Tomáš Záborský

Onneksi et ole valkkuna.

14 tykkäystä

Niin, ehä minä muutenkaan tuosta kovin paljoa ymmärrä. Mutta hänen onneksi en ole valkku tuolla.

1 tykkäys

Sehän jopa taklas tänään. Muistaakseni runkosarjassa ei taklannut kertaakaan…

Yksi syöttöpiste ja tehotilasto +2 tällä lapasella tänään.

Toki ei kaikkea kerro ja Ritarikin epäili, että mies pelaa omaan pussiin, kun karkasi pitkälle vaikka kiekko oli vielä omissa. :slight_smile:

8 tykkäystä

Teki hienon esityön Salosen maaliin.

17 tykkäystä

Joka muuten oli voittomaali. Eli oli selkeästi alustamassa voittoa.

Ei missään nimessä villaan. Tosiaankin +2 plusmiinutilasto ja hyvä esityö Salosen maaliin tänään. Lisäksi mikä tärkeintä miehellä on valtavasti voitonnälkää, vaikka liuku olisi tänään laiskalta näyttänytkin. Mielestäni kuvasti hyvin koko Tapparan esitystä tänään. Tehtiin juuri se mitä voittoon vaadittiin, mutta vähän jarruteltiin välillä ja varsinkin johtoasemassa käsijarru vinkui puoliksi päällä. Aika luottavaisin mielin olen sekä Zaborskyn että Tapparan suhteen ensimmäisen pelin jälkeen. Parantaa täytyy vielä ja aika paljonkin, mutta tästä on helppo ja hyvä lähteä parantamaan :slight_smile:

9 tykkäystä

Pari peräkkäistä hopeeta saa aikaan semmosta. Siihen vierelle pari voittajatyyppiä kannustamaan ja ruokkimaan sitä voitonnälkää niin lopputulos saattaa vaikka ratkaista jotain suurta… vaikka ei sekään tietty automaatio ole.

2 tykkäystä

Helppoo saada syöttöpisteitä kun saa pelata Salosen tasoisen maaliruiskun kanssa :wink:

12 tykkäystä

Ei tule isoja määriä tehoja ei, mutta täytyy kyllä sanoa että tuo koko kauden ajan mukana ollut yritteliäs peli-ilme on tullut itselleni yllätyksenä. Puolustaessa painaa aina niska kyyryssä ja sata lasissa. Pidin jostain syystä sellaisena rottailevana juhiaaltosena, mutta mitä vielä. Tekee töitä joukkueen eteen.

5 tykkäystä

Yrittää mutta kovasti on väkinäistä. Jotenkin koko ajan pelin ulkopuolella…

Teki runkosarjassa huikeat 23 pinnaa.

Väkinäistä vai näkymätöntä?

Näkymätönkin saattaa tehdä taustalla hyvää työtä, jota kaikki ei nää. Tehopisteet ei ole ainoa mittari.
Eilen kuitenkin hieno syöttö voittomaalin.

Olenko itse odottanut enemmän pisteitä? Kyllä. Olen myös positiivisesti yllättynyt tämän pelaajan työmoraalista.

7 tykkäystä

Playoffseissa piste per peli tahdissa.

7 tykkäystä

Se on hvyä tahti. Toivottavasti jatkuu. Sitä minä toivon ja odotan.

1 tykkäys

Mun mielestä vetää hyvin, on vetänyt oikeastaan koko kauden. Vaikka pisteitä ei tulekkaan niin tekee kokoajan kentällä ollessaan töitä kovasti.
Ehdottomasti täytyy mies pitää kokoonpanossa ja antaa peliaikaa :+1:

3 tykkäystä

Erikoista että täälä vaaditaan ensimmäisen voiton jälkeen voittomaalin syöttäjää vilttiin…

Ainoastaan @messi on vaatinut eilisen jälkeen vilttiin. Pitää yrittää ymmärtää, koska hän ymmärtää paremmin maalivahdeista.

19 tykkäystä

Kyllä Zaborsky on ollut ihan jotain muuta kuin odotin. Piti olla itsekäs surffaaja, pellaajja, joka on huolissaan vain omasta sijoituksestaan pistepörssissä. On osoittautunut ihan erilaiseksi mieheksi. Pisteitä on tullut vähän nihkeesti, mutta työmoraali on ollut ihan jotain muuta kuin tsekkiläistä.

5 tykkäystä

Zaborsky itse sanoi meille siirtyessään että haluaa mestaruuden, ei maininnut pisteistä tai muidenkaan listojen sijoituksesta. Tykkään tästä ja nyt alkaa valottuun mitä mies meinasi :muscle:

3 tykkäystä