Sydämeltään Tapparan mies, joten siksi kelpaa hyvin. On myös ehkä hieman parempi tuloksentekijä kuin mikä maineensa on. Hyvä hankinta kakkos- tai kolmosketjuun.
Kokoa ja vääntövoimaa saatiin ja rightin maila hyökkäykseen kahden poistuvan R:n tilalle. Kesän aikana täytyy tehdä Nurmelle jalat. Näytti liike Lukkosarjassa melko verkkaiselta. Joka tapauksessa kelpaa mun Tapparaan. Tervetuloa
Olen odotellut Nurmen paluuta siitä lähtien kun lähti. Tervetuloa takaisin kotiin!
1 tykkäys
kmalainf
(Joulun Tapparassa näkevä Matushkin | Levtchi fan club)
15
Lähes aina kun Lukkoa vastaan ollu runkosarjapeli, olen miettinyt / sanonut kavereille että sais toi Nurmi tulla takasin Tapparaan (pudotuspeleissä ei tollasia ehdi miettiä). No nyt se sitten tapahtui, mahtava homma. Loistavat muistot on miehestä Tapparan riveissä, ellei taso jostain mystisestä syystä nyt tipu niin hyvä tästä tulee!
Jotenkin jäi viime kaudesta sellainen kuva, että vaikka mestaruus tulikin, niin Tapparan maalineduspeli ei toiminut missään vaiheessa sellaisella tasolla, kuin se yleensä voittavissa joukkueissa toimii. Vain Lajunen hoiti hommansa puhtaasti.
Teemu Nurmi on täsmälääke kakkosketjun maalineduspeliin. Pommia tulee viivasta by Rantakari & Kemiläinen ja Nurmi pääsee tekemään sota-alueella tuhojaan.