Tapsu - Tapparan maskotti

Kemiläinenhän nimenomaan ihan itse sai viestinsä perille. Ja ilmeisesti koki tilanteen häiritsevänä. Joutui vain toimittamaan viestinsä suorassa lähetyksessä. Hauskaa? Ei.

4 tykkäystä

Siis mitä Tapsun ja Kemiläisen välillä tapahtui, itse en tuota haastattelupätkää ole nähnyt enkä äkkiseltään löytänyt?

Sanotaanko näin, että Tapsu yritti tulla hassuttelemaan ja Kemiläinen toivotti kaverin hymyilemättä pelkällä katseellaan ■■■■■■■■ Alkiokin totesi, että olipa paha katse. Tilanne oli vaivaannuttava. Ilmeisesti joidenkin mielestä hauska.

8 tykkäystä

Tytär oli ihan pähkinöissä, kun Tapsu pomppi lyömään high five!

Tapsu vähän vei huomiota, kun isä yritti selittää, miksi trap tänään petti, ja Lehterä ei ihan ollut pelin ytimessä kaikissa jättösyötöissään.

Tapsulle plussat skidien innostamisesta ja atleettisuudesta, mutta miinukset siitä, että ex-vaimo ja lapset menetti isän selostuksen PAPP-pelissä siniviivan kunnioituksesta, ja vuodatuksen Jürgensin ohisutimisista.

Jälkeenpäin täytyy todeta, että Tapsusta oli kyllä enemmän iloa lapsille kuin isästä

14 tykkäystä

Tuo täytekakkujuttu. Jos se on sovittu läppä tai inside-huumoria, niin sitten ihan ok. Muussa tapauksessa en oikein syty asialle, eivätkä varmasti syty pelaajatkaan.

Eli voisi jättää tällaisen hassuttelun pois varsinkin runkosarjasta. Katsotaan sitten, jos mestaruuspokaalia nostellaan.

Kaiken kaikkiaan noin muutoin oikein hyvä runkosarja Tapsulta. Penkkiennätys saa Pekon kateelliseksi ja lapset tunnetusti hakeutuvat luontaisesti kohti Tapsua eivätkä Ipaa.

4 tykkäystä

Tuossakin voisi toimia ainaisen pilan sijaan välillä joku palkitseminen. Menisi heittään läpyt ja kaverikuvaan tai veisi pienen namipussin tms.

Välillä jotain uusia variaatioita ja välillä väsyneitä pukukoppijäyniä. Kyllä tuossakin voisi tarinaa ja tekemistä kehittää, niin pysyisi hyvänä juttuna.

Mahdollisuuksia on ja hyvin on Tapsu vetänyt. Ei muuta kuin lisää vain kierroksia ja oman hahmon kehitystä tapahtumassa ja sekä sen ulkopuolella.

10 tykkäystä
39 tykkäystä

Tää alkaa näyttämään aika todennäköiseltä… Tänään käytiin tilaamassa sininen replica paita jossa nimenä Tapsu ja numero 1. Kotiin päästyä tämä parempi puoliskoni sitten totesi, että miten hän pääsee Tapparafoorumille ko se haluaisi lukea mitä Tapsusta on kirjoiteltu.

Kyllä tämä meidän isopäinen sankarimme on iso lisä tuonne katsomoon. Ei se ilahduta pelkästään lapsia vaan myös aikuisia.

Olisi ihan hauskaa jos tuotaisiin Tapsu-biisi takaisin tai tehtäisiin ihan uusi

6 tykkäystä
9 tykkäystä
8 tykkäystä

Tyttöystävä koki eilen hienon hetken, kun hänen idolinsa, Tapsu, laittoi nimmarin paitaan!
Kyllä nyt kelpaa!

37 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Muiden joukkueiden maskotit

En tiedä lukeeko Tapsu palstaa, mutta sinä et vain yksinkertaisesti tule playoff-ottelun viime hetkillä blokkaamaan kokonaisen katsomolohkon näkyvyyttä maalille.

Tapahtui viimeksi HIFK-pelissä.

19 tykkäystä

Tää vituttaa jo ihan runkosarjapelienkin aikana. Isopää hyppii edessä ja heittelee popkornia. Hymyile siinä sitte viidenkympin lipun kans ku “lapset tykkää”.

5 tykkäystä

Älkää nyt mollatko Tapsua kun hän on oppinut käyttäytymään!

Sivusta seurasin popcornien kanssa touhua ja nyt näytti olevan ok.

3 tykkäystä

Pekostahan viimesimmät viestit oli jos meni ohi, mutta kyllä Tapsu ihan paska maskotti on silti.

1 tykkäys

Naah.

Muutama peli sitten Tapsu nappasi jonkun skidin popparit, kaatoi ne kitaansa, sitten kidastaan kaatoi niitä kaverin käteen. Kaveri toki söi ne, vaikka olikin Ilveksen mies lainapaikalla.

Odotettiin kyllä, että skidille olisi tuotu uudet popparit, mutta ei tuotu.

Perkele.
Tapsu jakeli sitten me popparit hallin toisella puolella jollekin juniorille.

1 tykkäys

Tässä se juuri onkin…Maskotti edustaa omaa seuraa,mutta kuitenkin on sen seuran omakuva. Eli pitää kannustaa omaa porukkaa,mutta myös huomioida vieraat, varsinkin ne lapset (nehän ei koskaan ole tehneet mitään pahaa) ainakaan jääkiekko (joka on vaan peliä) kannatuksessa. Itse muistan kun olin (jo aikuisena ) Raumalla ja menin sitte Eetu Ketulle heittään läppää,se näytti et “high five” mutta kuitenkin veti ohi…mä nauroin ja sanoin et aika hyvä :sweat_smile: se sen jälkeen antoi läpyt. (Näin pitää toimia) mutta aina pitää ne pienet logosta riippumatta huomioida mun mielestä fiksusti. :point_up: Siinä kyllä IPA on ollut hyvä,ja myös KooKoon Topi.ne veti hyvän teamworkin viime keväänä. sinänsä teidän Tapsusta mulla ei ole mitään. Pahaa sanottavaa,ei siis ole tehnyt mitään sellaista mikä olis negatiivisesti jäänyt mieleen.

2 tykkäystä

Tuo tarina kuullostaa melkein feikiltä. Miten helekutissa tuo edes voi olla mahdollista?
Mikä Tapparan tavoite on tuollaisessa toiminnassa tai tuollaisen toiminnan huväksymisessä?

Eihän tuossa ole järjen häivää. Mitä tuo tyyppi oikein ajattelee?

Tulkaas nyt joku Tapparasta selittään, kun en millään ymmärrä.

11 tykkäystä