Muistelisin kuulleeni joltakin, että kun/jos Tapsu vie popparit joltakin niin ne korvataan. Meet vaan johonkin tiettyyn kojuun ja sanot, että Tapsu vei tms niin saat uudet. Toki outoa, että maskotti vie popcornit ja sitten joudut itse väentungoksessa jne hakemaat uudet.
Tapsusta nyt sanottava myös, että tykkään tyylistä ja menosta, mikä hällä muuten on. Kyllä niitä temppuiluita kattelee mielellään.
Hieman itseäni ärsyttää se, kun tulee seisomaan niin tulee suht lähelle rumpua ja siihen hoodeille, missä minä siinä olen useinmiten. Tiedän, että puvun läpi on haastava nähdä. En oikein pidä siitä, että pää taklaa minut toiselle riville ja blokkaa täysin ottelun katselemisen ja huutamisen. Edes liput ei vie niin pahasti näkyvyyttä heiluessaan.
Lapsille kiva ei siinä. Itse pidän hauskana, että tulee seisomaan, mutta muiden tämä täysi näkemisen blokkaaminen ja usein viimeisillä hetkillä otteluista ei oikein ole se kivoin hetki ja vaikka kuinka koitat siinä sanoa ja työntää edestä niin eipä se helposti onnistu.
Kyllä se on niin, että toiseen suuntaan kun kumarrat niin toiseen pyllistät. Tapsu tekee hyvin, mutta aina ei voi kaikkia miellyttää. Tiedän sen.
Tuli muuten mieleen, että tällä kaudella alkushown videolla näkyi Tapsu ja Pekko yhdessä vilaukselta ja video kuvattu kyseisessä pelissä muistaakseni (Tapsulla ja Pekolla pientä leikkimielistä vääntöä kohdassa - ei näy kuin pari sekuntia).
Sattumaahan tuo on, mutta aikamoinen käsikirjoitus siis…
Rakas Tapsu. Olen ostanut finaaliliput peliin. Toivoisin todella ettet hyppisi pelin ollessa käynnissä ihmisten edessä. Kivaa fiilistä tuot muuten, mutta tilannetajua kiitos.
Tämä on kyllä aika pohjanoteeraus jos nuo uudet pitää itse hakea jostakin kojusta, tietääköhän porukka edes mikä myyntipiste kyseessä? En oikein ymmärrä tuota että muutenkaan leikitään toisten poppareilla mutta siinä tapauksessa voisi olla ihan hauska leikki lapsille jos Tapsu saman tien jostain selkänsä takaa vetäisi uuden ison täyden rasian popcorneja ja ojentaisi ne jekutetulle kaverille. Mutta ei todellakaan niin että itse pitää vaivautua hakemaan kun aivan kysymättä joku kaataa omat popparisi.
Ok, hyvä näin. Oman jälkikasvun kanssa voisin kuvitella, että kun Popcorn ähky on saavutettu, niin Tapsun ollessa lähistöllä voitaisiin hänelle loppuja tarjota
Taitaa olla niin yleinen juttu, että tuo voi vaikka tiskillä toimiakin. Tällä kaudella olen nähnyt ainakin parikymmentä kertaa kun Tapsu vie kourallisen poppareita ja kaataa ne suuhunsa/lattialle. Kertaahan kukaan ei ole mitään hyvitystä tuonut.
Ilvesfoorumilta muutama viestinpätkä koskien eilistä:
" Viime kaudella Pekko Pelikaani harrasti vastustajien fanien provosointia. Näköjään Tapsu on ottanut oppia, kun kiipeilee ilvesfanien penkeillä, heittelee popcorneja heidän päälleen ja sai aikaan jopa tappelunkin. Tämä tapahtui A1-katsomossa, johon meillä oli hyvä näkymä aitiosta. "
" Juuri sitä mitä kirjoitin. Maskotin irvikuva kiipesi ipafanien eteen peittäen näkyvyyden kentälle. En saanut selvää, mitä sanottiin, mutta hetken päästä alkoi tappelu. Käsittääkseni yksi ipafani heitettiin tämän jälkeen ulos."
“Tuo tapahtui sopivasti Tapparan maalin yhteydessä, eli olisikohan maskotti mennyt provosoimaan siellä (en tiedä). Aiheutti kyllä niin helvetisti myötähäpeää, kun siinä painin aikana sitten se maskotti jäi keskelle käytävää kekkuloimaan kaiteiden päällä ja katselemaan sivusta, niin järkkäri joutui työntämään sen pois edestä että pääsi sinne väliin.”
“Tuossa on myös oma riskinsä, kun hyppii tuolien selkänojilla. Kaatuu vielä jonkun päälle tai loukkaa itsensä. Jos olisi mun yritys, niin en hyväksyisi tuollaista käytöstä.”
"Mikä sitä oikeasti vaivaa? Olis jotenkin mielenkiintoista kuulla Tapparan linjaus tähän. Tätäkö oikeasti on tilattu?
Kaikista eniten ■■■■■■■■ se ihmisten lääppiminen, pään hieromiset jne. Jääkiekkokatsomossakin jokaisella oikeus koskemattomuuteen, vaikka siellä ei kukaan omaa rauhaa olekaan etsimässä.
Ja mitä helvettiä tää ruoan(popcornin) heitteleminen ihmisten päälle/lattialle on olevinaan?"
Kysyn aivan vilpittömästi, että mitä täällä ajetellaan siitä, että maskotti tosiaan fyysisesti koskee ihmisiin mm. nostelemalla hattuja päästä, läpsyttelemällä tai hieromalla jonkun päätä jne?
Voin rehellisesti sanoa, että oma suhtautumiseni olisi ihan yhtä negatiivinen, jos olisi oman joukkueen maskotti. Palautetta/kyselyä lähtisi seuralle.
Koskemattomuuden pitäisi olla itsestäänselvyys. En pidä myöskään ruokien(olkoon sitten popcorneja tai mitä tahansa) heittelemisestä ympäriinsä. Jotenkin se sotii yleisiä arvojakin vastaan.
Ruoalla leikkiminen ei ole kyllä koskaan hauskaa. Täysin ala-arvoista enkä minä ainakaan haluaisi lapseni näkevän tuollaista esimerkkiä (jos minulla lapsi olisi).
Olen tämän kertonut ennenkin moneen kertaan, mutta tuon pitää loppua.
Uskaltaisin väittää että sirkukseen mennessään ihmiset ovat keskimääräistä enemmän varautuneita tällaisiin hassutteluihin kuin jäähallissa, ihan vain yleisenä huomiona. Ja toki ihmisten mieltymyksissäkin on eroja.
Tapsulla on paljon hyviäkin temppuiluja mutta pelisilmää pitäisi löytyä mielestäni vielä hieman enemmän.
Kyllä mää vielä läpyt ymmärrän jonkun Tapparafanien tai junnujen kans, mutta noi lääppimiset tai mennä nyt joku eläkeikäinen Ilvestani ”huputtaan” Tapsun omalla paidalla menee jo hieman yli. Varmaan kuutiota seuraavilla lapsilla hauskaa, mutta kyllä itselläkin omalle kohdalle ottaisi päähän tuollainen.
Voi olla, että joitakin ei kiinnosta. Eiväthän kaikki pese edes vessassa käsiään, mutta itseäni oksetti toissakaudella kun Tapsu antoi päähierontaa ja läpyjä ensin katsomossa ja tuli kahmaisemaan meidän seurueen popcorneja tämän jälkeen suoraan kiposta kysymättä. Jotka itseasiassa vielä heitti pitkin katsomoa.
Mutta toi syömisiin kajoaminen paskaisilla käsillä/hanskoilla ei ainakaan itselle mene edes hauskasta vitsistä.