Tapparan viikkokatsaus

Turri mainitsi myös jostain alumni ottelusta ennen Tappara-HPK ottelua. :thinking:

1 tykkäys

Erittäin mielenkiintoinen haastattelu. Tämän tyyppiset haastattelut avaa hyvin tuota ajatusmaailmaa miten joukkuetta ns. kasvatetaan kohti kevättä.

Ilmeisesti Pärmäkosken myötä fysiikkavalmennus vedetty uusiiksi ? Ymmärsin Rautakorven kommenteista, että jotain kipuilua tämän viikoittaisen testaamisen kanssa ollut.

7 tykkäystä

Aika hauska heitto Rautakorvelta kirkkaista valoista: “Joskus sanoinkin jollekin pelaajalle, et aika kirkas lamppu tuolla vasemmalla…”. Psykologiaa sanoisin. :grinning:

7 tykkäystä

Nyt vasta ehdin katsella viikkokatsauksen läpi, kun on ollut hivenen hässäkkää tässä viimeisen viikon aikana.
Todella hyvää tekemistä ja ennenkaikkea hienoa, että tällaista formaattia kannattajille ja muillekin tarjotaan. Aina joku sanoo, että Tappara on jämähtänyt. No ei ole, kun näkee tällaista. Itse ainakin arvostan ja tykkään suuresti tällaisesta mitä nyt tarjotaan. Tulee aika paljon lisäarvoa tarjolle. Kiitos.

26 tykkäystä

Mä kuuntelin kanssa tänään ja samoja ajatuksia. Samoin hymyilytti kuten Coly tuossa aiemmin totesi: “Jos olisikin otettu pari-kolme voittoa, niin meillähän olisi mennyt liiankin hyvin tämä alkukausi”

Hienoa tekemistä tämäkin katsaus.

2 tykkäystä

Toivoisin Mika Aroa ensi viikon vieraaksi. Pärmäkoski olisi myös mielenkiintoinen vieras jossain vaiheessa. Myös hallituksen puheenjohtaja Penttilä olisi joskus mielenkiintoinen vieras.

2 tykkäystä

Mikko Leinonen voisi olla kans hyvä vieras. Tarinaa varmasti riittää mm millä eväillä tapparasta tuli liigan huippujoukkue yms

Ja toisaalta myös miten Tapparasta tuli Liigan pohjasakkaa 2000-luvun menestysputken jälkeen.

10 tykkäystä

80-luvun menestyksen jälkeen tuli pitkä heikko jakso. Siitäkin olisi mielenkiintoista tietää, mikä meni vikaan.

Kommentilleni lienee parempikin osoite, mutta kerron kuitenkin. Olin joskus 80- luvun loppupuolella jäähallilla jonottamassa ottelulippuja muistaakseni loppuotteluun. Tilanne lipunmyyntiin selvisi illan ottelun jälkeen ja seuraavan pelin liput tulivat myyntiin heti hallille. Edessä jonotti itse Leinonen, ihan niinkuin muutkin innokkaat. Oli ilmeisesti silloin pankkihommissa.

Olisi varmaan saanut liput muutenkin, mutta Mikko jonotteli sen 3-4 tuntia niinkuin muutkin.

8 tykkäystä

Oli huiman hyvä jakso monessa mielessä. Toi sellaista luottamusta, että “tilanne on hallinnassa”, vaikka peli on ollut ihan täyttä p****a välillä (vaikka täällä se on ollut monen mielestä “ihan hyvää” ) ja näyttänyt että jätkiä ei ole välttämättä kiinnostanut 110% laittaa likoon, tai siltä on ajoittain vaikuttanut. Loi sellaista uskoa, että kai ne tietää mitä tekee ja kevällä ollaan iskussa.

2 tykkäystä

Mietin että olisiko mitään ideaa jakaa viikkokatsaus kahteen erilliseen videoon, josta toinen keskittyisi johonkin teemaan ja toisessa ”mutusteltaisiin” peliesitykset? Nehän voisi myös julkaista vaikka eri päivinä?

45 min on aika pitkä pätkä katsoa kerralla. Toisaalta teema osio kestää aikaa ja siihen voi palata lähes milloin vaan. Katselin jokunen hetki sitten tarinan ulkomaalaisten pelaajien sopeutumisesta, mutta pikakelasin kokonaan sen puoliskon videosta, joka käsitteli parin viikon takaisia peliesityksiä. Edit: Ja kuinka pitkään niitä erilaisia teemoja ylipäätään riittää käsiteltäväksi? Tuskin toista juttua ulkomaalaisten sopeutumisesta esim. kannattaa tehdä ainakaan pariin vuoteen.

2 tykkäystä

Nykyteknologialla videon voi katsoa itse niin monessa osassa kuin haluaa. Itse olen pitänyt näistä juuri sen takia, että ovat vähän pidempiä ja monipuolisempia kokonaisuuksia, kuin vain että olisi vartin pätkä.

11 tykkäystä
20 tykkäystä

Tämän viikon katsaus.

8 tykkäystä

@Jiiikoo

Milloin julkaistaan seuraava viikkokatsaus?

1 tykkäys

Villi veikkaus, että ensi viikolla.

Viikkokatsaus voisi ottaa kiinni näihin tämän kauden loukkaantumisiin. Onko se sattumaa kuinka paljon et kokoajan tuntuu olevan kentällinen sivussa. Voiko niitä kuinka välttää. @Jiiikoo

Tän viikon viikkokatsaus:

9 tykkäystä

Tän viikon viikkokatsaus ja samalla vuoden viimeinen:

15 tykkäystä

Uutta jaksoa pukkaa mestareilta.

9 tykkäystä