Tapparan mainonta ja markkinointi

Tämähän ei yllätä. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Joko saadaan pelipaidat Hämeensillan patsaille ja sinioranssia katukuvaan? Nyt voisi hieman antaa vastapalloa Haarlan palatsin julkisivun pilaamiselle

53 tykkäystä

Onko se sellainen ns. syyspalatsi :smiley:

6 tykkäystä

Voiskos hyödyntää legendaarista
“Pelikaani lensi turbiiniin” lausahdusta.

Otteluissa voisi hyödyntää nopealla katkolla Teflon Brothers - Pämppää biisistä yhtä kohtaa.

3 tykkäystä

Tämä päivitys ei muuten ole vahinko.

Tykkään.

E. @Kalevandatsukki muokattu ja mennään taas riskillä ja screenshot/kuva.

3 tykkäystä

Yks parhaista markkinoinnista toi “log in to facebook”.

How about not?

No kuvassa taustalla on Ilves ja jostain syystä patsas nostaa paidan helmaa. Voi olla, että pahoitin mieleni Ilveksen puolesta. Sattumaan en usko.

Ja voidaanko ilkkua Ilveksen suuntaan? Totta helvetissä, mutta nyt mennään rajoilla.

2 tykkäystä

Itellä oli vaan se kun en nähny mitään kuvaa kun ei ole facebook tai muita juttuja.

Ja kyllä, voidaan ilkkua Ilveksen suuntaan!

Olen tuon kuvan jo useampaan otteeseen nähnyt tänään ja ennen viestiäs ei kyllä edes tullut tuollainen mieleen. :sweat_smile: Kaikki on mahdollista, mutta veikkaan ettei kuvaajalle/julkaisijalle tullut myöskään.

4 tykkäystä

Ja aivan varmasti on tullut mieleen. Ei mulla nyt yksinään ole noin sekainen ajatusmaailma.

2 tykkäystä

Huomasitko takamuksen näytön ennen Oijennuksen viestiä?

• Kyllä
  • En

0 äänestäjää

1 tykkäys

Onhan tuo kieltämättä outo kysymys, mutta liittyy ylhäällä olevaan keskusteluun. :grin:

5 tykkäystä

Vakuutan että en huomannut tuota aiemmin mutta pirun terävän havainnon @Oijennus teki, huvittavin juttu hetkeen. :sweat_smile:

5 tykkäystä

En huomannut minäkään, ääntä ei kuulu joten taisi olla tuhnu kuten llveksen peli🤔

2 tykkäystä

Mä oon koko illan kuvitellut, että siinä on Jorsti suoristamassa paitaa maalin jälkeen eikä suinkaan näyttämässä pyllyä Ilvekselle. Mutta varmaankaan ei vahinko ollut, että Ilves on taustalla.

3 tykkäystä

Tästä ”takapuolen näytöstä” toivoisin jonkun lehtimiehen tekevän IISON otsikon ja kohun. Teiskonlahti?

Palvelisi vain ja ainoastaan isossa kuvassa Tapparaa.

1 tykkäys

Kuinka moni enää muistaa, kuinka katujen varret oli syyskuussa täynnä niitä Odenin, Nallin ja kumppaneiden pelipaitoja? Annetaan jatkossakin mennä näin, että Ilves mainostaa syksyllä ja Tappara pitää huhtikuussa kaupungin sinioranssina.

42 tykkäystä

Syyskuussa koska,ketä on Oden tai Nalli ei löydy Ilves kokoonpanosta :face_with_hand_over_mouth:

Tänään kun tulin Koskikeskuksesta ulos areenan suuntaa niin nuo Tapparan ja Tappara shopin mainokset Opaalin yläkulmassa näkyi hyvin, mutta oli aika pieniä. Nuo voisi todellakin olla isompana niin näkyisi selvästi.

Alkais jo…

2 tykkäystä