Tapparan valmistautuminen 2016-17 kauteen

Uskallan tähän väittää että,moni katsoi Suomi - Ruotsi peliä tietämättä mikä on World Cup ja koska se pelataan.

Joo, vähän kärjistetty. Pelit tulivat ilmaisjakeluna parhaaseen katseluaikaan, no väitän ettei tuo World Cup oikeasti Liigan kiinnostusta syö millään tavalla.

Ainakin Tappara-Ässät peli kiinnostaa Tampereella ja “kaikki jotka mahtuu änkee halliin”. Aamulehden jutussa ennustetaan täyttä tupaa.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-avauspeli-vetaa-vakea-muutamia-satoja-lippuja-enaa-myynnissa/?_ga=1.109552321.576676456.1473825379

2 tykkäystä

Arvaan että se ei ole Ässät, joka sitä yleisöä halliin vetää.:kannu::tappara:

5 tykkäystä

On täällä kyllä kaikenkaikkiaan hiljasta, kun ajattelee että liiga alkaa huomenna ja halli on tulossa täyteen. Toivotaan, ettei tää heijastele yleistä kiinnostusta ja ekan pelin jälkeenkin väki löytäis halliin.

On vaan niin rauhallinen ja luottavainen olo, ettei jaksa melskata. Tappara on uuden menestysjaksonsa aikana joka kerta kasvanut voittajaksi kauden edetessä. Itse olen oppinut ajattelemaan, että syksy on oppimista ja uusien sankarien esiinnousua ja keväällä aletaan sit jännitteleen. Ensin runkkis sijoitusta ja sitten playoffeja.

3 tykkäystä

Verorajan jälkeen kiinnostaa taas piirun verran enemmän…

Viimeiset valmistautumiset kauteen ovatkin sitten jo valmistautumista ensimmäiseen peliin, joten tätä ketjua aletaan pikkuhiljaa sulkemaan.

1 tykkäys

Mitä tarkoitat? :slight_smile:

Juuri sitä mitä ajattelet :wink:

1 tykkäys

Onhan täällä ihan hyvää pöhinää ollut pelien ja ainakin median julkaisujen tiimoilta. Toki hieman huvittuneena olen seurannut muutaman seuran ja näiden fanien “koska mennään”, “joko mennään” vouhotusta. Kun edellinen kausi oli suurinpiirtein joulukuussa jo ohi. Tapparalla nuo kaudet viime vuosina ovat venähtäneet pitkälle kevääseen ja kyllä tästä hommasta pitää kannattajienkin kunnon tauko pitää. Vähän siinä ja siinä on ainakin itsellä lähteekö vielä ihan satasella.

1 tykkäys

Ketju suljettiin automaattisesti 8 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.