Teemu Nurmi

Lopettaa :pensive: Toivottavasti ei pidä paikkaansa ja Nurmi paiskoo esim. HPK:ssa ensi kaudella 20 häkkiä :muscle:

1 tykkäys

Kyllähän Teemu kärkiketjuissa on pelannut, kuten tossa näkyy. JMJ:n kanssa pelasi myös monta kertaa.
Olen siitä samaa mieltä, että Teemun paikka usein 5-5 pelissä oli nelosessa tai kolmosessa.

No jopas sentään. Harmi kyllä todellakin, jos pitää paikkansa.

Juu sen tiesin, että hän siellä kärkiketjuissa on jonkun pelin pelannut. Mutta ei säännöllisesti.

Jos nyt todella lopettaa uransa, niin kertoohan se jostain.

1 tykkäys

Älä viitsi. Jää kyllä paska maku suuhun, jos tällaiseen kauteen lopettaa. Mutta toivottavasti nähdään Tapparassa tai muussa joukkueessa ISOLLA vastuulla, ja paiskoo sen 20 häkkiä.

2 tykkäystä

Jotenkin minullakin on sellainen tunne, että Teemu lyö hokkarit naulaan. En edes muista, mistä moisen ajatuksen sain tai kuka tuosta minulle puhui, vai puhuiko edes?
Nyt vaan yhtäkkiä tuli tuo mieleen. Saattaa myös johtua siitä, että minulla on palaveri menossa Mr Jamesonin kanssa.

5 tykkäystä

Kävin viikko sitten vierailemassa kyseisen herrasmiehen tehtaalla. Kerro terkkuja. Hieno mies.

1 tykkäys

Nyt alkaa mennä jo sen verran ohi Teemusta että suosittelen siirtymään alla olevaan ketjuun.:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Ura liigassa saattaa hyvinkin olla ohi, sopimusta voi olla vaikea saada mihinkään näin heikon kauden jälkeen, varsinkin kun liikkeen huononeminen on ollut aika nopeaa ja ei pääse paikoille enää entiseen malliin. Toisaalta Ahtola, joka on samassa tilanteessa, kelpasi Ipalle…

Kyllä mä luulen, että joku Liigan mestis-jengi kelpuuttaa oikein mielellään.

Ura loppuu. Päätetty jo hyvissä ajoin kulunutta kautta. Opiskelemaan :+1:

12 tykkäystä

Onko virallista lähdettä tai virallista ilmoitusta uran lopusta?

5 tykkäystä

Elättelen vielä toiveita, että näen Nurmen pelaamassa.

2 tykkäystä

Uskon että kelpaa vielä usealle seuralle

5 tykkäystä

Kelpaisi kyllä ja mm. Ilves on tarjouksen jättänyt, mutta näillä näkymin “oikeisiin töihin” ja/tai opiskelemaan syksyllä.

1 tykkäys

Jos nuo ovat vaihtoehdot, niin toivon Teemun päätyvän opiskelemaan tai “oikeisiin töihin”.:thinking:

1 tykkäys

Epävirallista huhua sitä kautta kun kaveri miehen tässä kesällä nähnyt, että lopettaminen ilmeisesti mielessä. Ilmeisesti kroppa aika kovilla ollut.

2 tykkäystä

Itse ainakin näen mieluusti Nurmen vielä pelaamassa. Vaikka sitten Ilveksessä.

1 tykkäys

Jos ei kunnon motivaatiota enää ole häntäpään jengeissä pelailuun ja kroppa on siinä kunnossa, ettei 40 pinnan kausiin ole enää asiaa, niin eiköhän ole oikea aika lopettaa. Ipan tarjous tuskin on kovin kummoinen rahallisesti.

3 tykkäystä

Aika kova vaatimustaso, väh. 40 pinnaa tai ura pakettiin? Ei Nurmi ole tainnut pelatakaan kuin sen yhden yli 40 pisteen kauden aiemmin…

Varmaan mies tietää itse parhaiten hyvät ratkaisunsa urien suhteen. Kunnioitetaan niitä kaikissa tapauksissa, kunhan ei naapuriin eksy (pakollinen huumori).

11 tykkäystä