Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu (vanha)

Päivämääriä on ehdotettu jo mm. elokuussa 2018, mutta eiköhän ne jollekin kaudelle saada kehitettyä… lupauksia on annettu.

Silloin jo näki, että kirjasto on sekamelska, kun ottaa huomioon ottelumäärät kaudessa:

8/2018:

Todennäköisesti hommaa kehittämään ja toteutusta miettimään perustetaan työryhmä heti kun HTML5 toimii kaikilla alustoilla. :sleeping::sleeping::sleeping:

2 tykkäystä

Eiköhän Telialla odotella Bonnier kauppojen toteutumista CMoren alustan toivossa tai sitten rakenneta jotain kokonaan uutta. Ei tuota nykyisen TeliaTV:n kehitysvauhtia, tai siis sen puutetta, voi mitenkään muuten perustella. Eikä tuo nykyinen palvelu edes vastaa mitenkään Telian tämän hetkistä karkkiväribrändiä.

5 tykkäystä

6 posts were merged into an existing topic: Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Tiedoksi sitten, että monikanavaäänet ei toimi teliatv-sovelluksen kautta HBO:n sisällössä.

Ei varmaan kaikkia haittaa, mutta itseäni ärsyttää.

Mites Telian digipurkki? @TeliaPartio

Telia TV digiboksi tukee 5.1 ääniä, sovelluksesta nämä toistaiseksi puuttuvat.

// Ilari

1 tykkäys

A post was merged into an existing topic: Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_131646512&lang=fi

Vikaa korjattu perjantaista lähtien. Koskahan pelien tallenteet tulevat kirjastoon. Nyt ei ole pystynyt katsomaan peliä “jälkijunassa”.

Onpa tyhmä olo. Mitä en nyt ymmärrä? Eilen katselin Ilves–Tappara-peliä Tapparan kirjastosta. Kuten linkitetty juttukin ehdottaa, niin:

Kaikkien pelien tallenteet näkyvät kaikilla laitteistoilla Kirjastot-valikossa joukkue-kirjastoissa.

Mikä edes on Liiga-korneri? Voi vääntää mulle rautalangasta.

Mulla myös ihan normaalisti näkyny pelit jälkikäteenkin katsottuna. Samaa mystistä “Liiga-korneria” itsekin ihmettelin. Liigan kirjastosta olen myös katsellut siellä olevia ohjelmia (Liigalive 360°, Titta på ylähylly ja Arskan hölmöilyt).

1 tykkäys

Jos tänään alan katsomaan tapparan peliä alusta asti vasta klo 19 niin ei taida onnistua tai ei ainakaan onnistunut pe ja la.

Telia TV sovellus toimii mielenkiintoisesti.
Puhelimessa VPN ja sijaintina Espoo.
Piti laittaa eilen yksi tallennus muistaessaan, mutta tv-ohjelmien alkamisajat olivat varsin erikoisia. Ei täsmännyt alkuunkaan esim. Iltapulun aikoihin.
Ping @TeliaPartio

Katsoin itse viime viikon pelit jälkikäteen. Jotain ihme säätöä niissä oli. Striimasin pelit Chromecastin kautta televisioon onnistuneesti ekan erän. Kelasin puhelimen kautta erätauon välistä ja yritin yhdistää taas Chromecastin kautta, niin yllättäen ei onnistunutkaan enää. Kokeilin katsella läppäriltä, ei sieltäkään lähtenyt pyörimään, vaan herjasi jotain vikakoodia( Cb11:52000). Lopulta peli pyöri vain puhelimen kautta.
Tämähän täällä jo olikin: Häiriötiedote | Asiakastuki | Telia

Hei @TeliaPartio, mikä homma kun Chromecastilla ei lähde “titta på ylähylly” eikä “Ari Vallin Show” pyörimään?
Puhelimen sovelluksessa toimii ihan normaalisti.
Kirjaston ottelutallenne lähtee myöskin Chromella toimimaan.

edit. No siinähän se vikatiedote on yläpuolella. Tuostahan on 5 päivää aikaa. Ei kai se nyt enään pitäisi olla vialla.

@TeliaPartio tästäkö pitää maksaa, homma takkuaa ja lataa.

3 tykkäystä

Itselläni ainakin chromecastin kautta alkoi näyttämään uusinta Ari Vallinin ohjelmaa.

No hyvä että edes toisilla pelaa.
Mulla pyörii tuo latauskuvake mutta siinä se.

1 tykkäys

Katsoin viime viikon pelit kanssa viivästettynä noin tunnin jäljessä.
Perjantain peli jämähti kerran. Lauantain peli hyppäsi kerran alkuun.

Sinänsä “positiivinen” kokemus, sillä viime vuonna minulla oli paljon enempi ongelmia viivästetyissä lähetyksissä.

Käytössäni on AppleTV, joten häiriötiedote ei koske minua.

Liigan oheisohjelmien talleiden kanssa on havaittu häiriö, jota selvitämme parhaillaan. Tallenteen voi katsoa esimerkiksi suoraan puhelimen sovelluksella. //Essi