Tapsu - Tapparan maskotti

Eilisen pelin yhteydessä, kun moni harmitteli, ettei tulevaisuuden kannattajia kosiskella Jukureille kärsityllä tappiolla, kun oli lasten teemapeli. Veikkaan, että aika monella siellä on muutakin mielessä, kuin suorahyökkäykset ja Tapolan potkut.

53 tykkäystä

Pakko antaa vähän kritiikkiäkin - jouduin sanomaan Tapsulle useita kertoja, että tämän pää estää (poikani) pelin katselun, kun tuli pitkäksi aikaa passiin meidän viereen odottelemaan jotakin.

Olikos @Oijennus joka mainitsi joutuneensa myös Tapsun screenaamisen uhriksi.

9 tykkäystä

Otetaanpa tämä muistiin.

Tapsu painamassa punaista nappia uuden areenan avajaisissa (uusi tulostaulu pimenee ja räjähtää):

22 tykkäystä

Tapsulla on aika vauhdikkaat ottelujen alut nykyisin ja Jumbotron saa kyyytiä… :point_right: :stop_sign:

Sen lisäksi Tapsu on tainnut vähän treenata kesällä - sen verran kevyesti veti tänään mm. yhden käden punnerruksia :muscle:

14 tykkäystä

Mutta mää oon edelleen sitä mieltä, että pelin ollessa käynnissä, Tapsun pitäis pysyä jossain muualla ku penkeillä katsojien edessä. Sen verta kookas se pää on.

7 tykkäystä

Ne popparileikit saisi jo lopettaa. Jo Hakametsän aikoihin näkyi pariin kertaan ruudulla kun Tapsu nappaa popparilaatikon ja tyhjentää sen ympäri katsomoa. Sama toistui eilenkin, tosin ihan pussista yritti “suuhunsa” kaataa. Mikä idea tuossakin on? Ensinnäkin antaa huonoa esimerkkiä tenaville ja toisekseen ei ruoalla leikitä.

24 tykkäystä

Tapsu on saanut (uuden?) tittelin, maskottien maskotti. Tapsu tuntuu olevan nuorille junnuille tärkeä juttu. Se on hyvä. Hahmoa on kivasti kehitetty vuosien varrella. Enemmän integroitu ottelutapahtumaan. Nokialla se näkyy jotenkin enemmän kuin Hakametsässä.

23 tykkäystä

Tämä Tapsu on kyllä oma suosikkini ja suuri vetonaula. Eräs kaverini Kalle kertoi että Tapsun piti olla alunperin nimeltään “Rasku”.

Liiga tehnyt juttua Tapsusta. Huvittaa, että Tapsukin lingo on täsmennetty areena-aikaan:

– Erilaisia suunnitteluelementtejä on tullut enemmän mukaan. Aiemmin oli hieman vapaammat kädet, mutta nyt ottelutapahtumaa suunnitellaan selvemmin kokonaisuutena. Ottelun ympärille saadaan luotua hieno paketti, Tapsu kuvailee.

16 tykkäystä

Tapsu: lopeta toi popcornin heittely,se on helvetin typerää ja noloa!!!

30 tykkäystä

Joutu tänään harjanvarteen (1), ettei ollut itse Borg käskyttämässä :joy: :joy: :joy:

(1) suom.huom. siivoamaan.

Heittelisi vaikka jotain pikku karkki- tai popcorn-pusseja yleisölle.

19 tykkäystä

Muaki toi popcornien heittely harmitti, mutta sitte ku kuulutettiin ja screenillä näytettiin, että Tapsu on ollu tuhmana ja joutuu harjan varteen, ni sehän oli tarinana ihan opettavainen. Toki jos joku lähti kesken pois tai ei muuten nähny tarinan loppua, ni sitte oli tyhmä juttu.

21 tykkäystä

Se varmasti jättäisi pieniin katsojiin vaikutuksen, jos niille viskoisi tikkareita tai, vaikka Tapparan tarroja tms. Mut tosiaan toi popcornilla sotkeminen on hölmöä.

6 tykkäystä

Olin aina ajatellut, että kun Tapsu joltain ottaa sipsejä/poppareita niin tietysti tuo uudet tilalle jossin vaiheessa. Väärässä olin tässäkin asiassa :joy:

2 tykkäystä

Tapsu saa synninpäästön, jos tuo sotkeminen nyt loppui tähän tämän päivän siivousoperaatioon. Tästä lisää jännityksen aihetta sunnuntaille, oppiko kerrasta!

Muuten kyllä hyvää tekemistä Tapsulta. Sopivasti sekoilulla katsojien seassa murtaa tapparalaista hiukan vakavamielistä maailmankuvaa. :grinning:

6 tykkäystä

Tapsu on huikee ja parhaita asioita ottelutapahtumassa itse pelin jälkeen.

Mutta kuten täällä moni on jo kirjoittanut, tuon ruoalla leikkimisen pitää loppua heti. Se on todella ala-arvoista ja mautonta, ei millään tapaa hauskaa ja… Pitäisi kyllä olla itsestäänselvää että ruoalla ei leikitä. Tuo varmasti saa osan katsojista jäämään jatkossa kotiin. Ei lapsille pidä näyttää tuollaista esimerkkiä ja minun kyllä tekisi mieleni vetää turpaan jos joku viskoo popparia (josta en edes tykkää) päälleni.

Muuten tosiaan Tapsu on huikee ja olen Tapsun kaveri - vedän hänen kanssaan läpyjä ja kerran hän on antanut minun jopa painaa punaista nappia tullessaan alkushowssa sitä painettuaan pois jäältä - mutta tuon sotkemisen täytyy loppua heti.

2 tykkäystä

Tämä. Popparitkin on ruokaa, ja ruoka on pyhää. Sillä ei leikitä ja sitä ei haaskata.

11 tykkäystä

Eikös täällä joku kertonu, että siinä oli viimeks ollu vähän tarinaa ja opetusta, kun Tapsun oli kerrottu olleen tuhma ja laitettu siivoomaan omat jälkensä? Jos näin on ollu, niin siinähän vasta onkin oikeesti esimerkkiä lapsille.

5 tykkäystä

No ei varmasti saa. :roll_eyes:

Sehän on pellejen idea että tekevät hassuja ja vähän epäsovinnaisiakin juttuja.

9 tykkäystä