Hmm. Kiintoisa vastaus, joskaan en ihan ymmärrä vertausta, sillä minun päässäni, mielikuvatasolla a) lösähtänyt makkaramannekiini edustaa lyhytjänteistä “mulle kaikki nyt mikä maistuu hyvältä” -ajattelua ja sen kuuluisan “työnteon kulttuurin” ja liikunnallisen elämäntavan hylkäämistä heti, jos joku ei siihen pakota, b) yksikätinen valmentaja taas vaikeuksien voittamista ja rajoitteiden ylittämistä sekä sitä, että ei ole yhtä oikeaa tapaa edetä jääkiekko-nimisen lajin huipulle.
Näisä kohta a on (minusta) kielteinen mielikuva ja kohta b) yksinomaan myönteinen mielikuva. Joku voi nähdä nämä ihan vapaasti myös täysin eri tavoin
Joo, voi olla, että Juti on jo niin vahvasti oma brändinsä, että varsinkin suurelle yleisölle hänestä tulee ekana mieleen makkara, sitten MM95 ja niiden jälkeen ei oikein mitään, ei myöskään Tappara.
Mulla oli aiempaa viestiäni kirjoittaessa päällimmäisenä mielessä Tappara kehittyvänä ja edelleen ammattimaistuvana huippu-urheiluorganisaationa. Sellaisen brändiin ei ehkä valitettavasti enää 2020-luvulla oikein mässäilevä rillaaminen sovi, mutta kuten tässä jo moneen kertaan todettu, eipä tähän, kieltämättä todella vahvaan, mielikuvamarkkinointiin ole Tapparaa koskaan suoraan liitettykään. Eikä taida Juti ollut enää hetkeen aikaan mikään Kirvesklubi-isäntäkään, vai?