Jännä nähdä kasvaako Vilho Vanhatalo vielä veljensä Lassin mittoihin. 17-vuotiaana ja 191 -sentterisenä vielä kymmenisen senttiä perässä.
Matinmikko C
Keskinen A
Rautiainen A
Liigan sivuilta löytyi tällaisia.
13 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Otteluseuranta: Pyry - Tappara 20.8.2025
Omaan silmään tänään hyvää peliä pelasivat muun muassa Ahonen, Nykänen, Järventie. Myös Pyryn maalilla torjunut Nauseda pelasi hyvän ottelun. Muuten pohdittavaksi jää, että pitäiskö Mestis ja U20 yhdistää sittenkin..
Toivottavasti nämä sällit saavat mahdollisimman paljon peliaikaa Pyryn mukana, silloin kuin sitä ei ole Liigan puolella saatavilla. Vaikuttaa siltä, että ennen kaikkea tarvitsisivat vielä lisää kokemusta ja tuntumaa miesten peleistä, niin hyvä tulee. Kaikilla kolmellahan sitä toki on jo ennestäänkin.
Torjunnat matsissa taisi olla (epäviralliset)
Pyry 10-9-15-3 = 37
Tappara 9-1-5-2 = 17
Siitä laukaukset (yhtä epäviralliset)
Pyry 22
Tappara 42
Eka erä toisin päin, torjunnat yhteensä 36-18.
Suvannon maali, komea on ja hienosti onnistui kikka.
Ehkä pieni korjaus tuohon että kun kuvauksessa oli Tappara U20 mainittu niin tämähän oli kumminkin Tapparan liigajoukkue joka ottelussa edusti. Riveissä kumminkin oli suurin osa junioriporukkaa mutta itse joukkue oli Tappara
Pahoittelut, jos tästä on ollut puhetta jo aiemmin, mutta onko tietoa, striimataanko tuota Jokerit-matsia missään? Aamulehden live-lähetysten joukossa ei näy (toisin kuin ilahduttavasti ensi viikon Kärppä-matsi, vaikka pelataan Oulussa).
Tappara tuottaa itse lähetyksen. (9,90€)
Tietääkö kukaan, että onko Tappara ennen tuottanut live-lähetyksiä peleistään? Itsellä nousee salaliittoteoria mieleen, että kokeilevatko joukkueet (tai ovatko jo kokeilleet) itse streamissa olevien lähetysten tekoa, jos tv-sopimusta ei saadakaan aikaan? Mietitään vaikka tätä Jokerit-ottelua, niin maltillinen 500 katsojaa tuottaa liikevaihtoa jo 4950€
“Tappara tuottaa ottelusta livelähetyksen SolidSportin kanssa.” Ei ihan puhdas oma.
No tuskin on mistään semmosesta kyse. Aina on harkkakauden pelit tuutattu paikallismedian (Aamulehti) tai seuran itsensä tuottamana Solidsportin/LeijonaTV:n kautta.
Olisi katastrofi alkaa itse jollain kympin PPV-hinnalla yrittää korvata miljoonien TV-sopimusta.
Jopas on taitavasti hinnoiteltu ihan (omille) kipurajoilleni moisesta matsista. Huomaa kyllä, että Jokereilla on edelleen jotain outoa kiinnostavuutta KHL-sekoiluista huolimatta, sillä en kyllä mitään muuta Mestis-jengiä vastaan pelattavasta harkkamatsista varmaan edes harkitsisi maksavani kymppiä. Mutta kullakin on toki omat parametrinsä näihin.
edit: Ja siis kiitos vastauksesta!
Saakohan tuon Solidsportin lähetyksen heijastettua puhelimesta chromecastin avulla televisioon?
Se on kyllä jännä, miten tuo 10 euroa on psykologisesti merkittävä rajapyykki. Siis itsellenkin. Vaikka täysin irrationaalistahan tuo on.
Itse teen oman ostopäätökseni pelipäivän fiiliksen - ja todennäköisesti osittain myös jalkeilla olevan kokoonpanon - perusteella.
Fiksuna kaverina tilasin juuri SolidSportilta tasan kuusi vuotta sitten pelatun harkkapelin striimitallenteen hintaan 7,90 (siis ihan tarkoituksella, ei virhe), ja kyllä siinä chromecastin jako-ominaisuus löytyy.
Leijona-telkkarissa oli eilen kanssa Chromecast mahdollinen.