Omat arvaukset:
1. Patrik Laine
2. ???
3. Juha Kankkunen
4. Eino Grön
5. Teemu Selänne (nähnyt aiemminkin)
6. Marja-Liisa Kirvesniemi, MacGyver tai nuori Pepe Willberg
Sauli Niinistö on vahanukkejen klassikko.
Omat arvaukset:
1. Patrik Laine
2. ???
3. Juha Kankkunen
4. Eino Grön
5. Teemu Selänne (nähnyt aiemminkin)
6. Marja-Liisa Kirvesniemi, MacGyver tai nuori Pepe Willberg
Sauli Niinistö on vahanukkejen klassikko.
1 Putin
2 Anneli Jäätteenmäki
3 ???
4 Juha Kankkunen
5 ???
6 Eino Grön
Vaikea oli, kuten lupasit.
Arvelin, että nyt on valittu ihan paikallisia suuruuksia, eikä meikäläisellä ulkopaikkakuntalaisena ole mitään jakoa tässä turnauksessa. Yhden arvasin oikein. Paljastan kanssakilpailijoille, ettei numero kakkonen ole Vladimir Putin.
Kakkonen näytti enemmän Putinilta kuin ykkönen, mutta koska visa oli tunnetuista suomalaisista, en osannut arvata ketään.
Sain kiinni kaikki muuta paitsi Hartsaa.
Jaa mulla onkin eri järjestys, katsoin vain aloituskuvaa enkä jaksanut selata alaspäin missä olivat numeroituina.![]()
Petteri Ahomaalta hyvää nippelitietoa Valavuoren Twitch -tilillä. Tässä pari esimerkkiä:
Vastaus: Matti Hagman
Vastaus: Lyriikan
Vastaus: Suomen armeijan käyttämät käsikranaatit olivat saman painoisia ja pesäpallosta haluttiin saman painoinen.
Itse en tiennyt näistä yhtäkään.
No, joo. Kakkonen ja kolmonen oli kyllä aika tuttuja. Aale Tynni tuli kotona tutuksi, eräs äitini suosikeista. Vieläkin muistan mistä kohdasta hyllyä löytyi. Lauri “Tahko” Pihkalahan tuo pesäpallon ideoi ollessaan mukana suojeluskuntatoiminnassa. Kehitti sotaan valmentavan pelin.
15/15, eikä yhtään arvausta😎
Samoin täällä.
Viisitoista oikein. Viimeinen piti arvata.
Niin täälläkin
10/10
10/10 helppo
10/10, nyt on hyvä putki päällä ![]()
10 oikein, mitä tässä vaikeroimaan. Taitaa olla sen verran kuluneita ikivihreitä kappaleita, mutta aina niin hienoja.
Saanks mä tulla enää Tampereelle, kun sain vain 9/10?
9/10. Merkonomit ei aja Saabeilla… ![]()
En todellakaan ole mikään Popedan suurkuluttaja, mutta 9/10.