Tapsu - Tapparan maskotti

Nyt ei kuitenkaan olla sirkuksessa, vaan urheilutapahtumassa. Mä oon melko varma, että tuhansien ihmisten joukossa on sellaisia, jotka ovat tulleet seuraamaan peliä ja popparisateen saaminen niskaansa vituttaa siinä määrin, että jäävät seuraavalla kerralla mieluummin kotiin katsomaan suoratoistopalvelusta.

Ja ettei nyt tosiaan väärää käsitystä tule, niin Tapsu on hemmetin sympaattinen ja mun mielestä aivan huippujuttu, tuo ruoalla leikkiminen on vain täysin ala-arvoista.

6 tykkäystä

No ei kai ny sentään? Aika nihkeetä saa meininki olla jos ei ton kanssa pysty elämään. Voi tietty olla että joku jää pois, mutta samalla kymmenen muuta hehkuttaa kuinka oli ihan ameriikan meininkiä maskotin kanssa.

1 tykkäys

Rehellisyyden nimissä omaan korvaani menee vähän yli sen tyyppinen ajattelu, että ruoka olisi pyhää tai että sillä leikkiminen olisi jotenkin absoluuttisesti kielletty.

Olin paikan päällä mutta ihan täysin en ehtinyt Tapsun toimintaa seuraamaan, mutta jos ihan rehellinen olen niin kyllä itseäni kouraisi myös se poppareiden sotkeminen ympäri käytäviä, mutta ei nyt minkään ruoan pyhyyden kautta vaan enemmän siksi, että pitääkö meidän uutta hienoa hallia nyt noin sotkea. Mulle nyt ihan sinänsä sama vaikka siellä olisi ollut hiekkaa tai vaahtomuovipalleroita niin olisi kouraissut samalla tavalla. Sinänsä se harjanvarsihomma oli ihan hyvä, kiinnostaisi vaan tietää oliko se ns. hätäpaikkaus vai oikeasti etukäteen suunniteltu juttu.

Se on kyllä omaan korvaani erittän karmaisevaa jos, siis jos, Tapsu on joltain yleisön jäseneltä popparit napannut veks ja niitä heitellyt pitkin käytäviä, ja jos, siis jos, tuosta ei ole tullut Sointu Borg kuiskuttelemaan korvaan uuden popkorniboksin kera myöhemmin. Tuossa tapauksessa sallisin tämän omallekin kohdalle.

Tuo popcornien viskely yleisön päälle on varmaan se mikä jengiä häiritsee. Ei oikein sovellu tai taivu edes viihteeksi vaikka kuinka vääntäisi mutkalle. Itsekin tätä runkosarjan lopussa hämmästelin. Ja tosiaan, heittelisi tai jakaisi muutaman pikku karkkipussin. Muutoin ei ole juuri maskotin toiminnasta moittimista.

6 tykkäystä

Tämä on juuri näin. Ja niitä poppareita heiteltiin useampaan otteeseen ihmisten niskaan. Pidän ala-arvoisena suorituksena, muuten hyvin hommansa hoitaneelta maskotilta.

1 tykkäys

Tästä Tapsu-keskustelusta olis hyvä saada foorumin näkemys aina Tapsulle asti. Jos foorumin porukka on aika yksimielisesti tyrmänny popcornien heittelyn, niin varmasti samaa näkemystä on keskivertofaneilla hallissakin. Onko sitte @Aapez @Jiiikoo vai kenet kannattais tägätä, että asiasta vähintäänkin keskusteltais toimistolla.

4 tykkäystä

Ja hyvä että ei ole sitä jenkkimaailman kakkuheittelyä ottanut mukaan. Vaikka se kohdistuukin vastustajan faneihin, niin varmaan ketuttaa jos joutuu lähteen kuorrutukset rinnuksilla pois.

Komppaan ajatusta, että Tapsun popcornien kanssa pelleily pois saman tien. Ei tuota edes uskoisi todeksi, ellei näin luotettavat tahot kuin Tappara.co:n käyttäjät siitä informoisi.

No, joskus tulee virhearvioita, mutta eiköhän asia ole jo riittävän selvästi täälläkin tuomittu.

Eteenpäin, sanoo Jutikin.

1 tykkäys

Tapsu on heitellyt popcornia ja sipsejä useassa pelissä Areenassa. Eilen toki enemmän ja näkyvämmin kuin aiemmin, jolloin on laittanut niitä lähinnä suuhunsa, josta ne tietty tippuvat maahan. Huono ideahan tuo on, jotain muuta kannattaa keksiä.

Tapsu on kyllä jäätävässä kunnossa. Jaksaa painaa koko pelin noissa kamppeissa. Märkä kaveri illalla. On kyllä syy miksi meidän muksut peliin lähtee!

Poppareista samaa mieltä. Pienimuotoisesti ok pari popcornia ja ihan hauska juttu lapsille. Ei kuitenkaan koko törppöä pidä heitellä ympäri ihmisiä ja tuoleja (rasvaa).

11 tykkäystä

Onko Tapsulla kesätyö Areenalla? Maskotilla samoja elkeitä

5 tykkäystä

Mua ittee häiritsee Tapsu maskotti. Se itse peli on pääasia katsomossa. Hieman ottaa päähän kun se kiipeilee ja hyppii katsomossa kesken pelin. Pieni tilannetaju olisi paikallaan et vois peliä katsoa varsinkin kun se on käynnissä. Erätauolla voi sit käytävällä heittää läpyjä

11 tykkäystä

Et ilmeisesti käy nuoremman väen ( lapsien) kanssa hallissa :thinking:
Kyllä se taitaa olla Tapsu jota sinne mennään ihmettelemään. Jokaiselle jotakin.
Tuolla maskotilla on ”ostettu lisäaikaa” niin monta tuntia kausien aikana ettei oo tosikaan😅
Toki joskus Tapsu heiluu edessä mutta eipä tuo paikallaan yleensä pitkään viihdy

35 tykkäystä

Juurikin näin. Meillä ainakin lapsella on parasta Tapsun touhuilut katsomossa. Siellä on kuitenkin paljon lapsiperheitä joille se Tapsun tuoma elämys tuo sitä halua mennä uudelleen ja uudelleen sinne halliin.

20 tykkäystä

Kymmenisen vuotta sitten ajattelin, että onpas Tapparalla tympee maskotti. Joku hemmetin lapsellinen peikkotukkainen nukke, miten se liittyy seuraan nimeltä Tappara. Mielipiteeni on muuttunut täysin.

Mun mielestä viimeisten vuosien Tapsu on ollut huikee ja tuo todella kovaa lisäarvoa Tapparan peleihin. Ei oo ihan joka joukkueella näin mahtavaa maskottia. Viime kaudella areenaan siirryttyä Tapsu vaan paino lisää kaasua. Mua ei häiritse tippaakaan, että Tapsu saa niin paljon huomiota ja ruutuaikaa. Ainoa mikä mua todella häiritsee, on se ruoalla leikkiminen. En tiedä tapahtuuko sitä vielä, toivottavasti ei. Mutta kyllä tuollainen maskotti viihdyttää ja naurattaa tällaista keski-ikää lähestyvää salikundiakin ja saa hymyn ja naurun naamalle, jos muuten on ollut huonompi päivä. Unettavassa ja tylsässä pelissä ne Tapsun touhuilut saattaa olla jopa meikäläisenkin mielestä parasta viihdettä.

Ymmärrän kyllä senkin puolen, ettei se kaikkia miellytä kun tulee kesken pelin häiritsemään tai ylipäätään kun tulee “iholle”. Siltikin se on mun mielestä tärkeä osa Tapsua ja hahmon huikeutta muine temppuineen.

Mun syliin Tapsu saa aina tulla tai vetään fanihuivin silmille.

38 tykkäystä

Oon kyllä ihan Tapsu-tuuletin. Tappara on myös liigan paras maskotti.

1 tykkäys

Tämä sama häiritsee itseäni myös. Ei mikään muu, tiistain pelissä TPS vastaan pariinkin eri otteeseen skriinillä näky poppareiden “syöntiä”. Sen voisi jättää väliin ja tarjota muille jos tarve on (mielellään ei koska hygienia).

3 tykkäystä

Tapsu on hyvä ja mukava lisä otteluihin. Mutta sellaista negatiivista palautetta pitää antaa, että suurimman osan ajasta Tapsu on viettänyt vaihtoaitioiden takana olevassa katsomossa. Itse kun olin viime kaudella katsomassa pojan kanssa kaksi peliä, niin harmitus tuli kun Tapsu ei tullut lähellekään meitä. Mielestäni Tapsun pitäisi kiertää aktiivisesti kaikkia katsoimoita (joissa on lapsia), eikä touhuta pääasiallisesti vain yhdellä alueella.

Tottakai se Tapsu on lapsille ja se on ok. Mut tarviiko sen siitä huolimatta kesken pelin tulla täysin eteen seisomaan ja kiipeilemään katsomoon? Ja usein olen kahden lapsen kans pelissä

3 tykkäystä

Eihän siellä pelissä tanssitytötkään tuu kesken pelin varsinkaan kirjaimellisesti kenenkään naaman eteen tanssiin vaikka se varmasti monen isin mielestä olisi kiva. Heistä mallia :+1: esillä mutta silti kun peli on käynnissä niin pois tieltä.

8 tykkäystä