Tapsu - Tapparan maskotti

Hyvällä tekniikalla Myrsky penkkaa ja vaihtaa lopussa vielä lennosta solttu penkkiin. Taitaa molempien maskottien pukujen alla olla tuuraajat :joy:

Rautakorven koulussa ei maskotitkaan säästy puntilta ja reenijumilta.

39 tykkäystä

Tapsun tapauksessa myöskään hiustyyli ei saanut armoa. #JukkaTukka

1 tykkäys

Eipä jaksa ensi matsissa Tapsu heitellä enää mitään voltteja ja ravata ympäri katsomoa kun jäätävä reenijumi päällä ja tyytyy taputtamaan seisomakatsomossa Sinioranssien tahtiin koko matsin.

4 tykkäystä

Kovin helposti tunnut pelkäävän :smiley: Lapsethan Tapsua rakastaa, jännä että sinun mielestäsi se on pelottava.

ei minun! Vaan Ilvesfoorumin mukaan. Mun mielestä Tapsu on best, niin kauan kuin ruualla ei leiki. Myös parempi puolisko ettii katsomosta ennemmin Tapsua, kuin katsoo itse peliä :smiley:

7 tykkäystä

Luulen, että Borre referoi Ilvesfoorumin tuntoja.

Ilmeisesti he alkoivat pelkäämään Tapsua sen jälkeen, kun näkivät sen SO:n tietyn tifon.

Varo vaan ettei sun parempi puolisko muutu Tapsun paremmaksi puoliskoksi jossain vaiheessa, kerta häntä kovasti etitään hallilla ollessa. :grin:

4 tykkäystä

Hieno video Tapparan Instan tarinassa Tapsusta. Varmaan myös Tiktokissa. Siinä Pekko-pelikaani kutsui Tapsun vieraaksi ja tänään Tapsu mukana Lahdessa. Hyvä idea ja hauska toteutus. :+1:t3:

33 tykkäystä

Onneksi Tapsu on treenannut kovaa penkkiä. Jos meinaan menee painiksi. :grin: Pekko on tunnetusti aika kova agitaattori lippujen heiluttamisineen.

4 tykkäystä

Pekkohan vieraili aikaisemmin myös Tampereella ja silloin Tapsu vei Pekkoa 100-0 tanssikisassa…

12 tykkäystä

Tapsun cmore haastattelujen häirintään pitäisi viimeistään nyt laittaa stoppi. Ei ole todellakaan hauskaa ja on oikeesti noloa.
Kai nyt joku Tapparan henkilökunnasta lukee tämän ja puuttuu asiaan.

17 tykkäystä

Mun mielestä on oikeinkin hauskaa. Ja olen kuitenkin elämän arpeuttama 38-vuotias partanaamainen mörökölli. Tapsu vetää hyvin.

21 tykkäystä

Luulisin että Tapsu osaa itsekin lukea. Voisin kuvitella että lukee täältä “palautetta”. Tavallaan joo ihan hassua, mutta joskus jää kysymykseen vastaaminen puolitiehen “visuaalisen häirinnän takia”, joten ehkä tämä “vitsi” on jo vanha. Tai sitten pitäisi edes käydä harvemmin.

Tuossa kyllä tosiaan pitäisi olla tilannetajua, sillä suora lähetys ja haastateltavana olo on varmaan useimmille pelaajille paljon jännittävämpi paikka kuin pelata tuhansien ihmisten edessä. Ja siis tilannetajua sekä maskotilta että pelikavereilta. Ei siihen kaikki välttämättä halua mitään impro-spontaania ja odottamtonta hulluttelua kylkeen, kun yrittää selviytyä.

Lehterä ja Savinainen ovat aivan priima-pro haastatteluissa, ja tajunneet, että yhtään ketään ei kiinnosta sun ostoslistasi tai hokijargonisi, vaan osaavat popularisoida fiiliksensä ja napata kiinni päivän puheenaiheisiin.

Mutta eipä muuten ole kukaan tainnut käydä kauheasti sekoilemassa taustalla tai heittämässä mehuja päälle kesken Lehterän tai Savinaisen haastattelun?

Tapsu on itse asiassa puristellut minuakin ohimennen katsomossa useampaan otteeseen (päästä/hatusta ja takaapäin), enkä ehkä ole kokenut sen tuovan erityistä lisäarvoa asiakaskokemukseeni, päin vastoin.

1 tykkäys

Maskotti on maskotti. Ei pääosan esittäjä, ei edes sivuosan. Ehkä maksimissaan statistin rooli on sopiva. Haastatteluihin sotkeutuminen voi olla huvittavaa - lasten silmin. Egon on annettu kasvaa liikaa.

Mielipide.

1 tykkäys

Mää en vaan koe erityisen huvittavana, että yhtäkkiä puristellaan hatusta takaapäin, vaikka kuinka näyttäisin mököltä tai olisin syventynyt kännykkään.

Näihin olen olettanut tämän koskettelun syiden liittyvän, joskaan en tosiaan tiedä.

Hyvin Tapsu vetää, tarkkana saa kuitenkin olla, ettei liikaa toista samoja juttuja, mutta haastattelujen häiriköinnit on toistaiseksi olleet ihan asiallisia. Eipä paljoa Kemmua häirinnyt tänään.

Miksi ei?

Eiköhän Kemiläinen saa palautteen Tapsulle perille itsekin, jos häiritsevänä kokee. Minusta tosi hassua puuttua asiaan Kemiläisen puolesta täällä.

7 tykkäystä