All-time-Tapparasi eli Tappara-legendat

Tapparan historia on pitkä ja menestykäs. Eri sukupolvilla on omat suosikkinsa - ketkä ovat sinun suosikkipelaajiasi kautta aikojen?

Kerro sinä ensin kun ketjun aukaisitkin!

Tuukka-huumassa tuli jälleen mietittyä omia suosikkipelaajia historian varrelta. Tässä artin top12 (tällä hetkellä, se kun tuppaa muuttumaan ajan saatossa). Pelaajat eivät aivan vastaa oikeita pelipaikkojaan.

1-kenttä:

mv. Kamppuri

Marja-Teppo
Mara-Ekku-Sasha

2-kenttä:

mv. Leppä

Tuukka-Haapalaine
Niämine-Mikki-Komu

Täältä tulee top 10(Ei järjestyksessä)

Timo Susi
Reijo Mikkolainen
Timo Jutila
Pekka Laksola
Tuukka Mäntylä
Pekka Saravo
Jori Lehterä
Erkki Lehtonen
Pauli Järvinen
Jussi Tarvainen

Kaikki maajoukkuetason miehiä ja loistavia pelureita…Kiekollisia sellaisia…

Bonuksena ns.työmyyristä voisi mainita kaksikon Marko Mäkinen ja Marko Ojanen…

Nyt mentiin täysin Suomalaisilla legendoilla…Ja kaikki sellaisia, joiden itse olen nähnyt pelaavan…

Niitähän on aivan helkutin pitkä lista…emmää rupee luetteleen edes!
Kaikesta huolimatta kukaan ei ole seuraa suurempi, lähes samankokoinen toki voi olla :grinning:

Jumala Janne Ojanen, tervehdin sinua!

4 tykkäystä

Kaikki maan matoset ovat Jannen alapuolella todellakin. Näistä alemman kategorian suuruuksista lapsuuden sankarithan suurimpina ovat jääneet mieleen: Juti, pappa-Barkov, Krykov sun muut. Nemo täytyy mainita tietty ja Tuukkakin, kun sopimuskarkuruus annetaan anteeksi.

3 tykkäystä

JOjanen ja Susi tappelee ykköspaikasta. Sitten vois lisätä Barkov Sr, Lehtonen, Lehterä ja Metsola.

Omaan all-stars kenttään kelpuutetaan vaan useamman kauden pelanneet…

Juha Metsola

Timo Jutila Tuukka Mäntylä

Timo Susi- Janne Ojanen- Matti Jarkko

Itse en pahemmin ole näitä “entisaikojen” suuruuksia omilla silmilläni nähnyt, vaan kokoan tähän “oman elämäni” all starsin. Teen sen kotimaisista ja ulkomaalaisista pelaajista.

Metsola/Kauhanen (Pikkupoika maski kolahti :smiley: ); Mäntylä-Jutila; Nieminen-Kontiola-Barkov jr

Muzzatti; Boumedienne-Mayer; Kucera-Barkov-Fleury

Nyt on liian paljon hyviä ukkoja tarjolla. No esim. All-time nelonen on Kossu-Kuki-Mäkinen, että vastataan alkuun tämä.

Kerään tähän “oman aikani” tapparalaisia eli -00 →

Nieminen - Ojanen - Sr. Barkov
Mäntylä - Saravo

2.Venäläinen - Kontiola - M.Ojanen
Grönvall - Puistola

Lehto, Metsola

Valtava määrä upeita pelimiehiä joista valita, mutta koitetaan koota jonkinlainen kattaus suosikeistani usean vuosikymmenen ajalta.

Leppänen
Kamppuri
Metsola

Haapalainen
Laksola
Marttila
Jutila

Jarkko
Lehtonen (Ekku)
Barkov sr
Sevon
Järvinen (Pauke)
Tarvainen
Meluzin
Mäkinen (Marko)
Kontiola
Peltola (Jukka)
Sasha

Parissakin viestissä pistää silmään, ettei löydy Janne Ojasta. Onko Janne itsestäänselvyys, jota ei tarvitse mainita, vai mistä johtuu? Itelle Ojanen on se suurin.

Janne on ehdottomasti mr. Tappara, kaikkien aikojen kuningas! Mutta tässä ketjussa haettin kunkin henkilökohtaisia suosikkeja, ei parhaita!

Ojanen J
Barkov sr
Krykov
Susi
Jarkko
Mäkinen
Kuki
Hassinen
Tarvainen
Vertala
Barkov jr
Nemo
Ojanen M
Kucera
Fleury
Lehterä

Jutila
Numminen Kalevi
Numminen Teppo
Grönvall
Turre
Saravo
Laksola
Marja

Kamppuri
Metsola
Noronen
Lehto

Liian paljon liian kovia pelimiehiä vain yhtä joukkuetta varten, niin otin hiukan leveyspelaajia mukaan ja silti jäi useita kovia ottamatta…

Molareista jäi Muzzatti… Laitetaan Se vielä mukaan rinkiin…

1 tykkäys

Fleury-Ojanen-Susi
Ansakorpi-Lehtonen-Jarkko
Porvari-Koivulahti-Peltola
Kucera-Barkov jr-Nieminen

Marjamäki-Jutila
K.Numminen-T.Numminen
Mäntylä-Saravo
Litma

Leppänen
Lehto

Itse olen 98-ikäluokkaa, joten harvan olen nähnyt pelaavan livenä mutta videot, puheet, kirjoitukset ja tilastot ovat avanneet edes osittain kuinka kovia pelimiehiä esim. Martti Jarkko tai Ekku olivat.

Fleury-Ojanen-Peltola
Marjamäki-Saravo

Metsola

Siinä ovat suosikkipelaajani yhdessä ketjussa.

Jarkko-Ojanen-Susi
Laine-Barkov jr-Kuusela
Hassinen-Barkov sr-Fleury
Nemo-Krykov-Mäkinen
Lehterä
Palola

Jutila- Numminen T
Marja-Numminen K
Grönvall-Saravo
Turre
Bailen

Metsola
Muzzatti
Lehto

Tolla tiimillä lähtisin pleijareihin.

Hannu Kamppuri ja Markus Mattsson. Pekka Marjamäki ja Timo Jutila. Erkki Lehtonen ja Janne Ojanen. Siinä parit joka pelipaikalle.