Trepun Tahdon portaat 13.5.2017

Se nopea tikkaus toimii ekalla nousulla, ei enää sen jälkeen :smiley:

4 tykkäystä

39 tykkäystä

Sehän on ku suoraan mestaruussaunasta.

Arvosana: 10+

9 tykkäystä

Helppoa se on tikata, kun on hoikka ja nuori. Ensi kerralla 20kg levypaino (T)reppuun.

16 tykkäystä

Ja toinen mokoma etureppuun.:grin:

7 tykkäystä

Ehän sitä voi levypainoilla paskaksi hakata

7 tykkäystä

Sit toisen puolen raput alas ja Tuoppiin palauttavalle.

1 tykkäys

Ehdotin aikanaan, että jos lähtisin (T)reppuselkään. Ehkä ihan hyvä etten lähtenyt.

6 tykkäystä

Sun piti tulla munkkikahveelle… ei miestä näkyny! :joy:

5 tykkäystä

Tulos oli hyvä, joten @Oijennus saa jatkaa tehtävässään vielä seuraavat kisat.

1 tykkäys

Mulla on kori tyhjänä mestaruusjuhlista… :slight_smile:

2 tykkäystä

@Oijennus hyytyi jo ensimmäiseen nousuun, eikä päässyt perille?

1 tykkäys

En minä hyytynyt, mutta joku muu oli sitä mieltä, että hyydyin.
Ylämäet on kyllä pahoja…

Minäki hengästyin joka kerta kun Treppu suuntasi ylös portaita- Laskut oli minulle paljon helpompia

6 tykkäystä

@Devilady kerrankin oli perkele hyvä juontaja näissä. :smiley: Harvoin pääsee tätäkään sanomaan.

5 tykkäystä

Tätä kevyttä ohjelmaa ehdotin @Treppu :lle. Vielä ei lähtenyt, mutta ehkä ensi kerralla…

Tasajaloin kyykystä muutama rappu kerralla.
Pohjehyppy rappu kerrallaan.
Normaali loikka.
Sivuttain luisteluloikat
Nuo vedät 2-3 kertaa läpi + juoksut päälle, niin varmasti tuntuu. Huom. luisteluloikat per puoli x 2.
Palautuksena riittää, kun kävelet alas ja aloitat seuraavan suorituksen.
Ei tuo nyt vielä täysi satsi ole, mutta kyllä tuolla hien saat päälle.

7 tykkäystä

0,5h oli tarkoitus juosta ja se myös juostiin! :sweat_smile: 11 joka portaalle astuen ja viimenen täpöillä. Ekan kerran kun pääsin ylös huomasin @Devilady näpräävän puhelinta suu virneessä ja arvasin mistä on kyse. :laughing:

Siinä kun vedin Tapparan kamppeet yllä ja porukka katseli menoa niin kummasti se motivoi. Ethän sä ny voi vetää Tapparaan pukeutuneena Tahdon portaita vetelästi! :tappara:

@Oijennus tarkoitus oli toteuttaa sun suunnitelmaa muokattuna mutta rappuset olivat täynnä irtokiviä ja irtokivet+hypyt+väsymys=harvoin tietää mitään hyvää.

20 tykkäystä

Isäkin oli veljensä kanssa seurannut puutalkoissa homman etenemistä ja soittikin hetki sitten asiasta. Sanoi olevansa otettu suorituksestani. Kyllähän tollanen kommentti kummasta lämmittää mieltä! :blue_heart:

14 tykkäystä

Mihin kohtaan mä voin tuhlata yhden tykkäyksen?

Anna mulle. Loppu just.

7 tykkäystä