spekuloin.
Voi olla että jatkaa rapakon takana.
Kyllä muuten aika käy hitaasti…
Viimeinen instagram seuraajien tarkistus eipä kauheasti mitään irti saanut, yksi Slovakki 19v pakki näyttäisi alkaneen seuraamaan hetki sitten, toki seuraa Zaboa,Barkovia,Bobi Lehtosta eli todnäk samalla vain sitten Tapparaa alkanut seurata
Linkki profiilissa oli Eliteen, laitetaan tähänkin, tosiaan ilmeisesti paikallista junnumestistä(?) pelaillut eli ei äkkiseltään meidän profiilin hankinta
Juho 0+0 Lammikko on antanut kisoissa sellaiset näytöt että ei kiitos. Alaketjujen sentteristö muutenkin täynnä.
Kimmo Vehviläinen Kääriäisen aisapariksi kuuluttamaan.
Olisi erikoista jättää isot nimet julkaisematta kun kerran tän päivän tiedotteilla pistetään kausarimyynti käyntiin.
Jos näin, niin varmaan siinäkin matkitaan naapuria. Siellä foorumilla taisi porua tuosta olla, ettei “isoja” nimiä tullut vielä jne. Ja olis tehny kausari myynnille parempaa, jos olis tullut. Jotain ton suuntaista naapurin foorumilta lueskelin heidän launchin jälkeen.
Kohta se nähdään. Malttamaton on ihmisen mieli
Varmistan pettymykseni…vaatimattomasti odotan vain nämä pelaajat
Piiroinen
Kemiläinen
Honka
Austin
Kulonummi
Manninen
Heponiemi
Savinainen
Luoto
O.Luoto
Huuhtanen
Turkulainen
Näillä odotuksilla pettyy ja Tappara menee tunteisiin
Minä sain. Näin kahta unta. Ensimmäisessä luulin olevani raskaana (olen mies) ja toisessa koko Tapparan pelaajisto korvattiin C-junnuilla - ja kapteenina toimin minä.
Varaa on näistä lähtökohdista parantaa.
Enään 15 min pitää odottaa eli ei yhtään paha aika.
Kaiken tämän hirveän hypetyksen ja odotuksen jälkeen tulee joku sponsori sopparin julkistaminen, Reiskan kioski 3 vuotta
Samaa olin tulossa varmistamaan. Ilmeisesti Tapparan kotisivut tuo foorumi?
Kauanhan tulee alkuu höpötyksiä, kunnes alkaa nimiä tippuun?
Olisiko linkkiä mistä näkisi uutiset?