Se nopea tikkaus toimii ekalla nousulla, ei enää sen jälkeen
Sehän on ku suoraan mestaruussaunasta.
Arvosana: 10+
Helppoa se on tikata, kun on hoikka ja nuori. Ensi kerralla 20kg levypaino (T)reppuun.
Ja toinen mokoma etureppuun.
Ehän sitä voi levypainoilla paskaksi hakata
Sit toisen puolen raput alas ja Tuoppiin palauttavalle.
Ehdotin aikanaan, että jos lähtisin (T)reppuselkään. Ehkä ihan hyvä etten lähtenyt.
Sun piti tulla munkkikahveelle… ei miestä näkyny!
Tulos oli hyvä, joten @Oijennus saa jatkaa tehtävässään vielä seuraavat kisat.
Mulla on kori tyhjänä mestaruusjuhlista…
@Oijennus hyytyi jo ensimmäiseen nousuun, eikä päässyt perille?
En minä hyytynyt, mutta joku muu oli sitä mieltä, että hyydyin.
Ylämäet on kyllä pahoja…
Minäki hengästyin joka kerta kun Treppu suuntasi ylös portaita- Laskut oli minulle paljon helpompia
@Devilady kerrankin oli perkele hyvä juontaja näissä. Harvoin pääsee tätäkään sanomaan.
Tätä kevyttä ohjelmaa ehdotin @Treppu :lle. Vielä ei lähtenyt, mutta ehkä ensi kerralla…
Tasajaloin kyykystä muutama rappu kerralla.
Pohjehyppy rappu kerrallaan.
Normaali loikka.
Sivuttain luisteluloikat
Nuo vedät 2-3 kertaa läpi + juoksut päälle, niin varmasti tuntuu. Huom. luisteluloikat per puoli x 2.
Palautuksena riittää, kun kävelet alas ja aloitat seuraavan suorituksen.
Ei tuo nyt vielä täysi satsi ole, mutta kyllä tuolla hien saat päälle.
0,5h oli tarkoitus juosta ja se myös juostiin! 11 joka portaalle astuen ja viimenen täpöillä. Ekan kerran kun pääsin ylös huomasin @Devilady näpräävän puhelinta suu virneessä ja arvasin mistä on kyse.
Siinä kun vedin Tapparan kamppeet yllä ja porukka katseli menoa niin kummasti se motivoi. Ethän sä ny voi vetää Tapparaan pukeutuneena Tahdon portaita vetelästi!
@Oijennus tarkoitus oli toteuttaa sun suunnitelmaa muokattuna mutta rappuset olivat täynnä irtokiviä ja irtokivet+hypyt+väsymys=harvoin tietää mitään hyvää.
Isäkin oli veljensä kanssa seurannut puutalkoissa homman etenemistä ja soittikin hetki sitten asiasta. Sanoi olevansa otettu suorituksestani. Kyllähän tollanen kommentti kummasta lämmittää mieltä!
Mihin kohtaan mä voin tuhlata yhden tykkäyksen?
Anna mulle. Loppu just.