Tapparan pelaajien lempinimet

Todennäköisesti herrasmies vastaisi tähän, ettei hänen puolestaan asialla ole väliä.

G-kirjaimen käyttö K-kirjaimen tilalla ei ole kovin yleistä puhekielessä tai lempinimissäkään. Jos nyt vaikka Tapparan joukkuetta silmäillään, niin muotoja Grisse, Grisu, Jagge tai Gemmu ei käytetä lainkaan ja hyvä niin.

Rautagorpi, Girvesglubi, Hagametsä… :innocent: :rofl:

5 tykkäystä

Jugi tai Juki niin ei mitään väliä. Saahan ihmiset tehdä itsekkin toisille lempinimiä. Toisaalta murheet on tällä hetkellä erityisen pienet jos mietään tälläisiä asioita jälleen täällä.

5 tykkäystä

Täysin samaa mieltä. Tosin murhe tämä tuskin kenellekään on - otsikon mukaista jorinointia.

2 tykkäystä

Tuus ny @Treppu kertoon että näinkö tää menee???

Krisu = Kristian Tanus

Chrisu = Christian Heljanko

Krisse = Kristian Kuusela

Sen mää kyllä tiedän että Peltolan Jukka on Juki.

11 tykkäystä

Juuri noin! :ok_hand: Tosin Peltola on mulle Jugi. xD

Edit. @BlueOval Ei sentään. :grin:

1 tykkäys

Oletan että tuolla ideologialla Malinen on sulle Jagge? :see_no_evil: :hear_no_evil:

Edit: Samaa vauhtia voisit päivittää tuohon Trepun jälkeen Jarggo. :joy:
Huomaatko nyt mistä on kyse ja miksi Jukka on Juki? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 tykkäystä

Itselleni se on Jugi. Muut pelaajat kyllä Koolla… Jugi K:lla on tylsä, eli sen on Jugi, Jugi, Jugi…

2 tykkäystä

Katsotaanpa nyt…

( :arrow_right: )

5 tykkäystä

Kaino toive.
Voitteko keksiä Maksim Matushkinille jonkun muun nimen kuin Matu?:see_no_evil::see_no_evil:

11 tykkäystä

Joo oon tolle maahan tunkeutujalle nauranu tässä pari päivää :smiley:

8 tykkäystä

Niin hänellähän lienee myös etunimi joten siitä vois vääntää. Esim Max, Maxi, Maxu…

Blood ainakin omassa IG:ssä toivotti tervetuloa Max, joten eiköhän tuo nyt lähellä ole jos lempinimiä haluaa käyttää.

13 tykkäystä

Oisko Max tai Maximisus🤭.

1 tykkäys

Tushkin vaan muuta tarvitaan, joten Max:lla mennään :ok_hand:

2 tykkäystä

Maatuska. No ei kai nyt sentään :grinning:

5 tykkäystä

Eikös se Matukka ole syntymästään saakka ollut?

1 tykkäys
Kumpi?
  • Kemmu
  • Tinke

0 voters

2 tykkäystä

Mulla on tähän erittäin selkeä oma ajatusmalli.
Ei olla Kemiläisen Valtterin kanssa hyvän päivän tuttuja ja en tiedä Tinke nimen taustaa, niin mulle hän on Kemmu.

9 tykkäystä

Molempia tykkään käyttää mutta miäs itte taitaa tykätä enemmän Tinkestä. Lukitsen siis vaihtoehdon Tinke!

3 tykkäystä