Toisaalta taas, jos Tapsu “esiintyis” vain pelikatkojen aikana, niin sen viihdearvo jäis melko vähiin, kun pelikatkot tuppaa olemaan melko lyhyitä. Eri asia olis, jos maskotin olis vain tarkotus (hyvin kärjistettynä) vatkata vain lannetta sementoiduilla paikoilla. Mutta tätähän varten on just ne cheerleaderit.
Mun mielestä Tapsun tarkotus on nimenomaan vaellella ja tehdä temppujaan ja taikojaan ympäri katsomoa, jotta ehtii viihdyttämään ja huomioimaan mahdollisimman montaa katsojaa.
Ymmärrän toki myös sen, että se saattaa joitakuita ärsyttää, mutta taitaa olla melko lyhyt hetki yleensä, jonka se Tapsu viettää yhdessä paikassa. En tiedä, että mikä sitten olisi se ratkaisu, että Tapsun pelisilmä kehittyisi, eikä hän tuppaisi haluttomien seuraan. Joku anti-Tapsu -kyltti?
Tapsu saa aina murrosikäisen poikani hymyilemään kun lyö läpyt mennessään.
Tapsu on ollut meidän elämässä 8 vuotta, sen aikaa kun poika on hallilla kulkenut.
Koen että Tapsu on todella iso osa Tapparan tapahtumaa, se että tetsaa katsomossa ei pitäisi olla kenellekään ylivoimainen kestettävä, poppisten syöminen on vähän niin ja näin.
Ollaan ylpeitä että meillä on tuollainen maskotti.
Tottakai ylpeitä ollaan ja läpyjä heitellään yms mut tosiaan oma pointti oli vaan se et itse pelin aikana haluais sitä peliä katsoa eikä tapsun peffaa naaman edessä
Sellainen vinkki vielä niille, jotka eivät Tapsusta niin välitä, että parvella en ole huomannut Tapsun pyörivän. Tietty hankalampi juttu, jos on kausari niistä osista katsomoa, joissa Tapsu vaeltaa.
Ei todellakaan tarvitse, eikä pidä. Puhumattakaan, että tullaan iholle kesken pelin. Itse tulen katsomaan peliä, en Tapsua. Ja ylipäänsä ei kaikki ihmiset tykkää moisesta.
Lapsille hieno juttu kuitenkin tuollainen maskotti. Tilannetajua vaan paremmaksi.
No jossain pelissä Areenalla oli ainakin nainen, koska vaihtoi jonkun tuttavaperheen kanssa nopeat kuulumiset ohimennen eräässä pelissä ja seisoin siinä vieressä. Ainakin kovin femiininen ääni Tapsulla oli
Kai se sitten oli joku tuuraaja.
Ollaanpa tarkkana. Moni varmasti huomasi että H. Kovalainen oli viime perjantaina paikallismatsissa paikan päällä. Eli kaksoisagentin virkaa hoitava Heikki Kovalainen on siis myös Tapsu.
No niin, pahoittelut, lopetan hupsuttelun/spämmin omalta osaltani tähän.
Annan Tapsulle huonoa palautetta siitä, että jonkinlaiset hyvät käytöstavat ja toimintamallit olisi hyvä pitää. Lapset ja aikuiset varmasti viihtyy ilman sitä, että juostaan areenan penkkien päällä suht holtittomasti. Eilisessä chl pelissä taisi yhden tuolin selkänoja hajota… Esimerkkiä voi myös näyttää nuoremmille ja vanhemmille.
Ja sit positiivista. Lapset näyttää tykkäävän Tapsusta paljonkin ja se on hyvä. Lisäksi, se että Tapsu ilmestyy seisomakatsomoon pomppimaan on ihan hauskaa!
Hyvä että annoit palautetta. Kaverilla lähtee tosiaan mopo käsistä.
Välillä katsonut sitä kun se taputtelee jotain Pälvikaljua päähän. Eikö kaveri ymmärrä että joku voi kärsiä siitä kun tuo seuralle rahaa ja maskotti käy ■■■■■■■■■■■■■ kun ei ole kaikki karvat päässä.
Eilisessä chl pelissä tapsu istui mun taakse ja rupesi mun korvia räpläämään kesken pelin. En kyllä digannut.