Tapparan Meidän Seura -kampanja (11.11.2020 klo 00:00)

Otetaas pieni tilannekatsaus. Nyt pääsee nostelemaan omia häntiä ja kerrankin ihan aiheesta. Huom: Äänet ovat julkisia.

Oletko osallistunut Meidän Seura -kampanjaan?
    • Kyllä, yhdellä kortilla.
    • Kyllä, useammalla kortilla
    • En vielä

0 voters

3 tykkäystä

Perjantaina ostellaan, kun tyhjennetään shoppia myöskin :stuck_out_tongue:

4 tykkäystä

Puuttuu vaihtoehto olen osallistunut yhdellä, mutta aion ostaa lisää :grin:

5 tykkäystä

Ääntä voi vaihtaa KUN (ei siis jos) on ostanut lisää.

1 tykkäys

Tollainen video Tapparan Youtubessa. Sisältää lähinnä sen saman kirjeen, joka oli nettisivuilla.

12 tykkäystä

Muutenkin ovat jaksaneet somessa pitää kampanjaa esillä.

On se sitten seuran oma tili:

Tai TJ, jonka viestiä jaetaan eteenpäin:

…tai muiden henkilöiden (jätettäköön yksityishenkilöt nostamatta tikunnokkaan) twiittien jakamista… Ei tällainen someaktiivisuus Tapparalle mitenkään itsestään selvää ole aiemmin ollut.

Pitäisin tätä kampanjaa noin näkyvyyden puolesta varsin onnistuneena jo nyt. Lehdet ottivat kiinni, seura on omissa kanavissaan kyennyt fanit tavoittamoon… Meidän Seura on huomattu, ja pienen alkushokin väistyttyä jopa varsin hyvin vastaan otettu.

11 tykkäystä

Laitoin tuon oman pelaajakortin tuohon nimen perään niin muistuttaa aina hyvästä teosta… #1139 :heart:

11 tykkäystä

Tahti pysyy näköjään edelleen hyvänä, kun tonnin rajaa huudeltiin reilu tunti sitten. :+1:

1 tykkäys

Piti laittaa jo aiemmin, mutta ehtiihän tätä näinkin.

Viikonloppuna saattaa tapahtua kummia, kun porukka on ottanut ilolientä. Varsinkin, jos Tappara voittaa perjantaina.

1 tykkäys

Toivotaan että Tappara voittaa.

Jos Tami on kiekkoleijona #79, niin saanko mä tituulerata itseäni Meidän Seuran #410 jatkossa?

Br., Meidän Seuran #410

7 tykkäystä

Siellä on @rinne pamauttanut täyden viisikon :tappara:.co logoja pöytään! Nämä on niitä hetkiä kun baarimikko kilauttaa kongia :bell:

Edit:

Hienoa nähdä miten moni yritys on ostanut kourallisen.

Edit:

Jestas sentään, @S.T: 933-947! :metal: :metal:

25 tykkäystä

Mulla ei ole edelleenkään kuva muuttunut #60 - #64 -korteissa tappara.co-kuvaksi, vaikka olen sen muuttanut.

Nyt pitäisi näkyä oikein.

2 tykkäystä

Ensin olin että ei taida innostaa, johan tässä harrastemaksuja kuittaillaan…
Sitten kroppaa laittaa likoon @Montreal22 , @Nuti. Jäätävää urheilukulttuuria!
@Treppu iskee pitkin päivää ja osa palstalaisista pyörittää ylivoimaa todella huomattavilla summilla.
Täytyihän sitä muutama kortti lunastaa, eipä sitä rahhoo oikein mihinkään muuhunkaan näinä aikoina tule sijoitettua.
Olkoon tämä vaikka Torijuhlien sisäänpääsylippu!

29 tykkäystä

@ProTappara laittanut loppuiltaan vielä neljä kihausta :muscle:
@a1r6 olikin ehtinyt heti alkuun alustamaan viidellä :+1:

6 tykkäystä

5 tykkäystä

20 kpl taitaa edelleen olla suurin määrä, joka on yksittäisen henkilön nimissä. Näitä on muutama.

Kuka pistää paremmaksi? :grin:

2 tykkäystä