Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu (vanha)

Siinähän se peli meneekin mukavasti eri nettiselaimia asennellessa ja testailessa.:joy:
Toivottavasti sinulla on radio mistä voi edes kuunnella peliä.:laughing:

4 tykkäystä

Muuten kaikki on jees, mutta olihan tuo Telialta melkoinen idea aloittaa jostain edgestä. Luulisi, että firma jonka toiminta perustuu nettiin tietää ainakin osittain, kuinka vahva Firefox ja Chrome on.

1 tykkäys

Eri selaimille on eri (DRM-)tekniikoita. Varmasti ollut omat tiiminsä tekemässä joten valmistuukin eri aikaan. Edgen pienessä käyttäjämäärässä on myös se etu, että saadaan tehtyä pehmeä julkaisu. Ei pamahda puolta miljoonaa vikailmoitusta kerralla eetteriin. Tiedotuksessa olisi toki ollut paljonkin parannettavaa.

Kun tämä katkeilu on tullut vastaan jo pidemmän aikaa, niin kannattaa ilman muuta kokeilla toista selainta. Täältä löytyy vielä mitkä selaimet on tuettuja: Telia TV sovelluksen käyttöönotto | Asiakastuki | Telia //Minna

@TeliaPartio

Miksi lähetysten äänen voimakkuus on niin hiljainen? Pitää aina laitttaa tuplasti voluumia muihin palveluihin verrattuna ja pelin jäljeltä on sitten TV älyttömän kovalla kun vaihtaa palvelua.

Tietokonella ja Chromecastilla sama homma.

12 tykkäystä

Oliko sinulla kuitenkin Telia TV:llä kaikilla kanavilla saman tasoisesti äänet? En nyt pysty vertailemaan muihin palveluihin. Jos tuo ääni on mennyt sinun kohdalla aiempaa heikommaksi, niin tästä voisi tehdä meille häiriöilnoituksen, niin päästään tutkimaan.
//Niko.

Jumankekka, tänään on Teliatv toiminut ihan priimasti. Johtuuko siitä että maksoin laskun?

7 tykkäystä

Ihan älytelevisiolla Chromecastin avustamana katselen, niin jokainen mahdollinen ääni on tullut eri voimakkuudella. Ottelu, haastikset, studio ja mainokset.

1 tykkäys

Taas lagailee lähetys. Kiitos!

Telian jääkiekkopeleissä on ääni ollut poikkeavan hiljainen niin kauan kun olette Liigaa lähettäneet. Kaikissa otteluissa. Lähetyksen päätyttyä soi jingle huomattavasti kovemmalla kuin itse lähetys.

Uskoisin että ensimmäiset maininnat tästä löytyvät ihan ketjun alusta.

Onko Telian Liigan äänenvoimakkuus hiljainen? (Chromecast tai web)

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Tämä sitten tuleekin aivan helevetin lujaa.:hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil:

Telkkarista tulee useimmiten katsottua Telian boxin läpi.

3 tykkäystä

Halleluuja! Telia TV sai ainakin iOS:lla uuden ulkoasun, nyt on freesimpi ja Teliamaisempi ilme. Mutta mitä vielä, ohjelmakirjasto on lajiteltu joukkueittain ja siellä näkyy pelien päivämäärätkin! Vielä kun saataisiin sama muutos webbiin ja muillekin alustoille. Koko ajan kehitetään.

8 tykkäystä

Androidissa ei näyttäs olevan mitään uudistusta. Eikä päivämäärät ainakaan mulla näy kirjastossa.

Ei mun kännykällä kyllä oo mitään muutosta.

Itsellä oli Omppuluurissa Telian sovelluksen päivitys. Sen kun teki, on sisältö erinäköistä.

3 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Eilen muuten oli vähän väliä Telian lähetys ihan puuroa ja pixeliä.

1 tykkäys

Onneksi määräaikaisuus loppuu piakkoin niin saa toisen operaattorin liittymän josko paranisi ongelmat?

Mulla kanssa kun katsoo selaimen kautta on kuva aivan karseeta mössöö. Kännykästä appin kautta peilaamalla ihan ok.

Mulla ei pitkään aikaan tuollaista ongelmaa… Katson siis kännykän (android) + chromecast + telkku systeemillä