Ketjun alkupäässä on vanhoja kuvia, missä logon tausta on vaaleampi. (Näyttää paremmalta)
Onko se vain mustavalko kuva, vai oliko aikoinaan paidat mustavalkoisella logolla?
Ketjun alkupäässä on vanhoja kuvia, missä logon tausta on vaaleampi. (Näyttää paremmalta)
Onko se vain mustavalko kuva, vai oliko aikoinaan paidat mustavalkoisella logolla?
En tiedä, mutta itse vain latasin Tapparan logon ja kuvanmuokkauksessa vaan B&W filtteri päälle
Ei tämä ole jalkapalloa. Täydellistä logoa ei kannata lähteä pilaamaan kaiken maailman tähdillä.
Sopinee varmaan tähän ketjuun tämä kysymys eli kun Tapparan värit ovat sininen ja oranssi, niin onko niille määritetty joku virallinen värisävykoodi tai -numero, jota tulisi käyttää?
Meinaan kun sävyjä on käytössä melko monia, ainakin mitä netissä näkee noita meidän logoja.
Ketjua selaamalla löytyy tietoa.
No perkule, kun mää koitin tota kattoo ja tommosen jonkun löysin googlen kautta, mutten saanu sitä sitte esiin. Mutta kiitos!
Löytyisikö keneltäkään Tappara logon edeltäjää eli TBK-logoa. En ole onnistunut löytämään netistä korkea resoluutioista TBK-logoa.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Tappara 70v juhlalogo
Vuonna 1955 syntyi jotain kaunista!!
Vieläkin täytyy ihmetellä, että miten Tappara päätti tehdä noin hirveän juhlalogon vai millä nimellä sitä nyt markkinoidaankaan. Jos kerran Tapparan perustamisesta ja logon luomisesta on 70 vuotta, niin sitä voisi juhlia perinteisellä logolla, eikä tuollaisella hirvityksellä.
Omaan silmään mitä pidempään tuota “kausitunnusta” on katsonut niin sitä paremmin siihen tottunut. Se on ihan hieno. Tykkään. Tuo ei kuitenkaan päälogoa korvaa niin ei minua haittaa. Mieluummin katson tuota paidassa kun yritys X:n (ei se somekanava) mainosta.
Joku on tuonkin suunnitellut ja toiset tykkää toiset ei, vähän ylitsevuotavat haukut nyt teikäläiseltä, minä en edes näe tuossa mitään erikoisempaa suuntaan tai toiseen. Aika neutraali juhlalogo vuosiluvuilla ja juhlavuodella.