Perjantai 6.8. 17.00 HPK – Tappara
Perjantai 13.8. 19.30 Ilves – Tappara (Tesoma)
Lauantai 14.8. 17.30 Tappara - HPK / KooKoo (Tesoma)
Perjantai 20.8. 18.00 HIFK – Tappara
Tampere Cup Tesomalla?
Ei ole muita pelijäitä ainakaan vielä tuolloin.
Seuraavalla viikolla torstaina Ilves - Liiga - IFK.
Lauantaina 14.8. näkyy “Ilves - Liiga - Tampere Cup”
Katos, missasin tuon kun katoin vaan sinisellä merkattuja pelejä, hyvin bongattu!
Edit. Ilves julkaisi omat harjoituspelinsä:
Eli lauantaina Tappara kohtaa joko KooKoon tai HPK:n.
Tein aloitusviestistä Wikin niin siihen voi lisäillä kun tilanne päivittyy.
Avausviestin tilanne on ajantasalla.
Pystyykö näitä harjoitusotteluita seuraamaan jostakin ellei pääse paikalle?
Tesoma1:een on tulossa älykamerat eli teoriassa striimaaminen pitäisi onnistua nappia painamalla.
Eli siis tyyliin Twitchin tai Youtuben kautta?
Viime kaudella sen, mitä C More ei näyttänyt, saattoi pelejä ostaa erikseen Solid Sport -palvelun kautta. Hinta yhdelle ottelulle oli jotain kympin luokkaa. Riippuen vähän isännästä. Myös Aamulehti näytti jotain. Taisi olla Tapparan kotipelit. Sekin vaati voimassa olevan tilauksen.
Kunhan nyt näyttäisivät jollain tapaa. Twitchistä ei ainakaan minulla ole mitään tietoa, mutta olen valmis oppimaan uutta.
Ei tietoa että striimataanko jostain, tuo kun ei ole liiton alainen sarja.
Eka harkkapeli olisi ilmeisesti Hämeenlinnassa pe 6. elokuuta. Onko täällä paikan päälle menijöitä, jos halliin edes otetaan katsojia? Ja jos otetaan, miten sais lippuja? Kiitos tiedosta etukäteen!
Itse ainakin olisin menossa, mutta HPK:n kanaviin ei ole kyllä tihkunut mitään tietoa ottelusta.
Mikäli korona ja rajoitukset vie multa kolmen bändin 7.8 soittokeikat ja 6.8 treenit, niin sitten vois lähtee tätä pelii katsomaan. Jos siis AVI suo…
Tulossa ollaan kunhan rajoitukset antaa.
Eiköhän ne liput tänne ilmesty, jos yleisöä otetaan:
No niin!
Äffäfää. Kello 17 liian aikaisin meikäläiselle, suunnittelin paikalle menoa mutta en ehdi. Menkää te jotka pääsette
Jep, huono aika. 7,90 € Solidsportin kautta. Kai se on pakko se.