Telia TV HTML5 -soittimen testaus

Eli ei näy edelleenkään chromessa ilman tv-sovellusta? Kun työpaikalla ei voi ladata lisäosia koneelle. Yritin tv.telia.fi kautta, mutta tulee vaan että toisto ei onnistunut/yritä uudestaan. Onko joku asetus homma vai edelleenkö jatkuu hankalana tuotteen, josta maksaa käyttäminen??

Siis toimiiko tuo HTML5-soitin ihan samalla tavalla kuin aikaisemminkin? :grin: menen tv.telia.fi ja katson matsia?

Tätä mäkin mietin, ei oo ihan mun vahvinta osaamisaluetta :thinking:

Niin se HTML5 toimii @Rantt3 @Tomi. Ei vaadita mitään lisäosia.

3 tykkäystä

Täytyy vielä tarkennuksena kysyä että onko se HTML5 käytössä aina riippumatta siitä katonko läppärillä netin kautta vai Telia TV sovelluksella?

Sellaisessa käsityksessä olen, että HTML5 on tarjolla vain tv.telia.fi -palvelussa.

Edit. Tutkin vähän lisää ja vahvistin asian. Tämä on myös huomattava tieto:

Tulemme lopettamaan nykyisen Windows 10 käyttöjärjestelmälle ladattavan erillisen sovelluksen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana, joten kannattaa siirtyä käyttämään näitä selainversioita.

1 tykkäys

Kiitti infosta! Oon ollut melko pihalla koko hommasta, ja oon varmaan vähän edelleenkin :joy:

Hyvin pyörii lähetys. Posia siitä, että nyt voi käyttää läppäriä Chromecast-ohjaimena. Säästää multa vaivaa monessa tilanteessa.

Miksiköhän mulla ei sitten toimi ollenkaan, jos ei tartte mitään sovelluksia väliin?

Ei missään nimessä tarvitse mitään sovelluksia, siitä ei siis ole kyse. Millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella kokeilet?

1 tykkäys

chromella ja Windows 10. Töissä olen ja muut katselut onnistunu kyllä aina tästä näytöltä. Pl Telia kun ollaan Treen kaupungin seutuverkossa niin ei saa tietenkä ladattua mitään lisosia…

Joo Chromehan siellä jo luki, sori huolimattomuuteni. En tiedä, paha sanoa sitten, koska Chromen pitäisi olla tuettu vähän joka käyttöjärjestelmällä. Muut videot kuitenkin ilmeisesti toimivat, esim. Youtube?

Yleinen kysely:

0 äänestäjää

Acer R11
ChromeOS 78.0.3904.106

Peli käyntiin selaimessa: :heavy_check_mark:
Lähetyksen siirto Chromecastiin: :heavy_check_mark:

Joo hyvin pyörii youtubet yms…

Lenovo Thinkpad i5-4300m
Win10 Pro 64 bit
ChromeOS 78.0.3904.108

Peli käyntiin selaimessa :heavy_check_mark:
Lähetyksen siirto Chromecastiin (v.2) :heavy_check_mark:

Töissä voi palomuuriasetuksetkin olla esteenä… Ei muuta kuin ATK-tukeen yhteys :wink:

3 tykkäystä

Onko muilla tullut ensimmäisellä käyttökerralla (Chrome-selain) Yes/No -kysymys siitä että laite pitää tunnistaa ennen toistoa, tjsp. Chromebookilla tällaiseen törmäsin eilen kun otin uudesta systeemistä savut.

Meikäläisellä Saksasta käsin MacBook pro 15" 2018 + chrome Versio 78.0.3904.108

Antaa seuraavan virhekoodin:
Hups, jotain meni vikaan ohjelman toistossa (DRM)… (Virhekoodi: Da12:90032)

Yritän tsekata myöhemmin lisää. Kohta täytyy kuitenkin lähteä katsomaan Leverkusen - Schalke -peliä livenä stadionille.

Edit:
Firefoxin latasin (71.0) ja rupesi workkaamaan… Eli saattaa olla hyvinkin vain tuosta Chromen pluginista kiinni…

2 tykkäystä

Vähän tuli testattua sivusilmällä Win10 HTML5+Chrome yhdistelmällä Liigasta jälkilähetystä ja C Morea suorana ja ihan hyvin tuntui toimivan.

Aika lyhyt testi toki oli eli testaillaan myöhemmin lisää…

Win10 chrome eikä saa lähetystä päälle. Pylpyrä vaan pyörii. Telia tv app toiminut joka kerta. Toivottavasti ei poistu, kuten appi sanoo… tun amatöörit…